Hoi dames, Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus, de vorige was 30 dagen. Ik heb al sinds een week last van steekjes ten hoogte van mijn baarmoeder / eierstokken. Het voelt alsof m'n blaas uitzet of zo, en ik voel elke keer kleine steekjes. Het doet niet echt zeer, maar ik voel het wel. Ik heb dit nog niet eerder gehad, wel eens 1 dag dat alles heel opgezet voelde ofzo, of 1 dag steekjes, maar dit houd nu echt al 1 week aan.. Iemand ervaring mee?
Kan helaas vanalles zijn meis; vruchtje aan het groeien; dat voel je niet maar door de hormonen zetten je darmen uit en dat voel je dan, of het zijn menstruatiekrampen. Time will tell..
Ja ik vind het zo vervelend dat je niet weet wat het is, en dat je er onbewust toch mee bezig gaat zijn.. maar dit voel ik echt dus ik weet in iedergeval dat ik het me niet '' erger aanpraat '' haha.. Ik heb dit nog niet eerder zo gehad..
Het is ook extra lastig dat alles daarbinnen zo dicht op elkaar zit en je vaak niet goed kan voelen of het je blaas, buikspieren, darmen of baarmoeder is. En wachten is ook vervelend! Sterkte meid.
Dat wat je zegt over dat je het gevoel hebt dat je blaas uitzet herken ik wel..dat ik ik laatst voor het eerst en toen bleek ik wel zwanger, werd wel meteen een prille miskraam, maar toch..Voor mijn gevoel was dit een symptoom die ik niet eerder had gehad. Dacht eerst aan een soort blaasontsteking oid maar dat was het niet.
Ja hij voelt van buiten zeg maar opgezwollen, heb verder geen pijn met plassen of wat dan ook. Moet wel vaak plassen, maar goed ik drink ook gewoon de hele dag door dus ja. Je gaat ook overal meer op letten na dag 14 in je cyclus haha. Alleen die steekjes heb ik gewoon nog niet eerder gehad, en zeker niet dat ze gewoon zo lang aanhouden..