Hallo dames, hier een vraagje ik heb vanaf een week of 12 zo een last van hoofdpijn bijna wel elke dag. De eerste 12 weken zo heerlijk doorlopen echt nergens last van gehad ik dacht zo dat is genieten maar vanaf die tijd dus koppijn! Zijn er meerdere dames die daar last van hebben? Bedankt alvast!
Heb er ook veel last van. Iedere ochtend met hoofdpijn wakker worden. Volgens mij is het enige wat helpt veel drinken. Zo'n 2,5 tot 3 liter per dag. Bij mij is het in ieder geval daardoor beter geworden.
Hoi, Ik kreeg ook vanaf een week of 12 ineens hoofdpijn. Zo'n 2 weken achter elkaar heel veel last van gehad, gebeld met het ziekenhuis waar ik loop en die zeiden dat ik gewoon een paracetamol of twee moest nemen, kon geen kwaad en goed drinken en voldoende slapen. Bij mij is het vanzelf over gegaan en nu heb ik het ineens af en toe, met drinken gaat het weg merk ik wel en ik neem ook echt een paracetamol als ik het niet trek. Succes.
Hoofdpijn kan ook te maken hebben met een verhoogde bloeddruk hoorde ik laatst op tv bij Hans Duvekot (gyneacoloog). Misschien anders even jullie bloeddruk laten meten voor de zekerheid?
Ok drinken is echt een probleem bij mij heb gewoon geen dorst erg he ik moet me eigen er echt toe zetten dan ga ik dat maar eens proberen. En dat heb ik ook gelezen ja dat bloeddruk er iets mee te maken kan hebben maar die was 3 weken geleden juist heel laag maar ja je weet het maar nooit! Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb ook al zo'n last van erge hoofdpijn, en het trekt dan helemaal m'n nek in. Ik drink ook echt niet veel, heb ook bijna geen dorst, maar zal het ook eens proberen
Hoi, heb ik ook al weken, vreselijk. Ik heb er met de gyn. over gesproken en die raadde me aan om op 1 dag 4 keer per dag 2 paracetamol in te nemen. Je zit in een soort cirkel van hoofdpijn en je moet die cirkel doorbreken en daar is de paracetamol voor. Ik moet het nog proberen, op het moment valt het wel mee met de hoofdpijn. En veel water drinken, zo gaan de afvalstoffen uit je lichaam. Overleg anders met je vk. Succes
Heb ik soms ook erg veel last van. Echt dat mn hoofd bijna ontploft als het ware. Niet zo fijn. Hoort er gewoon bij. Maar als het echt te erg word zou ik het gewoon even met de vk overleggen.
Dat had ik ook rond die tijd ! Bij mij was het niet mijn bloeddruk.. Je mag gewoon paracetamol, maar ik houd er niet van :s Succes, -x-
Zorg er gewoon voor dat je minimaal 2 liter vocht drinkt...dat scheelt echt enorm veel paracetamolletjes.