Steek onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annie23, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik moet het toch even van me afschrijven.
    Vanmorgen toen ik opstond en naar de badkamer liep, kreeg ik ineens een steek in mn onderbuik. Ik kon niet meer recht op staan. Ging bijna hyperventileren van de pijn. Toen ik een beetje overeind kon komen ben ik naar de bank gestrompeld en toen ik even rechtop zijn mn buik en 'ruimte' gaf, want in elkaar buigen deed zeer, toen zakte de pijn wel wat. Maar recht op lopen en snel lopen/ snelle beweging maken deed zeer. Een uurtje later kon ik weer redelijk normaal bewegen. Overdag beetje menstruatieachtige klachten maar verder niet.
    Wat moet ik hier van denken?

Alvast bedankt voor jullie reactie...

2. Fae

Fae Niet meer actief

Misschien een innestelling? ik had een felle steek in mijn buik.. rond innestellingstijd toen ik zwanger was en kon 10-15 minuten me niet meer verplaatsen ;) verder alleen menstruatiekrampjes gevoeld voor nod :D

3. Annie23

Annie23 Actief lid

14 jan 2013
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat kan haast niet, dat had dan een week eerder kunnen gebeuren. Nu zit ik 2dagen voor mn NOD en ik ben nooit een week later ofzo.
    Ik heb het er nog eens overgehad met een vriendin, zij zei dat het dat bot was waar je weleens last van kan hebben.
    We wachten gewoon nog maar 2 dagen.

Deel Deze Pagina