Wie weet wat te doen als water niet meer wegloopt in wasmachine.pomp zou wel kapot zijn ofzo.Maar om nu wasmachine open te maken met al dat water erin zie ik niet ziten
Nee dat zou ik zo niet doen nee.. Eehh.. Ik heb wel eens dat hij vastloopt als het filter vol zot, dat zit onderin vaak achter een klepje.. En dan een slangetje waar eerst water uit komt en dan kun je het filter pakken.. Anders toch een monteur bellen
Eerst kijken of je nog garantie hebt, zo niet dan pas zelf frummelen. Als je zelf frummelt aan apparaten vervalt direct de eventuele garantie.
Effe kijken of het filter schoon is. Is vaak een klepje linksonder of aan de zij/achter kant.. Kan zijn als je hem eruit trekt dat er water mee kom maar daar blijven vaak dingetjes in achter. Heb er zelfs een keer een balpen uit gevist haha
idd dat klepje onderin. die knop losdraaien en dan stroomt het water eruit dus wel een bak onder houden en niet te snel losdraaien
Zeker weten de filter, ik heb het vorige week toevallig gehad, onderin zit een klepje met draaidop, als je die open draait komt het water en het 'verstoppings-artikel' (bij mij een sok) eruit gestroomd... Succes!
Bij mij ook het filter onderin, meerdere keren de reden geweest waarom hij niet meer leegpompte. Ik kan een plug uit het slangetje ( Achter dat klepje dus ) halen, om dat slangetje kan ik de tuinslang schuiven! Dan kan de tuinslang naar een ruimte waar 't water kan lozen ( Door de voordeur de tuin in bij ons ) en loopt de machine leeg. Dan een handdoek erbij tegen rest-water, filter eruit draaien. Laatst zat er een haarspeldje in, en daar op vast gelopen, een doekje ( color catch? ) Filter terug, plug terug in de slang, en nogmaals proberen. Succes!! PS: Filter leeg maken vervalt niet je garantie, dit zou je eigenlijk elk kwartaal moeten doen geloof ik.
Dank jullie wel Als kleine meid zo op bed ligt ga ik is even kijken of het lukt.hopelijk is het gewoon de filter.
Zo heb ik dus een keer een 2 euro muntstuk gekregen en een nat pak!!!! Er kwam echt iets van 5 liter water uit ofzo.... Het stroomde mijn kant op en niemand had mij verteld dat er water uit kwam - het was slechts een poging om hem te repareren Well, it worked, dat dan weer wel. MAAR IJSKOUD!
Schei eens uit, ik krijg zaterdag pas weer een reep chocola tijdens het boodschappen doen ! Potverdikkie, jij wakkert mijn lusten aan!
Ik heb nu zowel chocola als ijsjes in huis! Lekker puh! @27Denise; fijn dat hij het weer doet !!! Een doekje is zo erg niet toch? Een nieuwe wasmachine kopen is erger
Haha nee was meer bedoeld dat ik geen 2 euro had gevonden voor reep chocola en het maar doekje was.Ben inderdaad allang blij dat we geen nieuwe wasmachine hoeven