Ik heb sinds de bevalling van mijn jongste een luteale fase van 8 dagen. Wat het voor mijn zwangerschapmwas weet ik niet, want ik temperatuur pas sinds haar geboorte. Is dit erg? Op internet kan ik vinden dat het normaal is tussen de 10 en 16 dagen, maar dat 10 dan al aan de korte kant is. Dan is 8 natuurlijk helemaal kort... Zijn er dames met hetzelfde en zijn jullie toch zonder medische hulp zwanger geworden? Of moet ik me zorgen maken?... Liefs, Janneke
Ik maakte me er ook druk om en ben toen vitamine B6 gaan slikken omdat ik had gelezen dat dit zou helpen en het was de eerst volgende ronde raak...
Mijn LF is ook te kort en daardoor heb ik steeds MK'en. Nu heb ik vorige ronde Utrogestan gekregen, 200mg. Helaas was de dosering te laag en werd het een MK. Nu heb ik 600mg en hoop ik dat deze zwangerschap wel goed gaat. Bij mij lukt het dus alleen met medische hulp. Maar MayD bijvoorbeeld, zij heeft al een kleine en is weer in verwachting zonder medische hulp en met een veel te korte LF. Dus het kan wel! Succes!
Bedankt voor jullie antwoorden! Happymama, volgens mij kan het per cyclus verschillen. Ik heb ook een keer 9 gehad, maar het blijft kort... Emm82 , B6 ga ik halen! Ben net ongesteld geworden dus dat ga ik meteen deze ronde testen! Bedankt voor de tip! FBdB, wat vreselijk zeg dat het steeds mis gaat! Hopelijk helpt de hogere dosering en heb je snel een plakker!! het verhaal van MayD geeft dan weer hoop Ik vraag me af of het ongeveer je hele leven hetzelfde is... Als dat zo is dan ben ik met een LF van 8 twee keer succesvol zwanger geweest! Het maakt me een beetje onzeker, ik wil Zo graag dat mijn lichaam goed werkt!
Hier tot 2x toe snel raak, terwijl ik een LF van maximaal 7 dagen heb.... oh, ik zag later dat je me genoemd had hahaha