Inmiddels een weekje aan het spuiten en ik voel weinig. Wel af en toe buikpijn maar dat kunnen ook mijn darmen zijn. Vrijdag 20 mei eerst follikelmeting. Jij wacht keurig tot 21 mei met testen?
Oh spannend zo een eerste fm he! Hoop op mooi gegroeide eitjes! Hoeveel eenheden moet je eigenlijk spuiten? Hier behoorlijk onrustig! Deze ronde voelt toch wel heel anders! Wat niet mee helpt is dat ik, net als alle andere rondes, 0,0 symptomen voel! Hoop daalt met de dag! Ik ga idd zaterdag pas testen, wil zo lang mogelijk de bubbel dat IUI toch succesvol zou kunnen zijn houden! Niet realistisch, maar wel gevoelsmatige keuze!
Ik spuit 150 eenheden. De standaard dosis. Na de eerste meting kan dat eventueel aangepast worden. Ik duim nog ff door!
Oh airictap ik heb vandaag licht positief getest!!!! Jeetje kan het nog steeds niet geloven! Ben heel onzeker, het streepje is echt nog licht, maar in 2 jaar tijd ben ik nog nooit zo ver gekomen....het wordt spannend de komende dagen! Ik houd je op de hoogte!
Oh spannend! Hcg verdubbeld per 48 uur. Zou maandag weer een test doen. Zie net de foto. Die is duidelijk positief! Ik heb dinsdag 24 mei de punctie!
He aicitap, laatste dagen op het wachtbankje, maar er geen goed gevoel over, eigenlijk meteen al! Ondanks dat het toch, eindelijk, een ronde met twee follikels is! Ik voel me echt leeg en totaal niet zwanger! Dus tja woensdag toch maar testen ivm de utro, maar ik geloof er niet meer zo in voor deze ronde! En hoe is het met jou?
Ja het gaat wel beter. Alleen nog veel moe, maar bloeddruk is nog steeds laag. Misschien eens even een email consult naar de huisarts doen Hopelijk begin juli mijn menstruatie zodat ik verder kan en duimen dat mijn eskimootje goed ontdooit. Ben zo bang van niet.
Poeh ook weer spannend allemaal he! Is dat je laatste eskimootje? Hopelijk verloopt alles volgens plan en heb je binnenkort weer een terugplaatsing en hopelijk met positieve afloop!
Ja ik had maar 1 cryo helaas. En ik weet nog niet wat het plan daarna is. Ik wil eerst uitgebreide onderzoeken, wil niet de ivf voor niks doen. En misschien overstappen naar umc utrecht. Ben straks ook weer toos werkeloos. Dus ff pauze, als de cryo tp mislukt, is niet erg.