Oooh dikke digi - knuffel voor jou! Kan me zo voorstellen dat je hoop had gekregen en nu dus dubbel teleurgesteld!
Ja inderdaad. Ik dacht gisteren nog misschien heeft de clearblue het niet bij juiste eind dus vandaag kruidvat test maar die was omo wit. Nu ja hopen dat volgende keer wel een plakkerd is!
Ja over 2 weken weer. Als ik geen medicijnen zou gebruiken zouden de pendels of voor begin november of eind november kunnen zijn. Maar door de medicijnen is mijn cyclus wat langer. Dus tja.
Dames ik gun het jullue zo! Laat de moed niet zakken he! Dame82 ik hoop dat we de 13e beide een mooie dag hebben. Ik tel in spanning af!!. Ik ben deze week al sinds dinsdag thuis. Er is een uitbraak van het parvovirus bij ons op school. Vijfde ziekte. En ik wacht de test af of ik immuun blijk. Wachten duurt toch lang...
Nope, helaas een uitgansecho op vrijdag de 13e IUI 2 bring it on!!!! Paard hopelijk heb jij wel goed nieuws!?
Jammer @ dame. Ik snapte je onderschrift al niet. Hier is de eieren speurtocht ook weer begonnen. Weet niet zo goed wanneer ovulatie is door de utrogestan. Dus maar op tijd begonnen. Had acht wel later kunnen beginnen mja.
Hier wel goed nieuws! Mooi hartje gezien heel mooi! Knuffel voor dame82!zet em op deze iui!!! Ik duim voor je En aicirtap, succes met je eitje, wanneer wordt t verwacht?
@ paard - gefeliciteerd met je prachtige knipperlichtje! Ik ga morgen weer zwemmertjes op halen in het ziekenhuis. En weer beginnen met de utrogestan. Mijn officiële nod is 2 december. Maar misschien test ik al eerder
Wat een verademing om dit topic te lezen... Ik heb alle pagina's gelezen en herken er zó veel in! Toch fijn om 'zwart op wit' te zien dat ik niet de enige ben met deze gevoelens. In augustus 2012 kregen wij ons fantastische dochtertje. Van haar was ik na twee maanden zonder anticonceptiepil zwanger. Heftige zwangerschap gehad (vanaf begin hypertensie met medicatie die vier keer verhoogd is; groeiachterstand; te weinig vruchtwater; uiteindelijk beginnende zwangerschapsvergiftiging) en tijdens de inleiding kreeg ons dochtertje zuusrtofgebrek en daardoor moest ze met spoed gehaald worden dmv een keizersnede. Dat was midden in de nacht en mn man lag thuis te slapen; kon er op het nippertje bij zijn maar had niet later moeten komen... Máár ze is het zó waard geweest!!! Zij is elke dag onze blijdschap... En nu willen we een broertje of zusje. Ik al langer; maar samen zijn we er 12 rondes geleden echt weer mee gestart... vandaag voor de 12e keer ongewenst ongesteld geworden. En nou ja, ik voel zó veel van de dingen die jullie benoemen... Wij gaan deze ronde naar de huisarts. We zijn nu op een punt dat we ook willen weten of er iets in de weg staat (en wat er aan gedaan kan worden) of dat we het hoofdstuk moeten afsluiten... Ons plan is 4december die afspraak te plannen; duurt nog een paar weken (waarschijnlijk zit ik dan weer ná de volgende eisprong), maar roostertechnisch komt dat t beste uit voor mn man, die dan geen extra vrije dag hoeft te nemen... Enerzijds geeft het rust om die afspraak te maken; anderzijds kruip ik het liefst onder de dekens omdat ik een soort van bang ben voor alles wat komen gaat... herkenbaar?
Hoi meiden! Wat herkenbaar allemaal zeg! Ik ben zo blij dat ik dit topic heb gevonden! Zorgt ervoor dat ik me minder alleen hierin voel staan. Ik heb alles gelezen. Wat fijn paard dat het bij jou uiteindelijk toch gelukt is!! Mijn vriend en ik zijn ook al een aardige tijd bezig! Vorige maand heb ik ook een hsg gehad. Deze was goed en nu moeten we het ook een half jaar zelf proberen het zaad van mijn mannetje moet ook nog getest worden, maar dat doen we in het nieuwe jaar ivm eigen risico. Ik heb/had pcos. Maar nu mijn eigen cyclus, zonder medicijnen. Ik zou ook zooo graag zwanger 2015 uit willen! Ik had het idee dat ik deze maand een vroegere eisprong had dan normaal. Mijn ovulatietest gaf positief aan 5dagen na hsg. Dat was op dag 13, maandag 2 november.. Wel vroeg, normaal heb ik het rond dag 17/18 Ik had verder geen ovulatietesten in huis helaas, dus weet niet of ie eerder al positief was of veel later nog positief is geweest. Ik heb al 1,5 week een ontzettend opgezette buik en moeilijke stoelgang. Mijn buik staat echt op 20 weken zwanger en ik heb veel zeurende pijn gehad in onderbuik. Van de dokter heb ik zakjes mee gekregen om naar de wc te kunnen. Het zou een symptoom kunnen zijn maarja.... geloof er ondertussen niet echt in. Net als jullie heb ik alle symptomen al wel eens gevoeld en gehad! Gisteren en vandaag heb ik een zwangerschapstest gedaan. Deze waren beiden negatief. Ik ben begonnen aan een lange brief aan ons ongeboren kind. Dit geeft me wel veel steun en is erg leuk om te doen. Deze brief beschrijft onze weg naar hem of haar. Misschien plaats ik hem hier wel online van de week. Ik hoop dat ik hier nog lekker mee kan doen!
@ poetje - aan de ene kant hoop je dat er niks aan de hand is, maar aan de andere kant weer wel zodat er gericht wat gedaan kan worden. Succes! @ minous - ik hou een soort dagboek bij, maar ik schrijf alles op zodat mijn kindje later weet en kan lezen over het hele proces. Ik zit nu natuurlijk in een ander traject / situatie dan de dames hier. Gisteren inseminatie poging 14 gehad. Ging niet echt van leien dakje. Erg pijnlijk weer. Daarna ook veel buikpijn. Ik wilde graag dezelfde donor als de vorige keer. Maar deze was op. Baalde daar wel van. Aangezien deze een licht streepje heeft gegeven. Maar de rietjes zaten nog in het quarantaine vat. Dus tja. Nu weer afwachten
Inderdaad @aicirtap... Enerzijds wil ik (samen metmn man) gewoon weten waardoor we nog geen tweede kindje krijgen... Tegelijkertijd hoop je dat het 'een boze droom' is en het alsnog spontaan komt.. Maar een negatieve uitslag is wel dichterbij dan ooit als je er eenmaal in stapt... en wát gaat het allemaal brengen... Iemand die indicatie tijden weet van doorverwijzing van huisarts naar gynaecologie? Dacht eens van iemand te lezen dat er een halfjaar zat tussen huisarts bezoek en gynaecoloog bezoek; maar is dat niet heel lang?
Iemand die indicatie tijden weet van doorverwijzing van huisarts naar gynaecologie? Dacht eens van iemand te lezen dat er een halfjaar zat tussen huisarts bezoek en gynaecoloog bezoek; maar is dat niet heel lang?[/QUOTE] Ik kon binnen twee weken volgens mij bij de gynaecoloog terecht. Maar ik had ook pijn in een eierstok. Ik denk dat je van een wachttijd van gemiddeld een maand het beste kan uitgaan. Ligt er net een beetje aan hoe druk ze zijn. Soms als ik bel voor een afspraak dan kan ik binnen een week terecht en het langste dat ik heb moeten wachten is 1,5 maand.
En hou er ook rekening dat veel mensen dit jaar nog ff snel willen gaan ivm hun eigen risico. Ik weet niet waar je woont. Academische ziekenhuizen heb meestal een langere wachttijd dan andere ziekenhuizen. Je kan ook bij meerdere informeren.
Nouw... bij mij is zojuist de rode duivel weer gekomen ronde 1 na hsg mislukt. Wel voor het eerst een cyclus van 29 dagen ipv boven de 31
Nou ja; als ik in januari aan de beurt zou zijn, dan vind ik het al snel, hahaha! Had niet gedacht dat het dit jaar nog rond zou zijn... Vier weken oid vind ik heel kort klinken; ik had dus als enige referentie die zes maanden en dan is alles al snel 'korte termijn'. Ben er op dit moment even niet zo mee bezig. Laatste dagen ongesteld nu... Over een paar dagen beginnen met testen voor eisprong; en goed ons best doen... Moet zeggen dat ik er vooral net voor mijn menstruatie en als ik net ongesteld wordt emotioneel onder ben. Nu schuif ik het gevoelsmatig liever weg; vind het best spannend waar we in terecht gaan komen allemaal... Ik ben soms bang voor de overweldigende druk/stress/spanning die het allemaal met zich mee kan brengen en dan hou ik het 'liever in de slaapkamer' zeg maar... En op een ander moment wil ik graag weten of er iets is wat ons in de weg staat; en uiteraard hoop ik ook dan op een 'eenvoudig vervolg'... In ieder geval - 4 december staat vast. Vind het ergens wel melancholisch; 8 december is het vier jaar geleden dat we zo onverwacht snel al die positieve test hadden... En dan rond dezelfde datum gaan we nu een heel ander traject in... Mn man snapt daar dan weer niks van; zal wel een vrouwendingetje zijn... Hij ziet het heel eenvoudig als 'een stap in dezelfde richting als toen'.. Fingers crossed dat ie gelijk heeft!