hee meiden ben ik weer weer met een vraag haha ik heb tot nu toe de '' gewone '' zwangerschapskwaaltjes maar sinds 3 dagen heb ik ook steken in me linker borst. echt bij me tepel, en afentoe zelfs daaronder. ik heb het niet de hele dag door, maar meestal snachts als ik in bed lig me borsten zijn veel voller geworden ook veel zwaarder en het doet gewoon pijn als ik geen bh aan heb, ook voelen ze regelmatig erg warm aan... moet ik me nu druk maken omdat ik de steken ook alleen maar heb in me linkerborst? of zijn hier meiden die dit ook hebben gehad?
Ja, je borsten maken zich klaar voor hun nieuwe functie; je kindje voeden. Steken IN je borst duiden eigenlijk nooit op problemen met je hart. Dan voelt het echt in je borst als in bij je ribben enzo en niet je borsten als in die dingen in je BH. Steekjes in je borst en in je tepel is naar mijn idee vrij normaal in zwangerschap.
Heb ik ook met mijn eerste zwangerschap gehad, en nu bij de tweede heb ik ook af en toe steken. Als je zo'n last heb als je geen bh aan heb kan je 's nachts ook een zwangerschaps bh aan doen, deed ik ook, ik kon niet eens normaal van de trap lopen zonder mijn borsten te moeten vast houden. Groetje kwebbel
Grappig, bijna 20 weken zwanger, geen cm gegroeid die borsten van mij, geen enkel pijntje in gehad, geen enkel kleurverschil, geen bobbeltjes erop.....vraag me af of dat nog gaat komen???
hi meiden, het zijn echt gemeene steekjes om het zo maar te noemen en idd echt in me borst en soms bij me tepel. ook vaak aan de binnenkant van me borst, valt me op dat ik de steken meer links heb als rechts. ik zal het idd maar zien als een kwaal heb hier voor er ook nooit last van gehad,maar je gaat tog meteen aan je hart denken...teminste ik dan! dankje meiden
Maak je nou maar geen zorgen,snap het wel dat je je eigen zorgen maakt. ik heb ook steken in mijn linkerborst en met name aan de linker kant....hoort er allemaal bij meid!!!