Hoi hoi, De titel zegt het al, ik ben 19 weken zwanger en heb dus nog nauwelijks een buik. Ik zie het zelf wel en mensen die het weten zeggen ook wel dat je het nu echt begint te zien, maar tot nu toe heb ik nog niet 1 keer gehoord: ´hey, je bent zwanger!´ En dat zou ik nou juist zo leuk vinden... Ik ben vrij lang (1.85) en heb een breed bekken, misschien dat het kindje dus gewoon erg veel ruimte heeft om in te ´verdwijnen´? Hadden of hebben er meer van jullie rond de 5 mnd nog steeds niet echt een buik? Ik hoor zo vaak van vrouwen die zeiden dat ze met 5 mnd al echt een behoorlijke hadden Ach, ik zal wel gewoon geduld moeten hebben, ooit zal je toch wel echt iets moeten gaan zien lijkt me Vlindertje
Hai hai, Ik ben 20 weken en bij mij ook nog niks te zien!Als ik lig zie je een kleine bolling maar de buitenwereld zou niet kunnen weten dat ik zwanger ben! Ik ben vrij slank en 1.75 lang. De vlk zegt dat ik hem gewoon erg naar binnen draag en dat het buikje nog wel komt. Nou ik hoop het maar!
zelfs met een dikke buik zoals bij mij durven mensen niet te zeggen He je bent zwanger, veel te bang je te beledigen mocht ik gewoon flink aangekomen zijn! tip, bestel een leuke buikband met tekst! dan bevestig je voor anderen je zwangerschap en het is dan voor andere mensen een soort vrijbriefje je zwangerschap ter sprake te brengen. ps nu is het bij mij wel overduidelijk hoor, maar met 20 weken was het wat minder.
Bij mij zag je bij 20 weken ook nog niets (ja, ikzelf en vriend natuurlijk wel! ) en zelfs bij 25 weken moesten mensen erg turen. Pas bij 28 weken zag iedereen het - maar dat was ook de periode dat de dikke truien en winterjas weer uit gingen! Komt vanzelf wel, over een tijdje kan niemand er meer omheen!
Mijn vriendin had bij 19 weken ook niet echt een buik, athans niemand kon het zien aan de buitenkant. Zij is ook vrij lang ik geloof 1,80, weet niet of het daarmee te maken heeft.
Mijn vriendin had bij 19 weken ook niet echt een buik, athans niemand kon het zien aan de buitenkant. Zij is ook vrij lang ik geloof 1,80, weet niet of het daarmee te maken heeft.
Hey! Bedankt voor de reacties, het troost me lichterlijk dat ik niet de enigste ben met een miezerig buikje En zo´n zwangerschapsband is idd geen gek idee, dat accentueerd meteen je buik ook meer lijkt me. Maar ik hoop dat ie gewoon snel begint te groeien! Groetjes!
hihi Ik wouw ook zo graag dat me buik snel te zien was... maar als je straks zooon enorme buik heb die je in de weg zit wil je dr heel graag weer van af haha gewoon geduld hebben
ja een buikband is dan wel erg leuk en meteen een vette hint haha Ik ben even lang als jij en dacht ook dat het even zou duren maar heb hele grote buiken je weet soms niet waar aan het ligt...
Tja, moet je zien hoe ver ik ben .. en mensen zien het nog steeds niet! Dit zou dan het derde trimester moeten zijn!? Haha. Maar.. het is wel makkelijk zonder toeter hoor.
Bij mij zie je ook niets. Volgens de verloskundige draag ik breed en ze kan de baarmoeder ook heel breed voelen. Qua hoogte zit ie nog 2 vingers onder mijn navel. Ik ben niet zo heel lang (1.71m), heb ook brede heupen, ben verder niet dik ofzo. Vandaag op de echo lag de baby precies op schema en zat ie ruim in het vruchtwater. Ik ben vandaag 19wk2dg en de baby zou nu zo'n 20-25 cm moeten zijn, nou geen idee waar dat allemaal zit hoor. Vind het soms wel jammer dat je nog steeds niet ziet dat ik zwanger ben. Ik draag soms ook een buikband om het te accentueren en doe ook wel eens een bola (zo'n zwangerschapsbelletje) om mijn nek. Dan kan iedereen het zien!
Bij mij zag je 't ook pas laat. Ik vond dit ook altijd wel jammer, dat mijn buik helemaal niet zo groot was, tot op het eind. Toen kon ik alles nog gewoon doen, en dat was toch ook wel erg makkelijk. Toen ik 37 weken zwanger was hoorde ik voor 't eerst van een vreemde dat ze 't kon zien, en toen dacht ze dat ik "pas" 4 maanden zwanger was.
Ja, haha! Dat vraag ik me dus ook af. Waar die 20-25 cm zich verstopt! Bij mijn laatste controle zei vk ook dat mijn baarmoeder goed groeide, zelfs aan grote kans was, dus waar blijft mijn buik? En jeetje, dat iemand bij 37 wk dacht dat je bij 4 mnd was Maar zo zie je dat de grootte van buiken alle kanten op kan. Zo lang onze beebjes het maar naar hun zin hebben toch? Ik zal ook wel naar binnen dragen ofzo... Groetjes!
tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik met 29.5 weken in het ziekenhuis beland, ik was toen bezig met werkzoeken. Ik had een contactpersoon 1,5 week daarvoor gezien. Hij belde me op in het ziekenhuis om een afspraak te maken, en toen vertelde ik dat ik dus op het punt stond om te bevallen ivm ziekte. Toen kreeg ik dus de reactie dat hij het niet eens gezien had... dus met 28 weken voor vreemden nog niet altijd even zichtbaar Ook in het ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik een klein buikje had.
Zo raar hoe dat verschilt per persoon. Bij mij ging je het beide keren ook pas vrij laat zien, de eerste met zo'n 22 weken en de tweede met ongeveer 17. Terwijl mijn baarmoeder beide keren juist groot was en ik op zwangerschapssuiker gecontroleerd ben enzo (was overigens niet zo). Sommige mensen hebben blijkbaar van binnen veel ruimte ofzo. Je postuur heeft daar ook geen invloed op. Ik heb een zwangere collega die al 25 weken zwanger is en heel tenger gebouwd!, en ik zie het nu pas een beetje bij haar. En dat terwijl ik echt een ingebouwde radar heb voor zwangere vrouwen, zie het meestal op een kilometer afstand als iemand zwanger is.
Lotgenoten! Hier ook al een klein buikje... De baby ligt gewoon erg laag bij mij, verder wel helemaal op schema volgens de 20 weken echo... Aan de ene kant vind ik het ook niet leuk, vooral op mijn werk niet... Doordat ik een uniform aan heb zie je helemaal niks... Maar het is wel makkelijk... Ik kan overal nog bij...
ja zie je genoeg voordelen maar kan me wel voorstellen dat je wilt showen hoor, aan de ene kant kan het heel zwaar zijn grote buik maar als iemand zegt goh wat ben je mooi zwanger dan straal je van oor tot oor en opeens valt die pijn dan een paar seconde weg
Ik had précies hetzelfde als jij. En ik baalde als een stekker . Maar sinds week 21 heb ik ineens een groeispurt gekregen, mijn buik is in 2 weken ineens echt gegroeid. Dus vrees niet, hij komt echt! Ik geloofde het ook niet echt hoor