steekjes in baarmoeder....?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Angel Eyes, Aug 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ponnetje wat spannedn voor je joh! jeetje wat hou jij je goed. maar wat duveldraakje zegt is zo ik zou ook ff een maandje wachten met de pil. Aangezien je toch denkt dat je zwanger bent is het niet meer nodig als anticonceptie ;)

ik duim voor je meis.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sja, de pil is toch een berg hormonen....niet erg prettig voor je beebje denk ik...

3. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ahhw dank je wel! :D
    M'n buik en borsten beginnen nu ook te jeuken, dus wie weet..... ;)

Ja maar ik ben bang dat als ik stop met de pil, dat m'n hormonen dan helemaal in de war raken...

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja maar ja als je zwanger bent, zal je toch moeten stoppen, anders blijf je steeds :evil: krijgen en een hoop hormonen die echt niet OK zijn voor de beebs.
    Anders praat er eens met de HA over.

Liefs,
    Duveldraakje

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

Aug 27, 2006
    545
    0
    0
    Ja, daar heb je wel gelijk in denk ik. De aders in m'n borsten worden steeds meer zichtbaar....en m'n blouse zit strakker dus denk dat het echt zo is..voel ook soms hele miniscule trillinkjes in m'n buik....

Ik ga ook nog wel een test doen een dezer dagen. Zou niet weten waar m'n borsten anders er zo van uit zouden kunnen zien. Kreeg vandaag weer steken. En buik jeukt af en toe. Wel vreemd he, dat je dan nog :evil: :evil: kan krijgen....heb het opgezocht en het is echt zo. M'n huid is ook veel vetter (heb normaal een babyhuidje). Maar ik zie of voel geen bolling bij m'n buik ofzo...weet ook niet wanneer je iets zou kunnen gaan zien.

Ben wel een beetje bang voor m'n werk. Heb pas een jaarcontract gekregen, en wil onbepaalde tijd krijgen. Maar weet niet hoe ze er op zullen reageren als ik straks zwanger blijk te zijn..wil erg graag m'n baan houden. Ben er zo blij mee! Heb eindelijk m'n droombaan! :D

Hoest nu met jou?? Ik houd je op de hoogte! ;)

Liefs Ponnetje

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Helaas zijn vandaag bij mij de :evil: gekomen, vroeger dan ik dacht, dat is dan wel weer mooi, nu heb ik een cyclus van 28, ipv 31 dagen. Volgende maand nieuwe ronde.
    Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken over je baan, als je je werk goed doet zullen ze je echt niet ontslaan vanwege je zwangerschap. Misschien moet je wl wat minder gaan werken, maar als ze tevreden zijn moet er niks aan de hand zijn.
    Als je weer een test doet wel laten weten he!!!

Liefs,
    Duveldraakje

7. Angel Eyes

steekjes in baarmoeder zijn nu veranderd in aankomende :evil: pijn. ik bereid me vast voor op de ongi. ndie overigens twee dagen te vroeg is....
    :cry:

8. Angel Eyes

Nu zijn er een uur geleden ongi krampen ontstaan. Normaal breekt de boel in alle hevigheid los. Maar ik ging net naar het toilet en had een soort van oranjeachtig slijmerige vloed. heel vreemd.
    Ik moet pas 10 september ongi worden en ben normaal heel regelmatig...... Nu dus 4 dagen te vroeg

9. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    je maakt het wel spannend meis.

je banner geeft nog 2 dagen aan meis.

duim duim duim.

liefs san.

10. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik heb nog steeds steekjes in mijn baarmoeder ondanks dat ik ongi ben (ook maar heel weinig) en heb last van mijn borsten. en mijn temperatuur is hoog gebleven. hij is nu 37,5 graden en normaal zakt mijn temperatuur naar 36,4 graden als ik ongi ben. ik snap er niks van. misschien moet het laatste beetje rommel nog uit mijn baarmoeder. ik ga denk ik eind van de week toch nog maar een testje wagen.

liefs san.

11. Angel Eyes

ja mijn banner had ik ingesteld op 27 dagen, maar dat wisselt. de ene keer is het 28 en de andere keer 27 dagen. nu dus een cyclus van 24 dagen.

Dat slijmerige blijft komen. heb vooralsnog geen helder rood bloed.
    ik ga zondag even een testje er tegen aangooien.

Normaal heb ik dus nooit pijn in mijn boobies, en nu dus al ruim een week. Gaat normaal die pijn weg als je ongi er is of blijft die dan aanhouden???
    weet iemand dat?

12. Female

Female Niet meer actief

Hoi angel eyes! volgens mij... gaat het dan weer weg... maar ik weet het niet zeker hoor, want in feite ben ik ook nog maar een beginneling ;) ;)

Hoop dat jij snel positief test!!

liefs female

13. Angel Eyes

okej nou bij mij is die pijn er dus nog steeds. ik hoop ook dat ik gauw positief test ;)

14. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik hoop het ook voor je meis.

duim duim duim.

liefs san.

15. lovely21

lovely21 Lid

Sep 4, 2006
    40
    0
    0
    Hey ben je ook beetje koortsig en moe en slaperig ???

Daar heb ik last van naast dat ik nu echt veel geslapen

Heb nu in plaats van 8/9 uurtjes 12 en half uur geslapen , en me benen en onderbuik en en onderug voelen nog steeds vreemd zwaar en stekering en moe gevoelig aan , klein beetje buik krampen en druk op me darmen .

kan je zo heftig reageren in de eerste 3 weken ?

Liefs

16. Angel Eyes

dit is precies waar ik nu last van heb ;) Vanmiddag kreeg ik het ineens spaansbenauwd. een soort opvlieger. zweet brak me uit. nu is het weg maar heb het heel erg warm steeds.....
    vooral heel moe. rond een uur of 4 begin ik te gapen... op t werk haha. dan maar een cup a soup ;)

heb vandaag een zeurderig gevoel in mijn baarmoederd, lage onderug is zeurderig. en tsja dat roze-bruin verlies dan he. en mijn boobies zijn tot vreugde van mijn vriend van een ruime cup C naar een cup D gegaan :p

17. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    he daar heb ik ook last van. ik ga dinsdag toch een test doen, want ik vertrouw het niet zo.

liefs san.

18. Angel Eyes

Nou San, zou leuk zijn toch. ik weet het we mogen niet voorbarig zijn. maarja het is gewoon ook zo moeilijk.
    en natuurlijk ga ik een potje zitten janken als ik negatief test maar dan ga ik weer met volle moed naar de volgende ronde hoor. ;)

19. san78

san78 Fanatiek lid

Mar 14, 2006
    1,172
    0
    0
    assen
    ik ook hoor meis. maar ik wil gewoon voor de zekerheid testen, omdat ik medicijnen gebruik voor mijn schildklier en als ik wel zwanger ben moet ik zo snel mogelijk meer medicijnen slikken, want anders komt het niet goed.
    en als hij negatief is dan gaan we gewoon verder.

liefs san.

20. lovely21

lovely21 Lid

Sep 4, 2006
    40
    0
    0
    Hey san , ik heb dat slijm verlies helemaal niet ,

Ik heb juist bijna geen afscheiding vind ik terwijl ik aankomende week ongesteld moet worden

Ik kan volgens het schema vanaf de 17e testen als ik het dan nog niet ben tja dan ga ik toch die kant op denken ,

Vandaag riep me vader dat hij me aangekomen was !! ???

Kan je dat dan al zien , in gewicht scheelt het anderhalfe kilo ??

maar kan dat al na 3 weken ???

Liefs

Share This Page