...en nog niks te bespeuren! Ik heb toch altijd een vrij regelmatige cyclus, maarja, dat kan ook veranderen. De tampontest geeft ook aan dat de ongie niet binnen een paar uur komt. Moet eerlijk zeggen dat ik me nog steeds zwanger voel maar de test van vanmorgen beweerde anders. Heb verder niet echt klachtjes, ja moe,moe,moe en geen hongergevoel met af en toe vlagen van misselijkheid. Maar dat hoeft dus niks te betekenen, heb ik veel vaker gehad en dan was het ook niet raak. Ik wilde dit weekend niet testen maar ik woon midden in de stad naast de hema en de kruitvat dus toen ik in de stad liep kon ik het niet laten om een test te kopen van de hema. Heb normaal altijd kruitvat maar het schijnt dat de hema ook best snel een zwangerschap aangeeft. Dus morgenochtend maar es een hematestje er tegenaan gooien Vanaf 20:00 uur heb ik niks meer gedronken dus mijn urine is in elk geval geconcentreerd genoeg morgenochtend Meiden, duim alsjeblieft allemaal heel hard voor me! Ik zou zo gelukkig zijn als het raak is deze keer! Liefs!
Weeeer negatief getest Ben nog niet ongie maar dat komt dan vanzelf wel..... Balen zeg! Wel super dat jullie zo meeleven!