Help.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by butterfly24, Jun 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hallo, ik heb helaas een miskraam gehad. Na een maand al.
    We blijven positief en gaan gewoon gewoon weer door met waar we gebleven waren. Even moeilijk om dit alles een plekje te geven.
    Mijn vraag hier is eigenlijk wat ik nu het beste kan doen.
    Mijn cyclus is helemaal in de war nu. Ben je meteen weer vruchtbaar, kun je het beste je eerste bloeding als ongi datum gebruiken? Wat adviseren jullie? Ik ben astmatisch en heb deze week mijn medicijnen stop gezet als advies van de huisarts. ik gebruik ventolin en seretide. Dit zijn pufjes voor mijn longen. Is het beter deze te stoppen ook bij alleen de wens? Ik kan sowiezo de huisarts vragen natuurlijk.
    Als je eenmaal een miskraam hebt gehad, is de kans dan groter hem weer te krijgen als je zwanger bent? :( ik maak er gewoon druk over.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Toen ik deze medicijnen moest stoppen na een positieve test werd ik erg benauwd in mijn longen. Ik heb redelijk veel diep moeten hoesten.
    Kan dit gevolg hebben op de miskraam?
    Ben een beetje bang dit ik zelf schuld heb.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Oh en nog iets. Ik ben gistermiddag beginnen met bloeden, maar het is gestopt. Voel me niet zo lekker.......
    Kan het misschien nog goed zijn? Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat ze gewoon ongesteld is geworden...... en dat ze daar doorheen zwanger is gebleven.

Share This Page