Hallo Allemaal, Ik zit weer in dubio. Heb altijd een normale cyclus gehad van 28 dagen. Ook toen ik de pil slikte en toen even van de pil afging. (heb ik altijd gedaan om mijn lichaam even te laten rusten van de hormonen, of het echt helpt??) Nu zijn we pas sinds vorige maand gestopt om aan kinderen te beginnen. Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 28 april tot 5 mei. Heb tijdens/na mijn eisprong (tenminste ik denk dat het mijn eisprong was) last gehad van hele hard tepels die ook echt zeer deden. Ik heb dinsdag een vroege test gedaan. Waarschijnlijk veel te vroeg. Geen resultaat. Zal ik nu een gewone zwangerschapstest proberen? Mijn vriend zegt dat ik misschien te hard van stapel loop met al dat testen maar ik ben bang dat als ik niet test mijn menstruatie toch uit blijft stellen vanwege stress. Als ik vroeger getest had dan werd ik de dag erna altijd ongesteld als ik toen bang was dat ik zwanger was. (tijdens pil gebruik) Wat zal ik doen???? Heb wel een raar gevoel in mijn onderbuik en loop ontzettend veel naar de wc. Ook ben ik een beetje emotioneel maar dat heb ik wel vaker als ik ongesteld moet worden. Sorry voor het lange verhaal. Liefs Nelleke
Tsja, dit is dus de eerste maand dat je van de pil af bent. Dus het kunnen ook nog de uitwerkingen van de pil zijn. Als je altijd een cyclus van 28 dagen hebt gehad, zit je wel al na je NOD. Dus dan zou je in principe kunnen testen. Ik zou gewoon doen en als t resultaat weer negatief is, dan zou ik weer een paar dagen wachten.
Ik zal straks een even een test gaan halen. De kans is heel klein natuurlijk omdat ik net de de pil af ben. Ben benieuwd... Liefs Nelleke
Is het niet beter om morgenochtend te testen? Met ochtendurine.. Testen zou ik zeker doen, je bent al overtijd dus dat kan goed!
als je net van de pil afbent denk ik dat je mischien wel aan het ontpillen bent! je lichaam kan je dan goed voor de gek houden , maar je zou natuurlijk even kunnen testen om het zeker te weten !
Mijn vriend en ik wilde het ook gaan proberen dus ben ik in december gestopt met de pil, ook last van emoties e.d. Maar ik was meteen zwanger, wat wij nooit verwacht hadden (zo snel) omdat ik net een week ervoor nog een ingreep heb gehad. Wat ik wil zeggen is dat het wel kan zo snel al, maar als je het zeker wilt weten toch even een testje doen Kan zijn dat het de 1e keer negatief is, maar dan zou je het een paar dagen later nog een keer kunnen proberen
Het was vals alarm. Ben inmiddels ook ongesteld geworden. Cyclus is ook langer geworden. Geen enkel probleem we doen nu gewoon heel rustig aan. Probeer het testen zo veel mogelijk te vermijden en we zien wel wat er gebeurd. Bedankt voor de reacties! liefs Nelle