Dat is inderdaad mijn grote droom Maar ik durf er nog niet in te geloven... Zou wel tof zijn; kunnen we na het huisartsenbezoek de afspraak fertiliteit omzetten in verloskunde Dat was ook de manier waarop ik terug dacht te komen in het ziekenhuis... ik moet waarschijnlijk weer onder ziekenhuistoezicht de zwangerschap door en keizersnede staat eigenlijk als enige bevaloptie open (met heeeeeeeel veel geluk een gewone bevalling). Dit nav de complicaties tijdens zwangerschap en geboorte vorige x. Na ons dochtertje kreeg ik te horen dat ik de eerste anderhalf jaar niet zwanger terug mocht zijn op de poli... Hmm, vind dat het nu al verdrietig langer heeft geduurd; dus hoop dat onze tijd echt nog komt!
Mijn ei is weer goed gekeurd: woensdag inseminatie Ergens was ik wel een beetje teleurgesteld, weer maar 1, maar van de andere kant ben ik heel blij met de inseminatie! Weer een nieuwe kans! Wie weet gaat dit de ronde worden! Hoe is het met jou aircitap?
Begrijp ik nu goed dat je 4 december al een afspraak hebt kunnen regelen? Dat is lekker snel! Ik hoop dat er meer duidelijkheid komt voor jullie! En mannen lijken er idd zo anders mee om te gaan Maarja.. het is ook niet hun lijf, wij voelen of denken steeds van alles te voelen en ervaren het zo anders!
Hoe gaat het bij jou allemaal in zijn werk Airirtap als ik vragen mag? Lees wel van alles, maar is idd hele andere situatie zoals je al zei. Hoe lang duurt alles steeds bij jou gemiddeld etc? Ik hoop dat het snel raak is!
@Paard Wat leuk!! Hoe voel je je? Hoeveel weken ben je nu? Merk je al wat van de hormonen? Helemaal happy?
Ik voel/merk nog niks. Dus ik wacht het af Ik zit vandaag op dpo 7. @ minous - ik weet niet wat je precies wilt weten?! Maar dit is mijn verhaal: Ik heb begin 2014 besloten om mijn kinderwens (alleenstaand) te gaan realiseren. Aangemeld bij umc en rijnstate. En tijdens de wachttijd nog de optie van een bekende donor/co-ouderschap. Dat verliep zonder resultaat. Ik had inmiddels bij beide ziekenhuizen groen licht. Ik besloot daarom te starten met kid in rijnstate. Je zoekt 3 donoren uit. Per 6 rietjes betaal je 900 euro. Raak je eerder zwanger dan krijg je geld terug. Ik heb in cyclus 2, 3 en 4 acupunctuur gehad zonder resultaat. Na 6 mislukte kid pogingen bloedonderzoek op fsh, oestradiol, amh en chlamydia. Alle uitslagen is goed. Maar ik wil na de 7de mislukte poging graag een laparoscopie. Daar vinden ze een lichte vorm van endometriose op/rondom de baarmoeder. En mijn rechter eileider is niet helemaal doorgankelijk. Waarom weten ze niet. Ik ga weer verder met kid. Na 12 mislukte pogingen een echo. Die is goed en cyclus is nog steeds regelmatig. Wel gaan we kijken of utrogestan een handje kan helpen bij de komende 3 pogingen. En ik ben zelf weer begonnen met osteopathie behandelingen. Ik ben nu bezig met poging 14. Hierna nog 1 kid poging. En dan over op ivf (max 3 pogingen). Allemaal erg heftig. Toen ik startte dacht ik ben wel binnen een half jaar zwanger. Maar helaas Iets in mij zegt (voorgevoel? intuïtie?) dat het niet gaat lukken. Ik weet niet waarom... Ik verwacht ook niks meer. Zowel positief als negatief denken heeft tot nu toe niet geholpen
Het is 'nog maar stap huisarts' hoor Maar wel de eerste stap die je moet maken; het gaat dus 'allemaal' wel.beginnen... Hoop uiteindelijk nog steed dat ik spontaan zwanger raak, maar wil sowieso wéten waarom we dit x zo lang moeten wachten! Iedereen hier; veel succes deze ronde! Hopelijk is december ónze maand!! Ik ga weer beginnen met ovulatietesten vanaf vandaag. Dag tien nu... hoop gewoon op wéér december succes
Hoe is het met iedereen? Ik zit vandaag op dpo 13 maar ik voel helemaal niks dit keer. Wel veel/snel moe. Maar dat kan ook van de medicijnen komen. Op dpo 10 en 12 zo'n simpel dipstickje gedaan, maar die waren negatief. Doe er morgen nog 1 en dan woensdag een kv2. Maar ik verwacht er eigenlijk weinig van
En, dames... Hoe is het bij jullie? Wij zijn vorige week bij de huisarts geweest. Ze heeft ons doorverwezen naar de gynaecoloog, we mogen er 6 januari heen; de oproep kwam zojuist binnen. Spannend allemaal... Morgen of overmorgen verwacht ik mijn menstruatie ongeveer... Ik ga er maar vanuit dat het 'gewoon weer niet' zo is... Merk wel dat ik in deze laatste paar dagen emotioneel toch weer meer ermee bezig ben. Hele cyclus eigenlijk opgewekt geweest; weinig mee bezig... Maar de laatste paar dagen ben ik wat emotioneler. Afgelopen dinsdag was het vier jaar geleden dat ik WEL een positieve test had; misschien heeft het daar mee te maken... En in de achterliggende week drie baby's geboren in kennissenkring... Zonet gehoord dat collega vannacht vader is geworden van een tweede kind, en als dan hier een envelop van de gynaecoloog ligt, voelt dat even heel oneerlijk... Wij willen ook ZO graag... Goed, ik ben nog niet ongesteld; het kan nog... Maar het was al zo vaak nee, dat ik gewoon niet geloof in een ja... Het zal wel weer bloed worden... Kortom; ik merk dat ik weer richting 'de put' ga, waaruit we straks weer moeten opkrabbelen (Daarom dit topic maar weer opgezocht)... En jullie? Nog blij nieuws? Iemand die dit x WEL een positief verhaal heeft???
Ik ga volgende week voor kid poging 15. Maar verwacht er weinig van. Ik vind moeilijk om positief te denken en vertrouwen/hoop te hebben. Het is ook een lastige maand zo met de feestdagen. Hoe is het bij jou paard, hoeveel weken ben je nu?
Ik sluit me nog steeds bij je aan aircitap...ook hier nog geen positief nieuws! Hopelijk voor kerst de derde inseminatie! Word wel een beetje een spannende ronde omdat ik meer hormonen mag spuiten. Had steeds maar 1 follikel en hopen nu op 2! Ben natuurlijk bang voor overstimulatie...dus duimen draaien maar! Die feestdagen idd Zie vooral tegen nieuwjaar op...mijn doel zwanger 2015 uit is niet gehaald en durf voor 2016 niet hardop te spreken dat dat ons jaar zal worden! We hopen het maar stilletjes!
Hopelijk heb je straks 2 prachtige eieren :-D Ik duim voor je! En misschien ga je wel zwanger het jaar uit, alleen weet je dat nog niet 2016 moet wel mijn jaar worden, aangezien dat ik dan met ivf start