Hoi meiden, Ik ben nu 19 weken zwanger, heb erge last van mijn bekken, die kleine voel ik nog helemaal niet (vanwege een voorliggende placenta )ik zit hele dagen thuis omdat ik me baan ben kwijt geraakt. Kortom ik voel me eigen soms echt een hopeloze niksnut. Als ik thuis veel heb gedaan wordt ik afgestraft en kronkel ik van de pijn in me rug over de vloer maar ik schaam me kapot als ik bijna niks doe in huis terwijl ik hele dagen thuis zit, maar ja het gaat zo moeilijk met die bekkenklachten. mijn mannetje zegt dan: jij kan er toch ook allemaal niks aan doen. Maar het idee dat ik zeker nog 4 maanden heel weinig kan doen (zelfs niet gezellig winkelen) maakt me verdrietig. Ik kan er helaas over mee praten want bij mijn zoon kon ik ook 4 maanden weinig tot niks doen. Ik hunker naar de tijd dat ik gewoon weer me eigen ding kan doen zonder pijn en met een gezond kindje en een leuke baan. Pff sorry hoor maar ik moest het even kwijt. Liefs Mariska
hey meid, wat een vervelende situatie, ik weet er alles van het lijkt wel alsof ik dit verhaal zelf geschreven heb. ik hoop dat je de andere helft van je zwangerschap iets beter door komt. sterkte en suc6
Moet inderdaad heel vervelend zijn. Is het geen goed idee om deze weken alvast wat lectuur door te nemen, misschien over borstvoeding, of opvoeding ofzo? Een mooi geboorteschilderij borduren, of iets anders leuks voor de babykamer. Dan ben je toch lekker met je kindje bezig, zonder je lichamelijk over te belasten.
ik herken je verhaal ook. ik zit dan gelukkig nog niet thuis maar ben bang dat het voor mij eerdaags ook afgelopen is met werken. ik werk nu maximaal 6uurtjes op een dag en als ik dan thuis kom ben ik helemaal kapot en kan ik alleen maar liggen. ook ik voel me soms wel schuldig als ik niet veel aan het huishouden gedaan heb terwijl ik zo weinig werk. mn vriend kan er gelukkig ook niet echt mee zitten. tis denk ik meer het idee dat hij dan na een dag hard werken thuiskomt en er is bijna niks gedaan dat het dan lijkt of ik lui ben. heel veel succes ermee. liefs doris
Herken het helemaal. Werk ook niet. Ben verhuisd van Apeldoorn naar Oosterhout en voor ik werk had was ik eigenlijk al zwanger. Zit dus ook al een tijdje thuis. En heb superveel last van mn rug en mn ribben. En kan door de pijn ook minder doen. Dus voel me ook lui. EN helemaal nu de laatste 7 weken zijn ingegaan en ik nog sneller moe ben. Maar goed ik denk maar zo, straks als de baby er is heb je geen moment rust dus geniet er nog maar van ! De vrouw is toch vaak degene waar het straks op neerkomt. En werken kun je nog zo lang.