Dames, ik heb een vraag. Ben beetje bang nu. Ons wasmachine deed ineens héél raar en stond te trillen en te shaken. Niet normaal... Dus ik ben daar gaan ophangen om dat tegen te houden tot mijn man kwam. En achteraf dacht ik shit al die schokken!!!! Ben echt bang! Klinkt misschien stom maar is wel zo... Zou dit erg zijn ?
Hee meis, dat betwijfel ik heeeeeeel erg hoor. Toen ik nog niet wist dat het raak was deed ik nog lange afstands/duur lopen en was ik ook bang dat ik een evt. vruchtje eruit zou schudden. Mijn man heeft me daar hartelijk om uitgelachen. Zolang je zelf niet kei- en keiharde een trap IN je buik krijgt, of flink op je stuit valt, denk ik niet dat een beetje meeshaken met een wiebelende wasmaschine kwaad kan voor je frummeltje Die zwemt in een vrij groot zwembad aan vruchtwater en is omringd door een vlies en je baarmoeder, nog helemaal onder in je bekken nu. Ik begrijp je angst heel goed hoor! Ik heb ook de gekste dingen in mijn hoofd gehaald in het begin (en nu nog, nu zijn het gewoon weer andere dingen, zucht). Ik was een keer onwijs geschrokken (echt hart in keel), heb toen mijn man op werk gebeld om te vragen of het kwaad kon...
Ik zou je geen zorgen maken hoor! Ik denk dat de baby fijn rondgeschommeld heeft in het vruchtwater Je bent nog erg pril en je kindje zit nog lekker beschermd in je bekken!
Ja maar wat als die schokken ook echt tegen mijn buik aan kwamen? Ik weet niet meer of ik met mijn buik er tegen hing of niet... . Ik weet dat het stom klinkt hoor! Maar ja, die ongerustheid is er nu toch. En bedankt voor je antwoord Evenstar! Stelt toch al iets gerust .
Toen ik net zo ver als jij was, heb ik zelfs stroomshock van 220volt in me lichaam gehad... En het is goed blijven zitten! Maar staat je wasmachine wel op waterpas?
Marriyelle, wauw dat moet nogal een schrik geweest zijn toen! Pfoe! Straf toch dat je lichaam en je beebje hier tegen kunnen! Het wasmachine staat op tegels en in het begin hebben we het wel waterpas gezet maar het verschuift steeds. We zouden eigenlijk een matje moeten halen om eronder te leggen. Mijn man denkt wel dat hij de oorzaak gevonden heeft van dat rare schudden daarstraks. Dus hopelijk de eerste en enige keer dat het zo gedaan heeft.
Haha, als ik erop terug kijk, hoe stom het ook klinkt maar ik was meer met verhuizingen bezig dan met de zwangerschap.. Ben er wel van geschrokken maar bewust er niet aangedacht of het kwaad kon voor de kleine. Wel de gyn gebeld maar die zei dat het opzich geen kwaad kon en mocht ik alsnog onzeker zijn, ik afspraak mocht maken voor de echo.. Uiteindelijk niet gedaan! Want verloor geen bloed of had geen last van menstruatiekrampen.. haha, als het maar weer goedkomt met de wasmachine... Lijk me vreselijk om een schuddende wasmachine te hebben Al met al... Je hoeft je echt geen zorgen te maken over de kleine.. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Fijn dat alles zo goed afgelopen is! En bedankt! Enne, ja een schuddende wasmachine is echt wel te vermijden . Dadelijk danst ze heel het huis rond... Nee kan er nu wel mee lachen maar was toch flink ongerust!