Heey meiden Ik ben nu 5 weken zwanger ik woon al drie jaar samen met mijn vriend. mijn moeder zegt altijd meid je moet niet zwanger worden je bent daar veel te jong voor. dus ben ik wel bang voor haar reactie. financieel hebben wij het goed. Ik vertel haar pas als ik 3 maanden ben geweest. hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik vertelde tegen mn moeder dat we wel een kindje zouden willen. Haar reactie: Nou dan stop je toch met de pil O Een super reactie dus, ze waren echt super blij... Mijn vader moest er even aan wennen, zijn kleine meissie die nu zelf een kleintje gaat krijgen..... nu vind ie t helemaal geweldig en kan die niet wachten Ik ben trouwens 20. (hiervoor 1 mk gehad, was toen 19)
ik was 20 toen ik zwanger werd (ongepland maar wel zeer gewenst) en om heel eerlijk te zijn wist zij het eerder als ik. ze vroeg wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest (ben nogal onregelmatig zelfs met pil) dus ff rekenen had ik al een maand overgeslagen toen maar testje gedaan. en was zwanger me ouders vonden het erg leuk evenals mijn schoonouders
ik was ook 19 toen ik zwanger bleek.. ibij mij was t niet geplaned, en ik was bang voor mn moeders reactie, kwoonde toen nog thuis heb t haar met 14 weken verteld( ze had t me al 10x gevraagd in de tussentijd, en wist t zelfs eerder als ik, toen ik klaagde over pijn in mn buik, en zij dit aankaartte als bandenpijn, en ik misschien zwanger was( iklachtte haar natuurlijk uit) ze reageerde uiteindelijk heel leuk. en vond t jammer dat ik t niet eerder had verteld.
ik was 22 toen ik zwanger werd en was op mijn 21ste gestopt met de pil. mijn ouders wisten dat we er mee bezig waren en vonden dat super! mijn schoonvader zeurde al om een kleinkind vanaf mijn 18 de haha die was dus ook super blij. gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!
ik was 20 toen ik zwanger werd en me ouders waren er dolblij mee. helaas werd dit een miskraam met 11 wk en me moeder heeft me goed gesteund. nu ben ik alweer 21 en 18 weekjes zwanger, alweer zijn me ouders dolblij en me schoonouders vinden het ook geweldig. ik woon 2 jaar samen en heb 5 jaar een relatie.
Bij mijn eerste zwangerschap reageerde mijn ouders van: dat redden jullie financieel nooit, bla bla bla een hele teleurstellende reactie.... En moet je ze nu eens zien ! Apetrots op hun kleindochter en nu met mijn tweede zwangerschap in de wolken, ze vinden het prachtig en hebben de echo foto's in hun portomonnee zitten !
Ik was(ben) 21 en mijn moeder en vader waren superblij! Mijn moeder wist dat ik was gestopt met de pil,toen ik haar zei dat we voor een kindje gingen is ze beginnen huilen van blijdschap! Mijn moeder was zelf 19 toen ze mij kreeg dus...
Hmm, ik heb hier nog geen idee, maar vrees voor een zeer nega reactie van mn ouders. We mogen mijn vriend niet en zijn tegen onze relatie. ik zal het bij hen waarschijnlijk ook pas vertellen bij 12 weken. Mijn schoonmoeder vindt het wel leuk, haar hebben we al over onze wens verteld Racebabe
Toen ik ruim 4 jaar geleden aankwam met het blijde nieuws, sprong mijn moeder haast uit haar vel. Woest was ze, en heeft heel wat verwensingen en rare dingen geroepen. Toch is ze ook wel weer bij gedraaid (voor de bevalling nog) en nu is ze supertrots. En toen ik haar vertelde dat ze voor de 2e keer oma ging worden knapte ze haast weer uit haar vel, maar nu van trots. Kan raar lopen dus
hmmm mijn moeder kon alleen maar zeggen "ik wil nog geen jonge oma worden" is al 47 maar goed! heel jammer, nou heb ik ook geen goede band met mijn moeder hoor.. Tegen de kerst kwam ze ook met een cadeautje voor de baby....... Een fles champagne... en tot nu toe heeft ze alleen een pakje gekocht voor hem, en ook vrij weinig interesse voor haar kleinzoon en haar eigen dochter! maar ja er zijn ergere dingen he Mijn vader daar in tegen die is apetrots! brengt ons elke keer eten... en haalt van alles voor me heeel lief en vertederend vind ik dat dan weer *glimt van trots*
Mijn moeder zou bij ons kindje voor de 5e keer oma worden en ze is 61, daar kan ze dus niet over bgeinnen. Maar ze is anti mijn vriend en denkt nog altijd dat we uit elkaar gaan en ik dan met een kind zit. Ze zou er niet bij na denken dat het ook mijn wens is !
mijn moeder wordt op haar 41 of net 42 oma van haar 2e kleinkind en me vader is dan 49. het schilt misschien ook als je ouders zelf heel jong ouders waren. mijn moeder was bij de eerste net 17 en met haar 24 had ze 5 kinderen. het is in mij geval dat ze heel positief reageerde en ik denk dat ze omdat ze zelf heel jong ouders zijn geworden dat het nu extra positief uitpakt en weten dat het toch wel goed komt.
hee, ik ben ietsjes ouder, nu 23 en zwanger van de 1e. Mijn moeder zei ook altijd, je moet nog even wachten ed, want je bent nog zo jong en je moet nog lekker genieten. Toen ik het vertelde was ze in een keer om, ze vind het helemaal geweldig en mijn vader ook. Dus het kan ook meevallen hoor, zag er ook wel een beetje tegenop om te vertellen, omdat ik niet wist hoe ze zou reageren. groetjes suus
Ik ben nu 19 jaar...We hebben het gisteren aan mijn ouders en zijn vader vertelt en ze waren allebei erg blij alleen natuurlijk zeiden ze dat we goed moesten nadenken en zo...En vandaag was zijn moeder aan de beurt en gelukkig reageerde zij precies hetzelfde... We zijn allebei zeer opgelucht dat ze allemaal zo positief reageren....
Mijn moeder wist dat we ermee bezig waren. Ik heb het namelijk eerst netjes aan me moeder gevraagd...klinkt stom maar wou gewoon weten of ze het er wel mee een was, en dat was ze hoor! Toen ik na een jaar zwanger was wist zij het eerder dan ik haha. En ze vond het heel erg leuk , het enigste wat ze zei is van oohhw ik word wel heel jong oma (37) haha. Mijn schoonouders die vroegen eerst of we het wouden houden...
Hoi, Ik ben nu 17 en raakte in oktober 2006 zwanger was toen 16. Ik ben door de pil zwanger geraakt. Maar me vriend en ik wilde wel kinderen. Maar niet op dat moment. Maar we hebben het toch gehouden en ben nu al weer 28wk1d zwanger. Toen ik de test deed heb ik het meteen aan me laten zien. Me ouders me vader te minsten waren en niet zo blij mee. Maar hij is in middels bij getrokken. Me schoonouders reageerde leuker maar natuurlijk ook wel geschrokken.
ik was 18 toen ik zwanger werd mn ouders vonden het super mn man is ouder als ik en ben nu inmiddels bijna 5 jaar met hem woon al 4 en half jaar samen met hem toen ik 14 was kregen we verkering en toen ik 16 was begonnen mn ouders al zo van wanneer gaan jullie voor een kleine. mn man zijn ouders vonden het ook super leuk dit was is hun eerste keer dat ze oma en opa zijn.
heey meiden, bedankt voor jullie reacties! Aan de ene kant heb ik zoiets ze went er maar aan, want ik hou het toch. maar aan de andere kant ik heb een hele goede band met mijn moeder en dat wil graag zo houden. mijn schoonouders vinden het heel erg leuk. Mijn vriend is acht jaar ouder en hebben hier dus bewust voor gekozen.
Ik was zwanger van mijn eerste toen ik 21 was (bijna 22)...mijn ouders reageerde eerst een beetje geschokt (had ze wel al verteld van te voren dat we graag een kleintje wilde en was ook meteen eerste ronde zwanger) aangezien ze geen tijd hebben gehad om aan het idee te wennen...en ben 2 maandjes geleden 27 geworden en ben ondertussen mama van 3 hele lieve kinderen! Mijn moeder word in december dit jaar 48 en mijn vader word dit jaar alweer 50 En mijn oma word 79 PS: ik en mijn man schelen ook 8 jaar, ik leerde hem kennen toen ik 18 was en hij 26.