Woehoe gefeliciteerd! Wat super! Ik duim.voor een gezonde plakbeeb! Zijn die krampjes niet innesteling?
Joehoe Paard!!! Wat een supergeweldig nieuws!!! Ook een junikindje dus. Ik ben superblij voor je na zo'n lange tijd. Wat moet dat een heerlijk gevoel geweest zijn om eindelijk een positieve test in je handen te hebben. Op naar de eerste echo, net als ik. Beiden na ruim anderhalf jaar eindelijk in verwachting en beiden door zelfinseminatie
Kom je nog even testen showen Zolang ik zelf geen streepjes heb maar teren op de streepjes van anderen
Oooh eergisteren was mijn temperatuur 37,3, gisteren 37,2 en vandaag 37,1. Normaal als ik ongesteld wordt keldert het. Maar ik ben nu ook ongerust. ..
Ik heb niet heel veel verstand van temperaturen, maar kan het niet zo zijn dat je temp gewoon een beetje schommelt?! Of zijn de omstandigheden waaronder je tempt verandert (minder goed geslapen bv) Kan me voorstellen dat dit je onzeker maakt...misschien eens in het topic temperaturen vragen! He meis wat jammer dat je nu zo ongerust bent na de vreugde van gisteren...hopelijk is het allemaal voor niets!
Ik heb ooit paar maanden getemperatuurd maar bij mij klopte er geen hout van. Volgens die curves zou ik twee keer ovuleren haha. Ik weet wel dat bij innesteling je temperatuur kan dalen en omdat je ook wat krampjes heb is de beeb misschien lekker aan het nestelen.
Twee uit dit topic al zwanger het jaar uit, nu de andere dames nog!!!!!!!!! Junikindje wat een fijn idee
Ik heb de verloskundige gevraagd hoe het zit met de krampen, schijnt normaal te zijn. Baarmoeder en darmen reageren op de hormonen en dat kan voelen zoals menstruatieklachten. Nog geen bloed, dus ik probeer het ook los te laten. Morgen nog even de temperatuur openen, ik had een beroerde nacht ( lag steeds na te denken ) wie weet komt de schommeling wel daardoor. Ik hoop het Hoe gaat het met jou?
Gaat wel goed hier. Merk nog weinig van. Alleen een warm hoofd vandaag haha. Maar of dat van de progesteron is geen idee. Straks er weer ff 2 bolletjes in frutsen. Zat vanmorgen te denken als ik op schiphol zou komen door de bodyscan en ze zien bolletjes wat zullen ze dan wel niet denken whaha.
Paard hoe is je temperatuur vandaag? Hier gaat de gonal-f er goed in vrijdag, cd 8, wederom echo! Merk wel dat ik deze ronde wat meer gespannen ben na de vorige keer overstimulatie! Ben heel bang dat deze ronde ook weer uitgesteld wordt! Ik probeer maar vertrouwen te houden in mijn lijf en de artsen!
@ dame - ik praat altijd tegen mijn buik haha, dus gewoon je buik streng toespreken, ik wil maar max 2 super mooi eitjes hihi. Verder heb ik alles op een rijtje hoor
Whaha het valt te proberen he...baadt het niet dan schaadt het niet jouw pendels voorspellen veel goeds deze masnd he
Ja echt bizar die pendels, ben zó benieuwd! Mijn nod is 3/4 november, weet even niet precies door de utrogestan. Eerst maar eens zien wat het doet tegen die tijd Vandaag echt menstruatie klachten door die utro, weet niet of dat kan?! We wachten af. Ben er weinig mee bezig. Meer dat ik zoiets heb van o heb al x tijd er niet bij stil gestaan haha.
Spannend!!! Ik hoop dat het dit keer gewoon door kan gaan dame82! Vliegplannen aicirtap?wordt avontuurlijk! Temperatuur was hier weer 0.1omhoog. Vinden jullie het vervelend als ik hier blijf meekletsen?
Nee klets vooral nog gezellig mee @ paard. Ben benieuwd naar het verdere verloop en het eind resultaat
Nee nu mag je hier niet meer meekletsen je behoort nu tot die anderen Geintje! Wat ik me af vraag, hoe is het na al die maanden, om positief te testen en gewoon zwanger te zijn!? Hoe voelt dat nou? Ik hoop dat ronde 19 ook mijn ronde is
Ja vpk zei misschien wordt 13 wel je geluksgetal Haha. Weet je dat ik me gewoon instel op bloed en een omo witte test. Maar af en toe fantaseer ik er wel over en hoe ik zou reageren en het ga vertellen. Ik denk dat ik het daarna nog steeds super spannend zou vinden. Dat het blijft zitten en dat ik écht een kindje krijg.
Het voelt erg onwerkelijk!!! Ik ben best onzeker, Google veel en lees dat het inderdaad erg pril is en dus mis kan gaan. Maar lees ook dat wat me onzeker maakt vaak voorkomt en niets hoeft te betekenen. Ben vaak wel blij maar durf dat nog niet zo goed. Pas als ik een hartje heb gezien denk ik. Daarnaast overvalt het me dat ik in een restaurant niet alles meer kan bestellen. Had ik maanden geleden al zoveel over gelezen en nu bedenk ik dan plots ohja ik ben zwanger. .. sinds gisteren plots geen zere borsten meer wel nogsteeds het gevoel dat ik elk moment ongesteld ga worden