Wie nog meer volgende week eerste echo?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kangerootje, Nov 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Zijn er nog meer zenuwpezen pril zwanger, die volgende week hun aller-aller-aller eerste echo hebben?

Ik heb 4 december mijn eerste echo, en ik zweet peentjes :)
    Ik voel me heel goed, weinig misselijk (af en toe een vlaag), wat pijnlijke borsten, maar verder geen symptomen.
    Ik heb een aantal keer bloedverlies gehad, heel weinig.
    Ik ben doodsbang dat het hartje niet klopt, maar het is afwachten.. We gaan het zien!

Ben benieuwd of er lotgenoten zijn :)

2. Cakes

Cakes Actief lid

Nov 21, 2014
    198
    0
    0
    Hi,

Wij hebben 11 dec onze eerste echo, iets langer wachten nog haha.

Superspannend! Geen bloeding gehad gelukkig maar het blijft natuurlijk afwachten de eerste tijd.
    Wij gaan gewoon van het beste uit.

Succes volgende week.

3. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Spannend Cakes... Heb je er een goed gevoel bij?
    En veel symptomen?

4. xxJenniferxx

Aug 25, 2014
    87
    2
    8
    Ik heb 9 december mijn eerste echo. Ben dan 7+2.
    ..
    Het wachten lijkt een eeuwigheid te duren hihi....
    Qua symptomen erg moe kan de hele dag wel slapen, futloos, eetbuien, vlagen van misselijkheid met enkele keer braken en gevoelige borsten en tepels bij aanraking en harde plekken in mijn borsten....

Verder in het begin last gehad van menstruatie achtige krampen zonder bloedverlies wat mij erg onzeker maakte.... Dat is gelukkig al een heel stuk minder nu een als het er is dan voornamelijk in de avond af en toe steekjes.

Nou meiden succes met wachten!

5. TJS

TJS Actief lid

Aug 19, 2014
    251
    2
    18
    Wij 2 december! Zijn dan 8 weken en ook hier behoorlijk in de zenuwen! Voel me verder ook prima, op moe & pijnlijke borsten na

6. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    @Jennifer: Spanneeend he... Waarom krijg je zo vroeg al een echo? Gelukkig heb je wel symptomen, dat is vaak een goed teken! :)
    @TJS: oei dat is al bijna..! Leuk dat je ook je eerste kindje krijgt, ik verwacht ook de eerste.

Hebben jullie t al aan iemand verteld of wachten jullie tot na de echo?

7. xxJenniferxx

Aug 25, 2014
    87
    2
    8

Nou gelukkig wel ja... Al heb ik wel het idee dat de symptomen aan het verminderen zijn.... Ik ben zwanger geworden met behulp van de medische molen dus de fertiliteit wilt dan graag de 1e echo doen.... Ik moet de 16e naar de vk en krijg daar dan ook een echo....
    Bij ons weet bijna iedereen het al.... En ik moet zeggen dat ik soms wel gek wordt van de over bezorgdheid van mijn omgeving.... Maar goed ergens ook wel goed bedoelt.

8. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Oh wat heftig, dus jullie hebben waarschijnlijk lang op het wondertje moeten wachten? Wel ontzettend blij ben je dan he, als het dan wel gelukt is! Wij hebben gemiddeld lang moeten wachten; ronde 10 was het raak. Maar ik ben erg ongeduldig, dus vond het al heel lang ;)
    Wel fijn dat je zo vroeg een echo hebt, dan weet je gelijk of het goed zit! Haha, lief dat iedereen zo bezorgd is, maar ook wel vervelend idd...

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    ps: ik heb dat idee ook; dat mijn symptomen aan het verminderen zijn!! :S Was eerst erg misselijk, nu nog maar weinig.
    Ook zijn mijn pijnlijke borsten bijna weg..! Maar het zegt niet altijd wat, zegt de Verloskundige...

10. xxJenniferxx

Aug 25, 2014
    87
    2
    8

We zijn inderdaad zielsgelukkig maar tegelijkertijd ben ik ook erg bang en onzeker en hele dagen aan het hopen dat het wondertje blijft plakken.
    Wij hebben 5 jaar niet intensief geprobeerd om zwanger te raken zonder medische molen en in mei van dit jaar de mmm ingegaan omdat ik wist dat het zonder hulp niet zou gaan lukken.... Nu ben ik in ronde 5 zwanger geraakt en dit is mijn eerste zwangerschap....
    De echo is vergeleken de gemiddelde hier inderdaad vroeg... Vind het stiekem nog te lang duren hoor hihi wil gewoon weten of het goed zit en of het hartje klopt....
    De symptomen is ook bij mij een komen en gaan.... Maar ga er niet vanuit dat, dat voortekenen kunnen zijn dat het mis zal gaan....

11. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    1,304
    0
    36
    Brabant
    Wij op 5 dec de eerste echo, ben dan 7.0 wkn! Vind t ook erg spannend! Ja symptomen komen en gaan. Wel iedere dag goed moe en verder af en toe pijnlijke borsten/tepels, met name bij aanraking. Gelukkig geen bloeding gehad ook. Heb ergens wel een goed gevoel erover maar erg spannend ook!

12. xxJenniferxx

Aug 25, 2014
    87
    2
    8

Bij mij komen en gaan de symptomen ook..... Behalve die vermoeidheid ik kan echt hele dagen tukkies doen hihi... En mijn borsten en tepels zijn bij aanraking ook erg gevoelig... Ondanks de angst en onzekerheid heb ik ergens ook wel een goed gevoel erover.... Maar het is natuurlijk afwachten tot de eerste echo....

13. Proudtobemom

Proudtobemom Actief lid

Nov 5, 2014
    370
    0
    0
    Wij hebben 5 dec de eerste echo, ik ben dan 7+2 weken.
    Ik vind het erg spannend al ben ik de laatste 2 dagen erg misselijk en had ik gisteren heel veel last van buikpijn en afscheiding. Hierdoor heb ik wel steeds meer het gevoel dat het eigenlijk niet mis kan zijn.

Maar het blijft spannend!

14. Sanster

Sanster Niet meer actief

Ik pas op 16/12 ben dan 9.4 wkn vind dat zelf best aan de late kant, maar dat zijn de regeltjes hier in Spanje helaas..

Ik wens jullie allemaal een kloppend hartje <3

15. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hier afgelopen dinsdag de eerste echo gehad en man wat was ik zenuwachtig! Ml ook want die is het uur voor we aan de beurt waren wel 4x naar de wc geweest hahahaha! Gelukkig was hier alles goed! We hebben het hartje zien kloppen, dat was zo'n mooi moment, allebei tranen van geluk!
    ik wens jullie allemaal ook een mooie echo met mooie kloppende hartjes! En geniet er van! Het is zo bijzonder!

16. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Hier 3 dec de eerste echo van deze zwangerschap. Geen symptomen.We zien het wel weer ;)

17. Sjees

Sjees Actief lid

Oct 23, 2014
    181
    0
    16
    Ik heb 13 dec de eerste echo... :) Ben dan 10+2..

Dus nog wel even wachtenn... :(

18. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

Dec 24, 2013
    3,291
    1,491
    113
    Female
    Hallo meiden, wat leuk zo veel reacties van meiden die binnenkort hun echo hebben! Het stelt me gerust dat er meer meiden zijn met weinig of geen symptomen. Ik vergelijk me erg met een vriendin; die continue overgeeft. En ik maar lekker eten, dan denk je toch: dat kan niet goed zijn! ;)
    Oh, het is zo spannend... Ik heb de echo als ik (volgens eigen berekening) 9 + 4 dagen zwanger ben. Ik had hem eigenlijk een week later, maar in verband met de bloedingen is de echo vervroegd.
    Gelukkig is het bloeden nu gestopt. Vanmorgen was ik weer een beetje misselijk; beroerd gevoel, maar wat ben ik er blij me!
    ;)
    Succes met wachten allemaal, laten jullie even weten hoe de echo was, als jullie hem hebben gehad?

19. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

Sep 2, 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 8/12 mijn eerste echo...
    Symptomen: misselijk/weeïg gevoel, vooral ' avonds. Ook soms veel honger, maar als ik dan eet, krijg ik niet veel binnen.
    Vooral een slap en moe gevoel, futloos.

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik heb hem 8 december.
    Ben dan 7+6.

Ben nu ongeveer een week hele dag door licht misselijk.
    Eten gaat prima behalve 's avonds.
    Warm eten smaakt me echt niet.
    Verder geen symptomen.

Share This Page