jezelf gek maken of is er iets?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kimster87, May 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimster87

kimster87 Actief lid

Mar 18, 2012
    175
    0
    0
    Helemaal klaar voor ons meisje
    tilburg
    Heej meiden,

Ik heb een vraagje?
    Aanstaande zondag moet ik ongi worden.Maar hopelijk niet want ik heb allemaal vage klachten waaronder de klacht dat ik sinds ik gestopt ben met de pil rond eind maart s`nachts ineens last krijg van mijn onderrug en dan vooral aan de linkerkant en dat straalt door naar mijn lies en been. Daarnaast ben ik met vlagen misselijk maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Heb een paar dagen gevoelige (.)(.) gehad.
    Ik wil mezelf niet voor de gek houden maar het komt ineens opzetten en is dan weer weg!
    Wat denken jullie ervan?
    En met mijn name mijn rug daar wordt ik gek van!

2. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Ik heb dezelfde klachten, ben al wel ruim een jaar van de pil af. Maar steken in de lies, vandaag vooral de linkerkant. En wat uitstraling naar de rug en benen. Ook af en toe wat krampjes in mn onderbuik, maar dat valt mee.
    Ben ook erg benieuwd of dit te maken heeft met een eventuele zwangerschap, het is nu 2 weken geleden dat wij voor het eerst bewust hebben geklust voor een kleine, en heb nu al een week deze klachten....Eerste dagen trouwens ook een opgeblazen gevoel, in de ochtend nauwelijks klachten, halverwege de dag wordt het steeds erger....

3. mirpat87

mirpat87 Bekend lid

May 2, 2012
    676
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    waddinxveen
    Ik ben ook eind maart gestopt met de pil en daarna ook allemaal vage klachten en ook allemaal weer weggegaan.
    Hoop natuurlijk voor jou dat t positief is.
    Bij mij tot nu toe niet. ;)

4. kimster87

kimster87 Actief lid

Mar 18, 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    bedankt meiden voor het reageren!
    Wij hebben ook twee weken geleden geklust en er komen steeds meer klachtjes bij! maar vanaf zondag ga ik het weten!
    Is het ontpillen of misschien toch.......Ik zeg het liever nog niet hardop dan is het zo`n teleurstelling! Jullie ook veel succes he!

5. kimster87

kimster87 Actief lid

Mar 18, 2012
    175
    0
    0
    tilburg
    meiden!! heb vandaag een zw test gedaan! Zit 3 dagen voor dat ik ongi moet worden! En raad eens binnen 2 minuten twee dikke strepen! ik bevat het zelf nog niet helemaal test ook zondag nog even! WOW in 1 x raak! what are the odds

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat leuk!
    Gefeliciteerd :D

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

Apr 6, 2012
    2,254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoi meid misschien is het ontpillen ?
    anders even afwachten

8. dilara1

dilara1 Bekend lid

Apr 25, 2012
    896
    1
    0
    gefeliciteerd ik wou net zeggen je kan best al testen :)

9. Evie10

Evie10 Bekend lid

Feb 28, 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Gefeliciteerd!!

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Gefeliciteerd! Laat t ff lekker bezinken :)

11. mij84

mij84 Actief lid

Apr 16, 2012
    176
    0
    0
    Gefeliciteerd Kimster!!

12. Jazz

Jazz Niet meer actief

Kimster87 GEFELICITEERD!!:D ik hoorde het van iemand van het clubje waar je eerst ook mee kletste dus ben echt heel blij voor je! Wat ontzettend leuk en meteen de eerste ronde raak. Lijkt me ook heel onwerkelijk maar geniet ervan en wie weet kan ik je nog eens volgen ergens ;)

13. Bueno

Bueno Actief lid

Apr 25, 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Kimster, gefeliciteerd!!! Geniet ervan!! :)

14. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Super zeg!! Ik heb dezelfde symptomen dus krijg hierdoor extra veel hoop, maargoed, de één voelt wat de ander totaal niet voelt!

In ieder geval ontzettend leuk! Ik zal nog even moeten wachten met testen, heeft nu nog niet zoveel zin ben ik bang.

15. Witteroos84

Feb 28, 2012
    63
    0
    0
    Alkmaar
    Kimster ontzettend gefeliciteerd!! Heb een vriendin bij haar ws het ook de eerste keer raak en zei ze; goed ' gemikt' ;P :)

Share This Page