Hey meiden, Ik voel mijn eisprong altijd heel goed, zo ook vorige week vrijdag. Nu zit ik gewoon achter mijn pc, en voel ik me toch ineens hele kleine steekjes in mijn baarmoeder..... Daarnaast heb ik sinds vanochtend echt pijnlijke (o)(o). Ik kan er niks aan doen hoor maar ik heb ineens wat hoop dromerd he, maar ik heb me er niet heel erg mee bezig gehouden maar nu kan ik niet wachten tot het 10 september is. dit wilde ik ff kwijt.
nou indd spannend. steekjes zijn nu weg trouwens. misschien heb ik me wel verbeeld. hihi ik doe alles om rustig te blijven
Oooh Angel wat spannend voor je! Als jij nou voor mij duimt, duim ik voor jou Ik heb het ene moment ook allemaal kwaaltjes/klachten die op een zwangerschap kunnen wijzen maar net zo goed ontpillen kunnen zijn... helaas realistisch blijven en hopen op een positieve test! Liefs Manuela
Spannend voor je meis. Maar ik had de eerste ronde last van heel gevoelige en pijnlijke (o) (o). Dus het zou indd ook ontpillen kunnen zijn. Maar ik zal in iedere geval voor je duimen. [-o<
@manuela, mijn duimen draaien op volle toeren. trouwens waren die steekjes af en aan aanwezig gisteren. @noesje, ik ben al een jaar of 7 niet meer aan de pil en heb eigenlijk nooit pijnlijke boobies
Het hele weekend af en aan steekjes in mijn baarmoeder. Gisteren was ik aan het koken ga ik ineens over me nek van de lucht van de biefstuk...... En mijn borsten zijn anderhalf keer zo groot en doen zo'n zeer als ik mijn BH uitdoe, lijkt wel soort van spierpijn. heel apart. ik kan pas vrijdag of zaterdag testen maar pfff kan niet wachten.....
Ik ga ook voor je duimen!!!! Gisteravond heb ik bruinig verlies gehad, en vandaag bruin met een beetje rood. Ik kijk even aan hoelang het aanhoudt, maar het voelt in ieder geval niet als een gewone ongesteldheid. Voelde me voordat het eruit kwam echt helemaal niet lekker. Hele erge hoofdpijn enzo...en toen het eruit kwam, was de pijn weg! Het trekt en kriebelt owwwww ik ben zo benieuwd! Ga vanmiddag naar de HA
spannend angi. ik heb ook die klachten. ik zal voor je duimen meis. over 2 dagen kan ik testen. ik ga pas testen als ik 1 week overtijd ben. liefs san.
hey san, cool weer in hetzelfde schuitje. Nou ik ga wel eerder testen hoor. na 1 of 2 dagen overtijd ben benieuwd ik duim ook voor jou
ik ben ook erg benieuwd. als ik het vol kan houden om niet te testen, maar het zal wel zo zijn dat ik mezelf niet kan bedwingen hahaha. liefs san.
Hee Ponnetje, Hopelijk krijg je goed nieuws bij de HA, laat je het wel weten? Ik moet helaas nog tot zeker zaterdag wachten, ik wil de hele tijd een test gaan halen, maar dat heeft nu toch nog geen zin. Als ik zondag niet ongie ben ga ik maandag testen... Heel veel suc-6 iedereen. Liefs, Duveldraakje
Heej Duveldraakje, Thanx hoop het ook De HA kon er geen andere verklaring voor geven dat ik van die aders in m'n borsten heb, dan dat ik zwanger zou zijn. Hij kon me niet echt helpen. Moet het gewoon maar afwachten...dan zie ik vanzelf of m'n buik dikker wordt. Heb wel een zalfje gekregen voor die huiduitslag gelukkig. Ik ben vergeten te vermelden geloof ik, dat ik de pil nog steeds slik. En als je zwanger bent en de pil slikt, dan krijg je nog steeds onttrekkingsbloedingen. Denk nog steeds dat ik zwanger ben. Voelde nu weer een plopje! Ging net fietsen en voel echt wat in m'n buik Zweet me ook kapot, heb het normaal altijd zo koud! Abnormaal koud zelfs. Mensen zeiden altijd tegen me, leef je wel haha! Ik eet helemaal niet veel, snoep eigenlijk helemaal niet (ben ik erg trots op), en toch ben ik 2,5 kilo aangekomen! Merk niet veel aan m'n kleren. Heb alleen het idee dat als ik ga zitten, m'n broek wat strakker zit bij m'n buik. Als ik in m'n nakie loop zeg maar, dan is m'n buik ook heel strak, net of er een band omheen zit. Rot he, dat wachten.... Ik ga voorlopig geen test meer kopen...is zonde van m'n geld. Misschien over 2 weken ofzo...en dan elke 2 weken testen. Ik hoorde dat bij veel vrouwen de test pas gaat werken als ze 2 maanden zwanger zijn. Ik ben in ieder geval blij dat ik me zo goed voel (behalve in de ochtend dan) en dat ik het lekker warm heb (behalve die opvliegers, want dan zweet ik wel pfff!! ) Heb ook abnormaal veel dorst, en moet abnormaal veel plassen. Ik wens je heel veel succes en ik houd iedereen op de hoogte
Nou Ponnetje ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt en natuurlijk dat je een klein wondertje in je buik hebt. Ik denk dat je nu alleen wel beter kan stoppen met de pil voor de zekerheid, misschien dat je in ieder geval al aan t foliumzuur kan gaan. Heel veel liefs, Duveldraakje
Dank je, hoop het ook Nou ik had pas een bloedtest laten doen (niet op zwangerschap getest) omdat ik me de hele tijd zo moe voelde. Maar in m'n bloed zag alles er goed uit. Heb geen tekorten ofzo. En ik eet elke dag havermout, zit veel foliumzuur in. Maar als je zwanger bent en de pil blijft slikken is volgens mij niet schadelijk voor het kind. Liefs Ponnetje
Ben je alweer begonnen met de nieuwe strip dan? Ik zou persoonlijk gewoon afwachten tot je meer zekerheid hebt. In ieder geval tot je weet of je idd zwanger bent of tot je De pil zit vol met hormonen en volgens mij is het niet superschadelijk, maar goed kan t ook niet zijn, denk ik Liefs, Duveldraakje
Nee ik ben nu ongesteld. Het is anders als anders....net of het inderdaad een nepbloeding is. Als ik de pil weer ga slikken dan begin ik er vrijdag weer mee. Ik wordt gewoon gek van ontwetendheid....
Je kan natuurlijk ook een maand de pil niet slikken en dan kijken of je normaal ongie wordt, als dat niet zo is dan weet je genoeg. Waarschijnlijk heb je nu inderdaad een doorbraakbloeding zoals je die altijd hebt met de pil. Denk er even over na zou ik zeggen. Liefs, Duveldraakje