Water in wasmachine

Discussie in 'De lounge' gestart door 27denise, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Wie weet wat te doen als water niet meer wegloopt in wasmachine.pomp zou wel kapot zijn ofzo.Maar om nu wasmachine open te maken met al dat water erin zie ik niet ziten;)

2. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Zit er onderin geen klep met een slangetje?
    Edit....en draaidop?

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee dat zou ik zo niet doen nee.. Eehh.. Ik heb wel eens dat hij vastloopt als het filter vol zot, dat zit onderin vaak achter een klepje.. En dan een slangetje waar eerst water uit komt en dan kun je het filter pakken.. Anders toch een monteur bellen

4. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Eerst kijken of je nog garantie hebt, zo niet dan pas zelf frummelen. Als je zelf frummelt aan apparaten vervalt direct de eventuele garantie.

5. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Effe kijken of het filter schoon is. Is vaak een klepje linksonder of aan de zij/achter kant.. Kan zijn als je hem eruit trekt dat er water mee kom maar daar blijven vaak dingetjes in achter. Heb er zelfs een keer een balpen uit gevist haha

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    idd dat klepje onderin. die knop losdraaien en dan stroomt het water eruit dus wel een bak onder houden en niet te snel losdraaien

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Ik denk ook dat er iets met de filter is.
    Heb dit namelijk ook een keer meegemaakt.

8. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

29 apr 2013
    520
    8
    18
    Zeker weten de filter, ik heb het vorige week toevallig gehad, onderin zit een klepje met draaidop, als je die open draait komt het water en het 'verstoppings-artikel' (bij mij een sok) eruit gestroomd... Succes!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bij mij ook het filter onderin, meerdere keren de reden geweest waarom hij niet meer leegpompte. Ik kan een plug uit het slangetje ( Achter dat klepje dus ) halen, om dat slangetje kan ik de tuinslang schuiven! Dan kan de tuinslang naar een ruimte waar 't water kan lozen ( Door de voordeur de tuin in bij ons ) en loopt de machine leeg. Dan een handdoek erbij tegen rest-water, filter eruit draaien. Laatst zat er een haarspeldje in, en daar op vast gelopen, een doekje ( color catch? ) Filter terug, plug terug in de slang, en nogmaals proberen. Succes!!

PS: Filter leeg maken vervalt niet je garantie, dit zou je eigenlijk elk kwartaal moeten doen geloof ik.

10. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Dank jullie wel
    Als kleine meid zo op bed ligt ga ik is even kijken of het lukt.hopelijk is het gewoon de filter.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo heb ik dus een keer een 2 euro muntstuk gekregen en een nat pak!!!! Er kwam echt iets van 5 liter water uit ofzo.... Het stroomde mijn kant op en niemand had mij verteld dat er water uit kwam - het was slechts een poging om hem te repareren :p Well, it worked, dat dan weer wel.

MAAR IJSKOUD!

12. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En een reep chocola rijker :p

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Schei eens uit, ik krijg zaterdag pas weer een reep chocola tijdens het boodschappen doen :p! Potverdikkie, jij wakkert mijn lusten aan!

14. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Je hebt nog ijsjes!! :D

15. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Nou ik had minder geluk zat een doekje in de filter ;)Maar gelukkig doet wasmachine het weer

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb nu zowel chocola als ijsjes in huis! Lekker puh! :p

@27Denise; fijn dat hij het weer doet :D !!!
    Een doekje is zo erg niet toch? Een nieuwe wasmachine kopen is erger :)

17. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lekker!!

En wees blij dat het een doekje was, probleem opgelost :)

18. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Haha nee was meer bedoeld dat ik geen 2 euro had gevonden voor reep chocola en het maar doekje was.Ben inderdaad allang blij dat we geen nieuwe wasmachine hoeven

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ohhh zo, op die manier :D

Ik was die twee euro alweer vergeten, hahahaha.
    Wat een muts ben ik ook soms!

Deel Deze Pagina