weer ziekenhuis!

Discussion in 'Zwangerschap' started by elsie22, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmiddag moest ik weer naar de verloskundige voor controle, vorige week moest ik al naar het ziekenhuis omdat toen mijn bloeddruk te hoog was, en dat was nu weer zo! maar nu zag de vk in mijn urine toch ook een beetje eiwit, dus die heeft met het ziekenhuis gebeld, en ik mocht er weer heen! daar weer aan het ctg bloedprikken en urine nakijken, uiteindelijk mocht ik weer naar huis, maar moet heel rustig aan doen en moet onder controle blijven van de gyn! wel goed dat ze me nu extra in de gaten houden, maar had zo gehoopt dat me eigen vk de bevalling gewoon kon doen! met de kleine gaat alles gelukkig goed, die is nu ook al ingedaalt! ik hou me wel rustig zolang alles maargoed gaat met die kleine!

zo moest het weer even kwijt!;)

2. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Hee meid,

Heel veel sterkte!! Ik heb ongeveer t zelfde als jou alleen ik ben juist weer terug gestuurd van het ziekenhuis naar de huisarts en heb daar nu zo'n spijt van omdat de controle bij de huisarts veel minder is....

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

dankje! ik werd door de vk ook goed in de gaten gehouden gelukkig, en nu dan door de gyn!

4. Mamavanyuna

Apr 28, 2010
    38
    0
    0
    NULL
    Breda
    Hoi!

Ook ik heb dit gehad, vanaf week 35 was iedere keer ook niets en mocht dan gewoon weer naar huis.
    Maar ik mocht bij de 37 weken gewoon weer onder controle bij de vk, misschien dat je gewoon bij allebei kunt blijven?

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ze zeiden echt dat ik nu onder controle moest blijven van de gyn, maar dat als het op een gegeven moment weer goed zou gaan ik terug kan naar me eigen vk!

ik vind het allemaal maar een beetje eng hoor een hoge bloeddruk en eiwit in je urine. me schoonmoeder was vandaag met me mee, vorige week een vriendin van me, en nu zit ik te janken omdat het allemaal gewoon een beetje tegen valt en dan krijg ik van me vriend zo'n reactie van waarom huil je? is niks aan de hand toch..

Share This Page