MOEEEEE

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MIss X, Jan 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Zit nu op het werk, en mijn ogen vallen dicht. IK kom elke dag te laat. De moeheid is er zo erg ingeslagen. Na het werk, doe ik een dutje, dan is het eten klaar en ga ik eten. Beetje rommelen in huis en dan ga ik weer slapen tot de volgende ochtend wanneer ik mijn bed weer niet uitkomt. Nog meer Zwangeren die hier last hebben van extreme moeheid.

Word er Chaggie van

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hahah heel herkenbaar meid!

ik wist in het begin niet dat ik zwanger was, en werkte maar 3 uur p/d en moe dat ik was kwam ik om 4 uur thuis, ging ik gewoon doodleuk slapen tot eind van de avond.
    tot ik mijn zwangerschaps test in mijn handen had, begreep ik hem pas..

maar het is normaal je lichaam wekrt kei en keihard ;)

3. Ien

Ien Bekend lid

Aug 11, 2006
    935
    0
    0
    inderdaad heel herkenbaar. Val bijna iedere avond rond 20.00 uur in slaap op de bank. En op mn werk doe ik niets anders dan gapen

4. amilah

amilah Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    1,014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Herkenbaar ja.. Toen ik vijf weken zwanger was moest ik 4 dagen werken en heb ik me drie keer verslapen :)
    Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was en ik vond het zo raar en ik was zo boos op mezelf.. Later toen ik wist dat ik zwanger was begreep ik het wel haha

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ja, ik kwam terug van vakantie 5 weken geleden en ik was zo moe. Jatleg de schuld geven maar die moeheid deed wel erg lang. Boos op mezelf dat ik niet mijn nest uit kon komen. Overwerken om mijn uurtjes in te halen. Weet nu pas waar het vandaan komt.. Erge is dat mijn baas het nog niet weet en ik het nog niet wil vertellen, dus een beetje rekening met me houden is nog even niet mogelijk :D

6. Diana82

Diana82 Actief lid

Nov 7, 2006
    353
    0
    0
    Zeker herkenbaar! In de eerste 12/13 weken was ik ook heeeel moe. Ik had echt de neiging om mijn hoofd op mijn toetsenbord te leggen en gewoon te gaan slapen. Ook ging ik wat vaker naar de WC om even mijn ogen dicht te kunnen doen, niet te slapen, maar gewoon even de ogen dicht. Ik werkte toen (en nu nog steeds trouwens) 4 dagen in de week en dat was echt meer dan genoeg! Elke ochtend had ik moeite mijn bed uit te komen.

Maar er is hoop: het wordt echt minder. Sinds week 14 ofzo heb ik er veel minder last van. Nu ben ik al bijna 30 weken zwanger en begint het wel weer wat erger te worden. Maar dat komt vooral door een tekort aan nachtrust en een overschot aan drukte thuis en op het werk.....

Dus houd hoop en weet dat de meesten zich zo voelen in het 1e trimester!

Sterkte

Diana

7. Indica

Indica Lid

Nov 24, 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb er ook veel last van. Zo erg dat ik de laatste dagen een grieperig gevoel heb (heb geen griep,geen koorts ofzo) en volgens de gynae. ist echt van vermoeidheid. ik val in slaap waar ik sta/zit. Ik val in slaap op de bus van en naar t'werk,soms slaap ik met mijn ogen open opt werk!
    Ik vergeet alles, en schrijf alles oip briefjes die ik achteraf terugvind en mij dan afvraag waar ik nu weer aan moest denken!
    Ik lig in bed om 20 u en kan er s'morgens echt niet uit! Ik hoop dat het einde in zicht is want het begint zwaar te worden zo. Na een 13-14 weken zou het wat betern heb ik van verschillende mensen gehoord

8. Pollewop

Pollewop Actief lid

Dec 7, 2006
    477
    0
    0
    Moeder zijn!!
    Nou ik vind t echt verschrikkelijk..
    ben gewoon dood op!
    heb helemaal geen moed om iets te doen!

gister had ik een feestje.. ik kon het maar volhouden tot half 12..
    en heb ik snachts mn vriend opgehaald.
    nou t lijkt wel alsof ik t vandaag moet bezuuren!
    ZOOO MOE! Zou zo de hele dag kunnen slapen!
    en dat is niet de eerst keer dat ik dat gedaan heb..

2 jan ook de hele dat in bed gelegen en alleen maar geslapen!
    als ik zo denk doe ik dat normaal niet eens met 40 graden koorts! haha!
    er gebeurt toch wel erg veel in ons lichaam he... :)

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Heeel erg herkenbaar was ook het enige verschijnsel bij mij. verder geen misselijkheid. maar ik kon bijna staand slapen. heb toen ook veel hazeslaapjes gedaan.

met 12 a 13 weken gaat het langzaam beter

Share This Page