Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al mijn ongesteldheid blijft steeds weg... Ben nu al 2x ongesteld geweest maar er zit totaal geen regelmaat in. Wordt er verschrikkelijk onzeker van, zwangerschaps testen zijn overgens negatief! Wie herkent dit en of heeft dit ook gehad? Ik was normaal wel heel erg stipt maar nu had ik twee weken geleden al weer ongesteld moeten zijn.... ( Ik heb geen borstvoeding gegeven )
Hey mop! Ben je al begonnen met anticonceptie? Je lijf staat natuurlijk nog bol van de hormonen, het is echt 9 maanden op, 9 maanden af. Die periode zou ik eerst even afwachten. Liefs en een dikke kus!
he Vivian, ik heb je gevonden. Nou ik heb er dus ook last van ben nu al 3 weken overtijd en nog niks te bekennen. Cyclus was na de bevalling meteen regelmatig en nu ineens 3 weken te laat. Overigens hebben wij het wel een keer onbeschermd gedaan dus de kans was aanwezig dat ik zwanger zou zijn. Maar zwangerschapstesten zijn neg en het is volgens mij ha gewoon ontzwangeren en afwachten, als ik last krijg of toch zwanger blijk te zijn moet ik terug komen.
Hey Manuela! Ja dat zal het waarschijnlijk wel zijn... Geen anti conceptie hier kan ik niet zo goed tegen maar begin het wel in overweging te nemen al is het maar om de regelmaat erin te krijgen! Begreep van Ans dat de kleine niet zo lekker is dikke knuf! Citroentje ja we hebben er dus allebei last van bij mij zijn de zwangerschapstesten ook negatief moet er eerlijk gezegd ook nog ff niet aan denken. Maar ontzwangeren dus.. Vrouwen hahaha!