Dames, Vandaag heb ik de test predictor early gedaan, wat denken jullie als je dit ziet? Ik keek na 8 min en ik zag dit! Nu lees ik veel negatieve verhalen over deze test dus ben ik aan de twijfel gebracht. Voor een gewone test is het nog te vroeg!!
Ik vind het een duidelijk streepje hoor.. Misschien kan je van kruidvat de early gebruiken als je het niet vertrouwt.. Ik zeg iig gefeliciteerd
Ik zie wel een streepje maar zag je due pas na 8 minuten? Want je moet binnen 5 min toch aflezen want daarna is die niet meer vertrouwd? Of is dat met due test anders?
Als die binnen de afleestijd zo was had ik zeker gezegd positief! Maar ik zou voor de zekerheid nog een kruidvat test ofzo doen. Al denk ik niet dat je zo'n duidelijke ' indroogstreep' zou krijgen als die vals positief was. Voorzichtig gefeliciteerd in ieder geval!
Ja, klopt 8 min was hij zo het moment van de foto, na 5 min twijfelde ik of ik een streepje zag! Dat maakt het lastig ja. Ik denk dat ik even naar de kruidvat ga dan. Maar zijn die ook gevoelig?
Bestaan die ook van kv dan die heb ik nog nooit gezien. En anders moet ik hoe moeilijk het ook is wachten tot woensdag!!
Ik ga toch morgen testen ik heb wel de test gehaald morgen ochten is dat het eerst wat ik ga doen hihi!
Spannend! Ik had ook nooit gehoord van een early test van de kv! Nou ja, ik heb dan ook besloten nooit meer early te testen haha, dus ik ga er maar niet naar op zoek... Ik ben benieuwd naar je test, maar ik denk zwanger! Er komt zelden zo'n duidelijke streep binnen 8 minuten als je niet zwanger bent hoor! En een indroogstreep heb ik wel eens gehad, maar die zijn heeeeeel licht.