Steekjes en krampjes 11 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by eloveh, Jan 22, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

Mar 26, 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig heb ik morgen de termijn echo maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds allemaal een beetje eng vind...
    Vooral nu ik de laatste dagen wat meer voel dan normaal, veel steekjes, wat krampjes. Het zijn niet me darmen en het is ook niet de wel bekende menstruatie pijn, die had ik op het begin. Het is duidelijk rond de baarmoeder. Ook weet ik dat het me banden niet zijn want die voel ik regelmatig als ik nies, het voelt heel anders dan dat.

Ook ben ik al een lange tijd flink verkouden, en volgens de apotheek mocht ik de neuspray met xylometazoline gebruiken, maar dan alleen snachts, zo min mogelijk dus. Dit doe ik nu voor het slapen en als ik snachts benauwd wakker word.. Nu ben ik dus bang dat ik door dat die steken in me buik heb...? Heb ook al zelf een zoutoplossing geprobeerd maar het zit zo vast dat niks anders helpt!

Wat denken jullie?

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

Sep 30, 2012
    559
    101
    43
    Ik heb/had dit ook..
    Het is de groei van de baarmoeder, natuurlijk lees je ook hele andere verhalen maar ik zou me niet te druk maken.
    die neusspray is door je arts voorgeschreven en je magber vanuit gaan dat het veilig is voor je kindje.

Share This Page