Hoi hoi, 10 dagen geleden heb ik een ruggeprik en keizersnee gehad. Nu heb ik nog een doffe, gevoelloze plek op mn bovenbeen en op mn voet. Is dit normaal?
Ik heb ook een ks/ruggeprik gehad maar dit herken ik niet. Ik zou het even navragen bij je vk/ha/gyn. Ohja, en gefeliciteerd met je mooie mannetje
Dit herken ik maar al te goed. Ik heb alleen een ruggenprik gehad tijdens de bevalling. Hij is wel vaginaal geboren. Ik heb zowel links als recht op mijn boven benen een plek zitten die gevoeloos zijn. Ik moet zeggen dat het nu pas een beetje aan het wegtrekken is. Dus het kan wel ff duren voordat het weg is. Ik heb het aan de gynecoloog gevraagd maar die zei dat dit moest slijten. Het heeft te maken dat er waarschijnlijk zenuwen in de benen beklemt hebben gezeten tijdens de bevalling. Als ik voor een 2e kindje ga, informeer ik nog eens bij de huisarts of die plekken bij een 2e bevalling niet erger worden. Ik stoor me er niet zo aan en heb er nu ook geen last van.
Ik herkend het ook niet. Maar aan bovenstaand bericht te lezen, zal het vast niet erg/schadelijk zijn. Misschien kan je nog even navraag doen bij je Gyn of huisarts.
ik herken het ook, maar ik heb geen keizersnee of ruggenprik gehad. Ik heb het nu nog steeds in me rechter bovenbeen en gaat maar niet over, het wordt alleen maar erger (bij aanraking doet het zeer), de dokter heeft tegen mij verteld dat het vanzelf over moet gaan maar ik merk weinig van!
Ik heb het ook (ook ks en ruggeprik) en het wordt nu pas minder. Volgens mij HA kan het best een jaar duren en kan het geen kwaad.