hallo ik zit nu 7dagen na mn ei en heb vandaag weer een knalovulatietest ik moet volgende week weer ongesteld worden ka toch geen 2 keer een eisprong hebben??
Ik wil je geen valse hoop geven maar je hoort vaak dat mensen een positieve ovulatietest hebben als ze zwanger zijn. Nou ik hoop het voor je!
Hoi hoi, Ik heb precies hetzelfde gehad. Maar dan een dag of 5 a 6 na de eerste keer dat ik een positieve ovutest had. Ik ging testen,omdat ik ineens allerlei symptomen van een eisprong had, vruchtbaar slijm en buikpijn. En ja hoor, knalpositief, net zoals jij zegt. Ik denk nu dat mijn ei echt op springen heeft gestaan die week daarvoor, maar dat ie niet gesprongen is en uiteindelijk dus bijna een week erna wel gesprongen is. Heb je nu eisprong symptomen? Vervelend he? Dacht je dat je over een weekje mocht gaan testen, beginnen die 2 weken weer opnieuw. We zitten precies in hetzelfde schuitje.
ik had vorige week maandag en dinsdag ook knalpositive ovulatietest cleurblue smiley en woensdga is die gesprongen en ik heb wel steeds eeen rar gevoel ik mn buik net of er een vlinder door vliegt ofzo ind het wel heel spannend hoor ik ga over 5 dagen testen met een zwangerschapstest
kheb net een vroege zwangerschapstest gedaan tis eigelijk nog veel te vroeg maar ik zie toch een heeeel klein schaduwstreepje zal over een paar dagen even weer proberen groetjess
Hier ook na eisprong posi ovu testen zit 1 dag voor nod heb paar zwtesten al gedaan...en tot nu toe lichte strepen op te zien geen tuurlijntje maar een duidelijke streep alleen nog lichter dan controlestreep.
Voor een zwangerschap heb je toch ook geen twee even sterke streepjes nodig? Een streep is zwanger volgensmij. Alleen voor ovutest moet hij ongeveer even sterk van kleur zijn.