Klussen of niet klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silinde, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Mijn wederhelft wil maximaal 1 keer per maand (soms zelfs niet) aan de klus, en nu hadden we voor dit weekend een dagje logeren voor zoonlief geregeld. Echter... Ik hou vandaag een positieve ovulatietest in mijn handen. :/ Temperatuur is ongebruikelijk hoog (0.4 gestegen t.o.v. eerste deel van de maand) dus past niet bij eisprongdag zou ik zeggen en ook geen vruchtbaar slijm (gisteren wel maar ik zag in mijn vorige cyclus ook meer dan een week voor "the day" vruchtbaar slijm).
    Moet ik nu vanavond proberen hem te verleiden met het risico dat "the day" pas over 7 dagen valt en het dus absoluut verloren moeite is, of beter wachten tot het weekend?

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    1 keet per maand:(

Jeetje, dan zou het zo maar heel lang kunnen duren..beste is dan temoeraturën en exacte dag te bepalen..
    Als je positieve test hebt is binnen 24 a 36 uur je ei
    Maar er zijn ook uitzonderingen

3. Romper

Romper Bekend lid

3 feb 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen, probeer hem te verleiden! Maar ik denk wel dat je snel gefrustreerd zal zijn als hij maar 1x per maand wil klussen. Je moet iig niet met hem praten over ewelke dagen je het meest vruchtbaar bent. Dan gaat het een man snel tegenstaan. Suc6!

4. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Als ik je verhaal zo hoor, heb je het weekend meer kans. Maar weet je zeker dat je afgewezen wordt als je je man 2x probeert te verleiden? Moeilijk hoor! Staat je man achter een eventuele zwangerschap? Dan zou hij toch moeten begrijpen dat meer dan 1x klussen per maand meer kan heeft...

Ik weet dat het heel lastig kan zijn hoor, mijn man heeft neemt ook nooit het initiatief. Maar als ik het wel doe gaat het wel goed. En als ik dat 2x in de week doe dan gaat het ook wel lukken, alleen moet ik wel goed plannen. niet dat hijal half slaapt ofzo, dan kan ik het vergeten...

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    nou 1 x per maand is wel erg weinig,probeer daar eerst de rede voor te vinden waarom wil hij maar 1 x per maand,
    ik zou zeggen verleid hem zo vaak mogelijk anders raak je nooit zwanger
    heel veel succes en klusplezier,je moet ook niet zeggen wanneer t moet gewoon beginnen;)

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Van naar elkaar kijken is zo ver ik weet nog niemand zwanger geraakt...dus jullie zullen vaker moeten klussen....1x per maand is veel te weinig eigenlijk...
    Zelfs al is het klussen leuk en doe je het om de dag dan bied dit nog geen garanties (zie onderschrift) maar 1x in de maand is zo lastig dan geef ik jullie meer kans op het winnen van de staatsloterij :D
    Of jullie schieten in 1x raak dat hoop ik voor je!!!

7. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ben het met de rest eens; zo wordt de kans op een zwangerschap niet erg groot....Is er een reden waarom hij maar 1x in de maand wil?
    Ik zou toch proberen om hem vandaag en in het weekend te verleiden. Of voorstellen om vandaag een vluggertje te doen en dan in het weekend er wat meer werk voor maken. (bijvoorbeeld lekker koken voor hem, samen in bad, massage...)
    Succes!!

8. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Combinatie van factoren. Tot voor kort was ik werkloos (nu ja, mag 15 maart beginnen op mijn nieuw werk dus nu ook nog maar niet lang meer) en die maand wou hij totaal niet om die reden (domme reden volgens mij omdat er altijd wel iets is maar ja, soit), verder slaapt zoonlief bij ons op de kamer en hij wil niet waar zoon bij is, dus moeten we uitwijken naar elders. Zoonlief ergens alleen laten, lukt ook niet, dan schreeuwt hij de hele stad bij elkaar.
    Als ik werk, vertrek ik vroeg (sta op rond 4u.) en hij laat (rond 10 a 11), maar we komen dus ook "in 2 shiften" thuis en dat maakt dat we elkaar behalve in 't weekend ook niet zo vaak zien. En als ik in 't weekend naar de logeerkamer sluip, dan wil hij gewoon in bed blijven liggen dus ja...

In elk geval, gisteren is vandaag geworden nadat zoonlief naar de creche was gebracht, en dit weekend zou Kleine Vriend voor de 2e keer uit logeren gaan, dus wie weet... :)

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wat een vervelende sitautie.. weet je man dat de kans op een zwangerschap niet heel groot is met 1 keer per maand... en wil hij het wel echt? (niet raar bedoeld hoor)

in je verhaal zeg je dat jullie zoon bij jullie slaapt, en ook heb je het over een logeerkamer...

misschien ideetje om daarvan een slaapkamer te maken voor je zoontje... lijkt mij persoonlijk wel zo fijn

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik weet niet hoe oud jullie zoontje is, maar mijn dochter van bijna 11 weken slaapt gewoon op haar eigen kamer hoor... Ik kan natuurlijk niet in jullie leven kijken, maar ik zou er toch echt mee beginnen jullie zoontje op een andere kamer onder te brengen... (wij hebben wel gewoon een seksleven)

Misschien is jouw man wel een denker en kan hij zijn hoofd niet leeg genoeg krijgen om eens lekker van bil te kunnen gaan? Maar van 1x per maand schiet het zwanger raken niet op. Succes met verleiden meis!

11. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    De logeerkamer zit in de planning om kinderkamer te worden. Er was een enorm onaangename geur die ik eerst weg wilde, maar we hebben hopelijk de oorzaak gevonden (lek vanuit de douche gaf schimmel op de muur). Zolang het daar stinkt, wil ik zoonlief niet daarheen verbannen.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hmm nou ja voor in de toekomst zit het dan denk ik wel goed...
    als ik jou was zou ik echt een serieus gesprek met je man hebben over jullie kinderwens en alles wat daarvoor nodig is... als je man het ook graag wil vindt ik dat hij er ook wat moeite voor moet willen doen...

succes! :)

Deel Deze Pagina