Hoi allemaal, Ik ben op dit moment op dag 20 in ronde 6, heb een regelmatige cyclus van 27 dagen, dus ik moet nog een week voordat mijn NOD komt en zou kunnen testen. Op dag 14 heb ik mijn eisprong gevoeld, en we zijn daarvoor en op de dag zelf goed bezig geweest. Eergisteravond en gisteren heb ik hele erge buikpijn gehad, beetje ongesteldheidsgevoel... (4 a 5 dagen na de eisprong) Gisteravond hebben we lekker frites gegeten, daarna verschrikkelijk misselijk tot diep in de nacht, zo erg dat ik er niet van kon slapen. Vandaag is de misselijkheid weg, alleen na het eten soms dat ik maagzuur heb. Vandaag geen ongesteldheidsgevoel meer, maar in mijn liezen heb ik pijn alsof ik spierpijn heb, net alsof je te lang hebt paardgereden... en ik heb steken af en toe in mijn liezen, links en rechts van mijn baarmoeder en nu heb ik al een paar uur een steek net iets onder de navel... Borsten zijn erg gevoelig (dit heb ik normaal gesproken ook wel, maar niet dat ze twee dagen na de eisprong gevoelig begonnen te worden). Slijm was eerst gelig, en begint nu wit/doorzichtig te worden. Vorige keer had ik ook al buikpijn 1 week van te voren, maar dat was continu een ongesteldheidsgevoel. Nu heb ik echt steken.... Dus ja, ik heb zoiets het kan alle kanten op, of ik wordt gewoon ongesteld, of misschien heb ik geluk. Dat laatste hoop ik natuurlijk.. want elke keer ben je toch teleurgesteld. Wie had nog meer deze klachten of het gevoel ongesteld te worden en bleek toch in verwachting te zijn? Graag jullie reacties! Groetjes Kimmmie
hallo kimmie ik heb nu op dit moment ook steken in me buik meschien komt het door de cola of de vis ik kan je niet heel erg veel verder helpen maar ik zit nu op me 25ste dag en me cyclus ligt tussen de 21 en 26 dus voor mij is het nog even afwachten. ik ga zelf pas maandag testen als ik nog niet ong ben ik zou nog een paar dagen wachten tot na je nod sorry dat je niet veel weizer wordt van mij
ook ik heb steken in mijn liezen die uitstralen tot aan mjin boven benen...ik heb gisteren getest dit was dom natuurlijk was 6 dagen voor nod...ik moet ook nog even geduld hebben maar heb van alles last...vooral die steken...borsten...en steken in mijn borsten...
Hoi hoi, ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben die amper kan wachten. Dus Lynn, jij mag 3 dagen eerder testen dan ik. Ik ga dit keer echt minimaal wachten tot mijn NOD met testen.... Anyway ik hoop voor ons dat het dit keer positief is. In welke ronde zit je trouwens? Ik heb echt last van mijn buik, de steek bij mijn navel gaat echt maar niet weg. Ik hoop zo dat ik geen ongesteldheidsgevoel ga krijgen, want dat betekent volgens mij niet veel goeds... Daarom dus ook mijn berichtje wie dit wel had en toch zwanger bleek te zijn. Ik was trouwens vergeten te zeggen, sinds vandaag moet ik ook veel meer plassen. Heb amper wat gedronken en moet alweer plassen. Ik heb geen steken in mijn borsten, maar ze zijn wel supergevoelig. Echt irritantt hoe je lichaam je soms voor de gek kan houden, zeg! Het zou gewoon raak moeten zijn!
Hai allemaal! Ik ook nog steeds dezelfde symtomen, vanmorgen getest, maar natuurlijk nega, veels te vroeg! Nu maandag weer testen. We gaan allemaal duimen! Groetjes
wat jammer nou...ikke ga of zaterdag testen of zondag...en dan maar hopen dat ik zondag niet ongi word
Meiden, Dit herken ik ook! Ik heb alleen geen pijnlijk borsten, alleen hele zachte borsten, ze zijn ook voller. Vanmorgen was mijn temp 37,2 C (normaal 36, 5 C). Verder witte puntjes rond mij tepels en mijn tepels zijn bruiner. Ben niet misselijk, alleen steeds zo een lege maag gevoel. drukkend gevoel boven mijn schaambeen. Had afgelopen dinsdag mijn NOD, maar durf nog niet te testen. Ik zit pas in ronde 2, ben 12 jaar aan de pil geweest en pas 3 maanden geleden gestopt. Het zou wel erg snel zijn lijkt me. Is de beste tijd testen een week na je NOD of eerder.
heejj meiden ik wil jullie niet te veel hoop geven omdat het natuurlijk bij iedereen anders is.. maar alles wat ik hier hoor heb ik 5 dagen na me eisprong last van gekregen. steken in de liezen waren het ergst en me tepels zijn super pijnlijk en onderkant van me borsten ook. verder heb ik ook erg veel last van maagzuur sinds 1 week voor me NOD en nu nog steeds last van verder ook een week last van ongi gevoel gehad. en kijk naar me banner ik heb 3 dagen voor me NOD positief getest! en hij was echt knal positief. maar dat verschilt ook per persoon omdat je lichaam soms minder HCG aanmaakt dan een ander. heel veel succes dames! Liefs Marije
dankje! ik heb een sensitest gebruikt.. ze zeggen dat je die 4 dagen voor je NOD kan gebruiken. me testen staan in me album. ook de digitale van clear blue was dezelfde dag positief en dat was niet eens ochtend urine ik hoop dat je snel posi test! Liefs
Gefeliciteerdd Marije ! Vandaag voel ik me al de hele dag een beetje zweverig en erg moe, zakte zowat inelkaar op school haha ! Erg opgeblazen gevoel in me buik, maar kan nog steeds niet makkelijk naar de wc ! Marije wat waren jou symptomen voor nod en nu? Liefs Butterfly
...had vandaag ook weer wat steekjes zo bij me lies opgemerkt en ja de moehei slaat de tol ook nu bij mij! (vandaag trouwens 3 dagen voor nod nega getest ,nu moet ik wel een paar dagen wachten naar m'n nod om toch dan een betere resultaat te zien hopelijk!)
Kimmmie ------------------------------------------------------------------------------ Ik was trouwens vergeten te zeggen, sinds vandaag moet ik ook veel meer plassen. Heb amper wat gedronken en moet alweer plassen. ______________________________________________________ Re:Hoi Kimmie, die symptoom die je beschrijft over dat plassen zo vaak ,komt me heel erg bekend voor! Dat had ik namelijk bij dochtertje toen ik zwanger van haar was ook! ...dus hopelijk is het voor jouw ook een positieve symptoom! Groetjes
dankje butterfly ! mijn symptomen voor me NOD waren - steekjes in me liezen - borsten deden anders pijn dan normaal en pas na de mogelijk innesteling - heel veel last van maagzuur en bijna niets hielp - was sochtends vroeg wakker rond 7 uur ook al sliep ik pas om 2 uur - last van ongi krampjes en ik had echt het gevoel dat ik zwanger was! hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn! Liefs Marije
en nu is er trouwens niet veel verranderd alleen ben ik nu ook heel erg moe en heb de hele dag door honger! en merk dat ik steeds vaker naar de wc moet. en veel moet drinken anders word ik duizelig Liefs
Hoi Allemaal, Blij dat ik klaar ben met werken. Bij mij zijn inmiddels de steken in mijn lies opgehouden. Heb af en toe wel steken rechts en links van mijn baarmoeder en inderdaad ook een drukkend gevoel bij het schaambeen. Ik heb de hele dag de knoop van mijn broek open, ik kan hem gewoon niet dichthebben, al helemaal niet als ik zit. Dan krijg ik zo'n last van mijn buik... Ik heb vandaag trouwens echte ongesteldheidskrampen en erge last van mijn rug. Ik ben bang dat dit niet echt veel goeds voorspelt. Ik heb dit normaal gesproken ook wel, maar ik kan me niet herinneren dat het 6 dagen voor de ongesteldheid zo erg is, normaal ook nooit last van mijn rug en dat ik niet eens mijn broek dicht kan doen, zo erg heb ik het nog nooit gehad. Ik heb trouwens sinds vanmiddag knallende hoofdpijn en ben over het algemeen de hele dag al niet te genieten. Maar ik heb ook wel periodes dat ik ineens heel vrolijk ben. Misschien komen die moodswings ook wel omdat ik er van baal dat ik ongesteld ga worden.... ik weet het niet. Ik weet wel dat ik gek van de onzekerheid wordt. Wanneer heb ik nou eens geluk en kunnen wij zeggen dat het raak is. Zes maanden is mischien wel relatief kort, maar voor mij duurt het al veelte lang. Zijn er mensen die zeker wisten ongesteld te worden en toen bleek dat ze zwanger waren? p.s. mijn tepels doen geen pijn, maar zijn wel gevoeliger dan normaal.
heejj kimmie die ongi krampjes horen ook bij een zwangerschap omdat je baarmoeder steeds van stand verranderd en er gebeurt natuurlijk veel daar binnen.. ik had ook last van me onderrug voor NOD en ongi krampjes en dacht ook dat ik ongi zou worden maar het gevoel over dat ik zwanger was bleef en heb 3 dagen voor NOD positief getest! je moet de moed niet opgeven tot je NOD ben je nergens zeker van.. ik zou trouwens niet voor je NOD testen.. ik heb dat wel gedaan maar de 3 dagen tot me NOD waren zenuwslopend! omdat het kan dat je als nog gewoon ongesteld word. hoop voor je dat het raak is xx
Lieve meiden, Jullie topic begint erg op een NOD-topic te lijken. Blijf ontopic en geef antwoord op de vraag van de ts. liefs prinses