hahahaha sorry hoor je zal wel denken, nou bijna eind van 6e week en ik geef luchtconcerten op het toilet ik schaam me dood, (heb gelukkig zelfspot) mn onderrug geeft aardig wat probleempjes maar dat komt volgens mij allemaal uit die kronkel sliert van een darmen, nog iemand die hier last van heeft (maar het waarschijnlijk anders omschrijft) en tips? groeties
hihi luchtconcerten komt me vaag bekend voor haha Ja ook best last van je darmen zetten zich vaak wat op (lucht) en maken plaats op een of andere manier dus ja wel "last" van gehad ...
Hahahahahahaha heel herkenbaar hoor! Ik heb het ook met boeren, echt heel asociaal, gelukkig niet waar anderen bij zijn. Maar je kan er echt niet zoveel aan doen, zijn de hormonen. Dus bij mij van boven en van onderen hihihi. Je hebt wel rennie deflatine, maar ik weet niet of je dat mag gebruiken tijdens je zwangerschap. Scheetse! Gr, Manon
tja dat boeren, hahahaha ik zit te twijfelen om al die ufo geluiden op te nemen, leuk voor in zo'n scheet kussen, nog meer ideeen? Sorry hoor ben zo melig op het moment