Steeds weer opkrabbelen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paard, 16 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Niet teveel googlen hè! Er staat daar vaak meer negatief op dus bij het mis ging dan positief waar het wel goed hing. En sommigen hebben helemaal geen zwangerschap symptomen. Wanneer ga je voor de eerste echo?

2. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Wat aircitap al zegt niet teveel googlen! Daar staat zoveel op en kan niet voorspellen hoe het jou zal verlopen! Probeer op jezelf te vertrouwen! En dat zeg ik nu makkelijk, weet zeker dat ik precies hetzelfde doe als ik ooit zwanger mag worden ;)

Aircitap hoe is het bij jou? Al kriebels?

Ik heb vanochtend weer echo gehad! En waar de vorige keer teveel groeide lijkt er nu niet veel te gebeuren! Rechts paar kleintjes en links misschien een van 12mm, maar dit kon ze niet met zekerheid zeggen ivm de cyste (of het restant)! Maandag weer terug! Wat een onzekerheid steeds! Je zou zeggen dat er vroeg of laat toch een mooie follikel gaat groeien aangezien er met mijn cyclus niets mis is! Hopen op een mooie follikel links :)

Fijn weekend dames!

3. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ dame - ik voel nog helemaal niks. Je zou van die utro ook zwangerschapskwaaltjes kunnen krijgen maar die heb ik nog niet. Wel wat meer moe. En naar de wc voor de grote boodschap gaat wat moeilijker dus daar ook maar even wat voor ingenomen.
    Balen dat je eieren/follikels niet groeien. Reikt de pokon aan. Zou het kunnen zijn omdat je lijf nog druk bezig is met opruimen van die cyste? Ik verzin ook maar wat. Op welke cyclusdag zit je nu?

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Zit nu op cd 8 dus in principe heb ik nog even (uitgaande van gemiddelde eisprong rond cd 14) En als links er toch echt een van 12 mm zit gaat het volgens mij wel de goede kant op!? Maar dan moet die er wel echt zitten ;) Maandag weten we meer!

Geven ze bij jou in het ziekenhuis standaard utro? Ik heb er hier ook naar gevraagd ivm het vele bruinverlies dat ik heb,maar helaas!

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Nou niet standaard. Maar ik heb er op een beetje op aan gedrongen dat ik wil dat er wat gedaan wordt. En ook omdat ik het zo gek vind dat ik een paar dagen zwangerschapssymptomen heb en dan ga ik vloeien en na 1 dag vloeien is alles weg. En dan denk ik toch gaat er ergens iets fout?! De gyn heeft dus meer voorgeschreven onder het mom van geruststelling. Maar ik ben blij dat ik een recept heb :)

Ah je hebt nog een weekje om een mooi ei te maken :)

6. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Even een bemoediging voor jou paard, van iemand die exact snapt hoe het voelt. Ook is er bij ons geen oorzaak gevonden - en wij zijn voor een jaar weggestuurd om het nog even te proberen. Ik hoop dat jullie voor die tijd nog zwanger mogen raken en de medische molen voor jullie niet nodig hoeft te zijn.

EDIT:

Ik lees nu dat je positief getest hebt! Gefeliciteerd! Wat fijn

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ paard - hoe is het nu?

@ dame - hoe was de echo?

Inmiddels zit wachtweek 1 erop. In de loop van de dag zwellen mijn borsten op, ben veel/snel moe en veel last van mijn darmen dus veel buikpijn. Zal denk ik door de utrogestan komen allemaal.

8. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oeh spannend aircitap! Had je voorgaande rondes ook deze symptomen van de utrogestan?

Hier gaat de soap nog even verder! Links zit idd een follikel, maar deze was nog steeds 12mm!! Niets gegroeid dus :$ :( Maarrrr rechts zit nu opeens toch ook een follikel van 12mm...uh die zag ik niet aankomen! Opzicht is dat goed nieuws als beiden nu mooi doorgroeien,een dubbele kans! Maar het feit dat links niets gegroeid maakt me erg onzeker! Het kan blijkbaar allemaal nog! Woensdag weer een nieuwe echo! Be continued!

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Is de eerste ronde met utrogestan. Weet wel dat je er zwangerschapsverschijnselen van kan krijgen. We wachten het af.

O verrassend dat er nog een zit! Wanneer moet je weer voor een echo?

10. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Dames hoe is het hier?

Paard hoe gaat het? Veel last van symptomen?

Aircitap hoe is het daar? Jij al getest inmiddels? Ook nog last van symptomen?

Hier goed nieuws! Een mooie rijpe follikel dus heb vrijdag mijn eerste inseminatie :D joehoe! Zo blij!

11. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    Oeh!!!!!!! Spannend aicirtap :) wacht je tot je voorbij je nod bent of test je misschien eerder?

Dame82 wat fijn dat het deze keer wel doorgaat! Ik denk aan je!!!

Hier niets anders dan eerst. Geen symptomen:cool: waarschijnlijk fijn. Maar voel me nief echt zwanger. Vandaag de verloskundige gebeld. Ik mag 13 november voor een eerste echo komen. Is dan het einde van week zeven. Wel fijn zo snel :) mocht dan ook bij week tien nog een termijnecho. Dat is helemaal fijn! Nog twee weekjes wachten dus. Ik vond het trouwens niet vanzelfsprekend om een verloskundige te vinden. Woon in een dorp en de dichtbijgelegen verloskundige gaf mij geen fijn gevoel. Twee die ik koos vonden het te ver. Maar nu eentje gevonden die erg fijn voelt. Kleinschalige praktijk..

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Beleid per ziekenhuis/kliniek verschilt. Ik mag van ziekenhuis op dpo 15 testen en bij het andere ziekenhuis op dpo 16 testen is het negatief door gaan met de utrogestan en op dag 18 nog een keer testen, weer negatief dan stoppen.
    Daarnaast heeft mijn ziekenhuis niks gezegd over door blijven gebruiken als ik wel zwanger ben. Terwijl bij het andere ziekenhuis je langzaam af bouwt tot de 12 weken.
    Omdat ik ze hoe dan ook nog nodig zal hebben heb ik alvast een nieuw recept weten te regelen via de huisarts.
    Ik ga sowieso niet eerder dan maandag testen. Ik wil eerst kijken of ik niet ga vloeien t/m het weekend. Als ik zondagavond nog niet vloei/bloed test ik misschien maandag ochtend. Maar ik kijk wel.
    Ik heb al weer veel slijm en blauwe aders en gevoelige borsten en dat had ik de vorige keren ook, dus ik wacht het af en weet het niet zo. Vorige week erg moe, maar dat is weg. Ik vond gister en vandaag wel bepaalde dingen stinken. En ik bleef maar trek houden vandaag, of waren het vreetbuien om de menstruatie er aan komt???

@ dame - wat super fijn! succes alvast! nog gevraagd naar utrogestan?

@ paard - spannend! lijkt mij ook raar als je geen symptomen hebt , dan heb je helemaal zoiets van zit daar wel wat, is het echt zo? ik duim voor een knipperlichtje over 2 weken!

13. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    Dames , hoe gaat het???

14. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    Oeh aicirtap! Ik zag je foto in een ander topic!! Ik duim voor je!!!!!!!!::$
    Zwanger het jaar uit dames

15. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Alleen was de clearblue zo'n plus test negatief vanmorgen. Ik vloei ook door de medicijnen heen. Doe morgenochtend nog een kv2 test.

16. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Vandaag ook test kv2 negatief. Dus gestopt met medicijnen en hopelijk komt snel mijn menstruatie. De vraag blijft alleen ben ik heel pril zwanger geweest of niet?

17. Paard

Paard Actief lid

16 sep 2015
    245
    71
    28
    :( k*t knuffel! Zou idd kunnen ja. Weet niet of kv test bekend staat om vals negatieve testen. Ik heb zelf zo n ervaring met de early predictor maar dat was wel bekend dat ievaak vals aaangaf. Niet bij mij toen ik het voor t eerst deed uiteraard.

Hoop dat er snel ander nieuws van je komt!!

18. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    De kv2 schijnen zeer nauwkeurig te zijn. Een kennis zei gisteren ook misschien ben je zwanger geweest en is je hcg aan het afnemen. Hopelijk zetten de rode duivels vandaag door.

19. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Aaaah nee aircitap! Wat ontzettend balen dit! Heb net even naar je andere test gespiekt en die zag er toch veelbelovend uit! K#T! Je pendels en ook jezelf waren zo positief gestemd deze ronde...het was toch wel verdiend! Hoe ben je er nu zelf onder?

Hier in de eerste wachtweek nog maar en eigenlijk toch wel zenuwachtig! Dit komt met name doordat rond deze cyclusdagen het bruinverlies ergens begint! Dat is het game over teken en ben er dus bang voor om het weer te spotten! Ik wil graag positief blijven en vertrouwen houden, maar wil ook mezelf beschermen tegen weer een teleurstelling! En ergens vind ik het ook te mooi om waar te zijn dat IUI 1 meteen raak is! Waarom zouden we dat geluk hebben?! Zoals jullie horen dendert de emotionele rollercoaster nog even verder! Ik probeer zen te blijven, meer kunnen we toch niet doen he!

Oh en paard laat vrijdag de 13e een geluksdag zijn... jij echo en ik testdag (mocht het zo ver komen) :)

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Gisteren en vandaag boos en verdrietig. Verder moe, buikpijn, hoofdpijn en last van mijn borsten :(

Deel Deze Pagina