Steekjes in baarmoeder/ eierstok direct na start stimulatie (gonal f)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Basilicum, 11 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basilicum

    Basilicum Fanatiek lid

    9 nov 2022
    3.039
    2.885
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Ervaring gezicht! Sinds vrijdag weer aan het stimuleren met Gonal F (37,5 = laagste dosis). Nu is dit mijn tweede ronde met Gonal F want voor dochter heb ik bemfola gebruikt. Op bemfola reageerde ik slecht, heel lang stimuleren met hoogste dosis voor OI en vaker afbreken dan een eisprong, en de eerste ronde gonal liep eigenlijk volgens het boekje.

    Nu heb ik sinds dit weekend al (dus 1 a 2 dagen na spuiten) soort van steekjes in mijn baarmoeder/ eierstok. Niet echt heel pijnlijk maar wel zo opeens en scherp, dat ik toch iedere keer soort van in elkaar duik. Duurt maar heel even, en dan is het ook gelijk weer weg. Klinkt dit voor iemand bekend? Ik heb dit nog nooit gehad en aangezien ik hier op dit forum rondwandel, dacht ik, ik gooi het in de groep. Genoeg ervaringsdeskundige hier ;). Hoop vooral niet dat mijn lichaam nu opeens té goed zijn best gaat doen en dat het iets met overstimulatie te maken heeft. Wat mij niet logisch lijkt bij deze dosis... Maar goed, irritant is het wel. Iemand dit ook gehad?
     

Deel Deze Pagina