Steek onder navel, pijn in de liezen - eerste symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Kimmmie, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hallo Damens !
    Sinds gister vervelende soort ongikrampjes.. Niet zo pijnlijk als dat ik ongi moet worden, zijn wat lichter maar wel irri..
    Wat me ook opviel, was dat mijn hondje elke keer dat als ik op de bank zit, op mijn buik gaat liggen, en dan bij elk geluidje gaat liggen brommen ! Doettie anders noooiit .. Vreemd.. Maar wel grappig.
    En na 2 dagen goed geslapen te hebben, begon het vele wakker worden weer, en dat hele ''echte'' dromen weer!

Hoe gaat het met jullie symptomen?

2. Kimmmie

Kimmmie Lid

21 mrt 2008
    31
    0
    0
    Hello ladies,

Net klaar met werken.
    Gisteravond toen ik naar bed ging, weer misselijk, maar kon gelukkig slapen en vanochtend was het gelukkig zo goed als over, vandaag had ik af en toe dat ik mijn maag voelde.

Ongesteldheidskrampen niet echt gehad vandaag. Wel een steek voornamelijk in de linkerlies die werd afgewisseld met een steek net onder mijn navel of aan de zijkanten van mijn baarmoeder. De steek in mijn lies leek net zo'n pijn alsof ik een te strakke onderbroek aan heb en alles wordt afgeklemd. Borsten nog steeds gevoelig, geen schijven ofzo (wat ik normaal wel heb), alles voelt best wel zacht en de tepels zijn nog een beetje gevoelig.

Wederom de hele dag met mijn broek opengelopen. Ik kan hem niet dichthebben, dan krijg ik meteen last van mijn buik en ik ben nog steeds moe..... ik kan nu ook wel weer slapen.

Maar zoals ik gisteren al zei: we zullen het moeten afwachten, want vorige maand was ik juist heel misselijk en had ik ook buikpijn... dus het kan twee kanten op. Ik wou dat het al zover was.

Graag hoor ik jullie ervaringen met symptomen e.d.

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ben ik ook weer,

ik voel me vanaf vanmiddag, ( beetje druk geweest ) erg beroerd, misselijk met vlagen, heb dan echt het gevoel alsof ik moet overgeven, gaat ook samen met steken in me liezen, en echt ongikrampen! Echt heel vervelend, en heb ook steeds het gevoel alsof ik naar de wc moet, maar dan komt er nix.. Herkent iemand dat? Liefss..

4. Kimmmie

Kimmmie Lid

21 mrt 2008
    31
    0
    0
    Hoi,

Daar ben ik weer.
    Vandaag wederom geen ongesteldheidsgevoel, alleen erge steken in mijn liezen.... Vanochtend rechts en nu vanavond begon het links. En soms een beetje meer naar het midden.

Ik had vanmiddag alweer hoofdpijn, ik kan alleen een joggingbroek aan, veel afscheiding, veel plassen, last van mijn rug en af en toe oprispingen.... moe moe moe en 's nachts dromen, niet normaal meer. Dus het gaat lekker!

Nog 3 dagen en ik kan testen.....
    Dus Butterfly, ik weet hoe je je voelt, behalve ik niet zo erg misselijk ben.... Hoe lang moet jij nog voordat je kan testen en in welke ronde ben jij?

Zijn er nog meer mensen die van dit soort kwalen last hebben?

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jullie kunnen beter in het NOD-topic gaan schrijven. Daar vind je nog meer meiden die in afwachting zijn van hun NOD en eventueel dezelfde symptomen hebben. Ik vind dat er niet echt over het onderwerp: Steek onder navel en pijn onder liezen, gesproken wordt. Vandaar dat ik deze nu dicht doe. Hier hebben we dus speciale NOD-topics voor gemaakt.
    Groetjes prinses.

Hier de link:
    http://zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=82828

Deel Deze Pagina