Ookal ben ik nog zo moe en val ik om 11 elf uur als een blok in slaap, om 4 uur ben ik klaarwakker, misselijk en lig ik te woelen in bed! Ik heb dan steeds dat mijn benen moeten bewegen en ik af en toe al mijn spieren aanspan. Slapen lukt dan niet meer, ookal ben ik nog niet uitgerust! Wie herkent dit? EN heeft iemand tips? Liefs, Marijn
Gemiddeld ben ik vanaf 04.00 wakker! Enjoy the club Ik slaap bewust overdag dus niet en lig er niet aso vroeg op..... Niks aan te doen ben ik bang. Elmo
Ben ook sinds ik zwanger ben vroeg wakker. Soms heel irritant Dat van die 'onrustige' benen herken ik ook maar dat is op een gegeven moment wel minder geworden. Zal ook wel een hormonenkwestie zijn want m'n moeder heeft dat heel erg sinds ze in de overgang is. Ik probeer als het kan overdag wel bij te slapen. Van te weinig slaap word ik namelijk misselijk en erg lamlendig verder.
Ja... en dan komt het ook nog eens terug aan het eind van de zwangerschap! 8) Ik slaap gemiddeld zo'n 3 uur,omdat ik veel droom,en niet meer mijn positie kan vinden in bed! Ik wens je nog wel heel veel slaapuurtjes toe! Groetjes,Alida
Ben dan wel niet ZO vroeg wakker, maar wel vaak rond half 6. Kan dan nog wel wat soezen, maar de langslaper in mij is helaas verdwenen...
Ik lig al een week steeds wakker vanaf een uur of 4.00, 5.00. 's Avonds rond een uur of 22.00. 23.00 zak ik echter in een soort comatueuze slaap.
Hier heb ik ook last van. Duik tegen een uur of elf mijn bedje in en dan tegen een uur of vier ben ik klaar wakker... Draai dan heel wat rondjes rond in het bed. Meestal val ik na een uurtje weer terug in slaap, en dan wordt ik rond een uur of negen weer wakker. Vaak helemaal moe nog. Doe dan die dagen rustig aan, maar slaap niet overdag omdat dan mijn hele ritme heel snel weg is.
Ik had het gedurende de gehele zwangershap, dat ik maar kort en weinig sliep, maar ik raakte eraan gewend. En nu Siem er is, slaap ik zo mogelijk nóg minder... Ook daar wen je aan. Ben dus bang dat er niets aan te doen is en dat het vanzelf went (of overgaat, hoop ik voor je!) Als Siem straks doorslaapt, ga ik een jaar slaap inhalen!
Yep hier nog een! Lig vanaf 4 uur wakker en zie het licht worden...ik probeer overdag wel nog een slaapje te pakken, heb niet het idee dat het daaraan ligt want om 9 uur 's avonds vallen de luiken zowat weer dicht! Zal er wel bij horen...
Ik ben ook best vroeg wakker. Ik slaap s'middags niet eens meer, anders kan ik s'nachts weer niet slapen. Maar als ik rond 10 uur naar bed ga, ben ik er ook alweer om 05.00uur uit, met ernstige misselijkheid. Die heb ik sinds kort ook weer terug gekregen, gratis Maar als ik dan een warm kopje thee neem, kan ik zo weer in slaap vallen
Hihi... ja heel herkenbaar! En dan ben je eigenlijk nog te moe om op te staan, maar blijven liggen is ook niet bepaald fijn... iedere keer weer dat dubio
hier het zelfde probleem eerste 3 uur in een vaste coma en daarna steeds om de 2 uur wakker en bijna niet meer in slaap kunnen komen heeel erg lastig is dat . maar je kan er weinig aan doen smiddags lig ik een uurtje op bed omdat me ogen het dan niet meer houden .. gegeven moment wen je er denk ik wel aan.. greetz angel
Pjew, nog meer van die slechte slapers dus. Ik slaap gemiddeld per nacht zo'n 4 tot 7 uur, dus ook niet veel. Ik ga maar wat liggen lezen of wat breien ofzo. Anders duurt de nacht ook zo lang Ik heb 's nachts al een piepklein vestje en een bijpassend paar sokjes gebreid , een babycape gehaakt. Da's dan wel weer leuk, dan heb ik niet het idee dat het helemáál voor niks is geweest, al die slapeloze uren
hier nog iemand met dat probleem.. en dan ook nog 3/4 keer op een nacht na de WC erg vermoeiend dat zwanger zijn.. maar wel zóóóó mooi!
Hier nog zo'n 4 uur spoker. Pffff.. en ik val dan rond half 7 weer in slaap en om 7 uur gaat mijn wekker dan pfff... en 's middags rond een uur of 3 val ik een uurtje in slaap maar ben daarna zo gaar als weet ik wat.