steek in mijn linkerzij

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door donata, 3 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donata

donata Nieuw lid

24 okt 2006
    3
    0
    0
    Beste verloskundige,

Ik ben nu 6,5 week zwanger en heb tot nu toe vrij weinig klachten afgezien van de standaard vermoeidheid, duizeligheid en zo nu en dan een vlaag van misselijkheid.

Ik heb alleen vaak een steek in mijn linkerzijde ter hoogte van mijn navel. Rechts heb ik het overigens niet. Ik voel het voornamelijk als ik bijv. opsta of me omdraai in bed of mijn bovenlichaam erg beweeg. Het is slechts een heel klein steekje en het blijft ook niet doorzeuren.

Ik maak me daar toch een beetje ongerust over en ik heb pas over twee weken mijn intake en over een maand pas mijn echo. Zelf heb ik niet het idee dat het bandenpijn is

Kunt u me misschien vertellen wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Donata,

die steken in je zij kunnen geen kwaad. er is niet echt een duidelijke oorzaak voor. Je kunt van die kleine gemene steekjes krijgen wanneer er een zenuw knel zit op die plek. Wanneer je gaat verzitten wordt het meestal minder pijnlijk. Zo kan het ook een spiertje zijn die je voelt bij bewegingen. Bandenpijn kan het niet zijn, want je baarmoeder komt nog niet boven je schaambeen uit. Maak je er maar geen zorgen over, het kan geen kwaad.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina