Steek je hand op als...

Discussie in 'De lounge' gestart door Happyness, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...Je net zo gebruld hebt als mij bij de 1e opvangdag zonder je kleintje!:(

Pfff vandaag was zn eerste KDV dag. Hij zou eigenlijk de hele dag blijven maar heb hem om 14:30 toch opgehaald... erg ben ik he...

Ook het KDV lastig vallen met een constructie zodat de oudste niet ziet dat ik de jongste alvast ophaal...

Had hem om 8:30 gebracht en ben er tot 11:00 bijgebleven. fles gegeven, in bedje gelegd en toen naar huis gesleurd door man-lief onder het mom van het-is-geen-testdag-als-je-blijft-en-dus-alles-zelf-doet...

Dus ik heb me vermaakt met een bezoekje aan een bedrijf waar ik nog langs moest en ik moest ook naar de fysio. Moest nog even een paar afspraken maken en toen ik weg reed bij de laatste was ik vlakbij het KDV. En zo stout als ik ben heb ik opgebeld en gezegd dat ik hem maar weer op kwam halen want het zal m vast teveel zijn geweest daar... (eigenlijk was het mij teveel zonder kleine hier...) Met als resultaat dat hij daar alleen geslapen heeft, een half uurtje wakker is geweest en hier thuis weer zn fles kreeg...

slecht he...:):)

Nu thuis ligt hij na zn fles keurig lekker te brabbelen in zn box en lijkt hij eigenlijk niets meegekregen te hebben van zijn (lees: MIJN) grote avontuur op het KDV...

Woensdag is de volgende poging:D

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Haha zou hem woensdag maar wat langer daar laten, anders duurt het wennen voor hem alleen maar langer. Ik heb ook gehuild toen mn dochter naar de creche ging pff:)

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nee sorry! ;) Ik kan mijn hand niet opsteken!
    Ik vond het juist heerlijk en helemaal omdat ik weet dat ze er zoveel aan heeft.

Dat jij trouwens zo lang mocht blijven. Doen wij op mijn werk ( ook kdv ) absoluut niet! Veelste verwarrend voor het kindje en voor de andere kinderen.

Succes met de opvang dagen die nog komen gaan!! ;)

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hahaha JOUW grote KDV avontuur inderdaad! Hier was hij eerst twee keer wezen wennen een paar uurtjes en dat ging redelijk goed. Voor ik het wist kon ik hem weer ophalen. De eerste dag dat hij helemaal ging, was ook gelijk mijn eerste werkdag na mijn verlof. Ik vond het erg lastig maar ja moest toch werken en kon hem dus ook niet eerder ophalen. En werk gaf veel afleiding.
    Nu vind ik het eigenlijk wel lekker dat hij naar het kdv gaat en ik werken. Werken is makkelijker als de hele dag thuis zijn met die kleine terror!

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb ook gehuild toen ik hem voor de eerste had gebracht, ik denk ook persoonlijk dat de wendagen voor de ouders zijn en niet voor de kleintjes :p

6. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hahahaha, ik heb op de test dag mijn zoontje een half dagje gebracht, en ben gaan winkelen met mijn moeder. Hij heeft toen alleen maar geslapen eigenlijk. Ik vond het wel moeilijk, maar ben wel makkelijk weggegaan toen.

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Nee sorry, ik had daar totaal geen problemen mee :)
    Sterker nog, ik vond het heerlijk toen ik weer aan het werk ging bij de eerste. Nu ben ik ook al een paar uurtjes aan het werk maar vind het ook heerlijk. Even mijn verstand op iets anders.

8. Delta

Delta Niet meer actief

haha heb zelf ook op een KDV gewerkt en als een moeder te lang bleef of vader, zeg een half uur, nou dan stonden mijn collega's echt te roddelen over die vader of moeder.. want eigenlijk mag dat niet, zo lang blijven! als alle ouders dat deden!! werd het helemaal een rotzooi op de groep

9. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zucht* ben ik eventjes apart hahaha... Ze lieten me zo lang blijven omdat ik het heel eng vond. Hij heeft Reflux en koemelk allergie. Verder zijn zn billetjes zo gevoelig dat hij bij de verkeerde creme of luier direct uitslag krijgt dat zich binnen anderhalve dag kan uitbreiden tot schimmel en wonden tot bloedens toe.

Dus hij heeft best wel een gebruiksaanwijzing. Ik vind het zo eng! En hij is heeeel makkelijk en heeeel stilletjes dus ze zullen hem zo vergeten daar... (Aangezien ik hem nog niet naar een ander kdv gebracht heb ivm de wachtlijst, zie mn andere topic)

En dan spookt het rond: Zouden ze zn medicijnen niet vergeten? Zouden ze het merken als hij zn voeding nodig heeft? Zou hij niet gewoon vergeten worden daar? Wat als een van de dreumissen iets naar m gooit of over hem heen valt...?

grrr... overbezorgde moeder hier..!

Het was gelukkig een wendag dus mocht hem ophalen wanneer ik wilde maarja de leidster maakte een opmerking: "Ach we hebben hem gelukkig nog heel eventjes met de oogjes open kunnen zien"

met andere woorden, je was wel heeeel snel terug :D

slechte ik! (Dat terwijl ik de tijd voor mezelf wel heeeeeel lekker vind hoor!!)

10. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach ze roddelen maar een eind weg:DDaar ben ik dan weer totaaaaal niet gevoelig voor whaha

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ach, ik zou me niet schuldig voelen hoor, tis toch jouw kind en jouw gevoel ;)
    Wij hadden ook een heel moeilijk jongetje en ik had natuurlijk wel een hele lijst gemaakt met zijn schema en weet ik het wat maar uiteindelijk redden ze het wel hoor :)

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb er totaal geen moeite mee gehad.
    Natuurlijk was ik blij dat ik ze aan het einde van de dag weer kon ophalen, maar ik had er alle vertrouwen in en vond het werken ook weer leuk.
    Nu was mijn jongste sowieso al 6 maanden toen hij voor het eerst ging, ik had lang ouderschapsverlof gehad. Misschien dat dat een beetje scheelt.

13. Happyness

Happyness Actief lid

10 sep 2011
    240
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat helpt zeker, mijn oudste was 14 maanden toen ze voor het eerst ging en ik had er een stuk minder moeite mee toen! Alsnog had ik het moeilijk en ben ik stiekem door het raam gaan kijken. (om er vervolgens achter te komen dat het gemis totaal niet wederzijds was...:D) Maar verder was het geen probleem.

Deel Deze Pagina