Hallo! Ik heb een vraagje wanneer moet je nou ongesteld worden na je ovulatie(eiesprong) mijn eiesprong was 24 september en ik heb gelezen het duurt 14-18 dagen maar ben al op de 24e dag (dpo). Ik heb al 11 dpo een gevoelige testje gedaan maar was negatief en me menstruatie is onregelmatig want ik werd het 30 augustus toen 16 september .. Dus ik weet niet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik had wel een ovulatie test gedaan 23, 24 had ik een LH-piek en me vriend en ik hadden toevallig de 22e nog "geklust".
'normaal' gesproken begint je menstruatie inderdaad ongeveer 14-16 dagen na je ei, maargoed dat is uiteraard erg algemeen. Ik zou inderdaad nog een testje doen morgenochtend, dan heb je waarschijnlijk gelijk (wat meer) duidelijkheid! Merk je iets van kwaaltjes/symptomen aan jezelf? Succes, laat het ons weten!!
Ik wach nog twee dagen dan ga ik maar eens Eens een tesje doen, want dit duurt Veelste lang. Ja al weekje, krampen aan me onderbuik, steken aan me borst en veel hoofdpijn.. Me tempratuur blijft hoog dat ik wel vreemd vind vooral avond.
Als jouw ei 24 september gesprongen is had je al ongesteld moeten zijn. Aangezien je op 11 dpo voor het laatst een test heb gedaan, wat dus 13 dagen geleden is ,resteert er geen andere mogelijkheid dan nog een test te doen. Als je zwanger bent geeft een test op 24 dpo wel positief. Succes! Laat je het even weten.
Je kan op basis van je avond temp helaas geen eisprong vaststellen Deze is wisselend aan de hand van wat je gedaan hebt , niet aan de hand van een eisprong Een pos ovu test geeft helaas geen garantie dat je ei springt. Ik had bv deze ronde op dag 18 al een pos test maar dag 28 is hij pas gesprongen