4 dagen voor mijn nod, negatieve vroege test, wel symptomen??!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stiefmam02, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    #1 stiefmam02, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
    Goedemiddag dames!!

Ik zou mij even voorstellen. Mijn naam is Marissa en ben 21 jaar oud. Begin december hebben ik en mijn vriend besloten om een kindje te gaan maken. Ik had een mirena spiraal en heb deze op 5 december laten verwijderen. Op 31 december kwam mijn eerste menstruatie weer. Deze heeft 3 dagen geduurd en was gewoon weer het zelfde als voordat ik de spiraal had (tijdens spiraal nooit ongesteld geweest). Nu zijn wij bezig met ronde 1. Ik zit nu voor mijn NOD en heb enkele symptomen. Mijn borsten doen pijn, zijn gespannen. Ik heb ineens blauwe aders die zichtbaar worden op mijn borsten rond om mijn tepels. Meer witte puntjes op mijn tepels.. moe, gespannen opgezette buik en een vol gevoel.

Nu heb ik vanochtend een vroege test gedaan van clearblue plus. Deze kan vanaf 4 dagen voor de nod gedaan worden. Deze was helaas negatief. :(

Kan het zijn dat ik nu toch zwanger ben? aangezien de symptomen er wel op wijzen? Zijn er dames die dit ook hadden en toch zwanger bleken?

2. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    niemand?? :(:(

3. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik denk dat je lichaam weer even opgang moet komen...'ontpillen' zijn helaas bijna dezelfde sypthomen als zwangerschap...als je het nog steeds niet vertrouwt over een paar dagen weer een testje doen...

4. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Ja het is alleen zo gek, aangezien ik dit nooit heb gehad voorheen voor mijn menstruaties. ze zeggen ook dat je na de mirena gelijk weer vruchtbaar bent. Dus ontpillen kan het ook niet zijn..

5. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    je lichaam moet toch zeker wel weer opgang komen hoor...als je stopt met de pil ben je ook vruchtbaar maar toch kan je dan verschillende sympthomen hebben die dan lijken op zwangerschap terwijl dit dan gewoon ontpillen is...met de spiraal is het ook zo

Ik heb hier zelf de eerste maand last van gehad...ik zou als ik jou was gewoon over een paar dagen nog een test doen.

6. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Dat ga ik ook doen. Welke test is het best betrouwbaar? weet je dat?

7. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik zelf vind die van de kruidvat goed tegenwoordig heeft de etos ook 2v5 testen..dit zijn wel gevoelige testen!

Spannend..!

8. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ja zeker spannend!!! jij ook heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap. hoe snel kwam je er achter?

9. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik zou indd ook even wachten ook een spiraaltje zijn hormonen alleen duurd t ontpillen iets minder lang dan met de gewone pil..
    ik had de eerste maand van mijn ontpillen ook allemaal die kwaaltjes.
    en nu nog en ik ben 17 maanden verder inmiddels.
    en nog "steeds niet" zwanger
    ik snap je onzekerheid hoor maar wacht even af je cyclus kan ook een stuk langer zijn dan normaal.
    Succes meid!

10. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

Wij lopen bijna gelijk! Ik heb vanochtend ook al getest vanwege de symptomen. Dit is onze eerste ronde na weer een jaar de pil te hebben geslikt. Het klopt wat de meeste zeggen, dit kunnen ook symptomen van het ontpillen zijn. Ik ben nu elke dag (sinds de eventuele innesteling) met vlagen misselijk, duizelig, ongikrampen en emotioneel. Tja als ik ga googelen dan kan het ook ontpillen zijn.
    Ik ga zondag weer testen, wanneer ben jij van plan weer te gaan testen? Spannend hoor! :)

11. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Hoi,

Ttja lastig.
    Ik ben 25-12 gestopt met de pil.
    Deze 10 jaar geslikt.
    Meteen positieve ovulatietest gehad en 20-01 3 dagen voor mijn NOD 2x een positieve test gedaan.
    1x die van kruitvat (2 voor 5,-) en een keer een clearblue digi.
    En voor de zekerheid gister weer die van kruitvat en nu KNAL positief!
    Ik had de kwaaltjes ook al vrij snel dus je kunt wel meteen zwanger raken.
    Mijn huisarts zegt ook dat niet iedereen hoeft te ontpillen dat is per persoon verschillend.

Ik zou even wachten of je menstruatie uitblijft en dan gewoon nogmaals testen!!

Succes!!! Hoop voor je dat het positief is!!

12. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Het kan nog alle kanten op gaan. Die kwaaltjes kunnen net zo goed komen doordat je net gestopt bent met de spiraal, en veel van die kwaaltjes zijn normaal voor een menstruatie of naar een eisprong. Maarja een negatieve test voor je NOD hoeft ook niet meteen te betekenen dat het niet raak is. Dus hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positieve test!

13. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    Hoii,

Ja ik ben van plan om maandag weer een testje te doen. Dan is mijn NOD. hoop voor je dat het niet van het ontpillen is. Het zou natuurlijk onwijs gaaf zijn als het de eerste ronde al raak is!!

14. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    oh wat gaaf!! heeeel erg gefeliciteerd met je zwangerschap.
    wat voor kwaaltjes had jij precies dan?

15. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    dank je wel!

Ik heb op dag 32 van de 2e ronde een test gedaan...echt een knaltest...omdat ik niet precies wist wanneer mijn nod was (ook maar net gestopt met de pil) zat ik te twijfelen om te testen...mijn vriendin kwam s middags bij me met een testje...die heb ik toen gedsaan...was heel raar haha kon het niet geloven..ik had last van mijn borsten en al dik een week ongikrampen maar ja dat kan ook een aankomende ongi zijn dacht ik maar had een super testje in handen!

ik was 1 van de gelukkige die snel zwanger mocht worden...ik kan me daarom goed al de frustratie indenken van al die vage kwaaltjes en sympthomen, ik hoop dat jij ook snel een positieve test in handen hebt

16. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag

zo dat is snel! ik heb ook pijn in mijn borsten maar zoals de meesten zeggen kan dit natuurlijk ook van het ontpillen komen. Nu vraag ik me wel af of die vroege zwangerschapstesten zo goed zijn. Maandag is mijn NOD (zover ik weet). Heb mijn eisprong wel ontdekt en lijkt erop dat ik een normale cyclus heb weer.

Ben best zenuachtig en merk dat er op mijn borsten steeds meer aders zichtbaar worden. nu nog lichte aders maar het worden er meer. terwijl de test die ik gister ochtend heb gedaan negatief was met een vroege test van CB. begrijp er niks van.

Maar even wachten tot maandag en dan weer een testje doen.

17. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik teste 3 dagen voor vermoedelijke nod...maar ja misschien was ik wel een week overtijd geen idee...als ik naar me test kijk denk ik eerder dat ik al overtijd was...gebruikte geen ovu testen oid ik dacht het komt zoals het komt...als je om de dag sex heb zijn al die testen enzo niet nodig lijkt me...kost allemaal genoeg geld..

ik ga voor je duimen maandag!

18. Loontje01

Loontje01 Lid

25 jan 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik loop ook gelijk met jou. En heb dezelfde klachten. Ben wel a 2 jaar met de pil gestopt. December besloten om te proberen en 31 december opgesteld geworden. Gisteren getest en de test was negatief. Maandag is mijn NOD. Waarschijnlijk word ik dus gewoon ongesteld (ben altijd erg regelmatig), maar een klein beetje hoop heb ik nog... Vervelend he dat wachten?! Ook al weet ik dat het nog maar ronde 1 is en het nog wel een jaar (of langer) kan duren. Het is toch spannend!

19. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    het is nu twee dagen voor mijn nod... het gekke is dat ik nu dus ook doodmoe ben steeds en spierpijn gevoel heb. ook aderen op mijn bovenbenen die zichtbaar zijn geworden. gister steekjes bij mijn schaambot. ik zou er heilig van overtuigd zijn dat ik zwanger zou kunnen zijn. gister weer een vroege test gedaan maar weer negatief helaas. ksnap niet dat er zoveel symptomen zijn en geen posi test. is nogsteeds voor mijn nod dus kan ook nog komen. maar misschien hoop ik teveel en komt myn ongi wel... kga nu gewoon wachten tot ik overtijd bent en dan pas weer een test.

20. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Prf spannend he dat wachten... Hier is mn nod di of woe... Ook een nega test vandaag

Echt niet euk :( wil ook zo graag een positieve test ikrijgen!
    1 e ronde had ik ook wel goeie hoop dat het raak was, maar helaas pindakaas. Was idd ontpillen.... Nu ronde 9.... Hopen op een positieve test! Good luck!

Deel Deze Pagina