buikbanden zijn me te groot..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonnetjes, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    tja zelfs de allerkleinsten, om mn buik heen gaat het goed. alleen zijn ze te lang - de lengte is vanaf mn schaamstreek tot iets over mn borsten, dat is toch veel te lang?- en onder mn borsten lubbert het gewoon heel erg.
    normaal gesproken doe je de buikband toch over je broek en je truitje heen? dat is bij mij geen gezicht, aan de bovenkant issie veel te groot.
    i kheb die buikband over mn broek aan en dan gewoon mn truitje over de band heen.
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik doe hem over me broek en dan me truitje er over heen.

    en als je hem nou dubbel vouwt als je hem om hebt zou dat niet schelen?
     
  3. little hope

    little hope Actief lid

    7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    ik heb (nu al) een flink buikje en bij mij lubbert hij ook heel erg boven...

    ik doe meestal iets straks dan erover, dan kijkt t wel mooi :)
     
  4. Ik heb ook een buikband die me veel te groot is. Hoopte dat hij in de was nog even zou krimpen, maar helaas... Aan de bovenkant zakt hij gewoon af, aan de onderkant is hij net zo lang als een kort rokje.... Tja, ach, het is denk ik dus niet voor mij weggelegd.. Wel jammer, misschien als ik nog groter groei haha
     
  5. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    ik doe hem nooit over mijn shirt heen dat vind ik sowieso geen gezicht, ik heb even in je album gekeken maar ik vind hem prima zitten bij jou op die foto!
     
  6. Niet meer actief

    Ja toen ik net zwanger was gebruikte ik hem ook als verlengstuk van mijn normale kleding (dus iets over je broek heen, wat meer omlaag zeg maar)

    Het scheelt misschien dat ik superlang ben maar bij mij zijn ze niet zo lang ik heb ze bij de miss etam gehaald die zijn wel fijn! ik moet nu wel een L halen want de andere worden mij te klein (ben nu 31 weken, maar had al buik bij 9 weken)
     
  7. Nannaf

    Nannaf Fanatiek lid

    6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Ik draag hem ook over mijn broek heen en onder mijn truitje.
    Bij mij istie ook te lang en ik vouw em over mijn broekrand heen dan blijft het goed zitten en heb ik er geen last van.

    Bijkomend voordeel mijn broek zit nog wat te ruim en zakt dus af en dat gebeurt nu veel mindersnel doordat die band het tegenhoudt! :)
     
  8. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik vind die buikbanden echt ondingen. Heb er in mijn enthousiasme 3 aangeschaft, maar een paar keer omgehad en nu liggen ze in de kast te verstoffen..
     
  9. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik gebruik ze alleen als verlenging van mijn truitjes, zodat ik die gewoon nog aankan. Vind het niet zo mooi om het over je truitje te doen.
     
  10. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik heb ook 2 buikbanden..
    1 smalle..en 1 langere ...maar het is de bedoeling dat ie geplooit word..
    dus niet strak gedragen... ;)
     
  11. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Bij mij zijn ze ook te lang en aan de bovenkant zitten ze veel te wijd.
    ik draag ze onder een strak truitje.
    en dan trek ik hem net zo hoog todat ie net boven mn borsten zit,en aan de onderkant zie je dan een mooie brede rand.en als je hem iets langer wilt dan trek je hem gewoon iets naar beneden.
     
  12. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik draag nu pas een buikband (sinds gisteren) omdat mijn positiebroeken met elastiek over mijn buik heen te klein zijn geworden en ik nu alleen een broek met een lage elastiekband draag (onder mijn buik). Hierdoor heb ik last van opkruipende of niet geheel aansluitende truitjes :) Nu is een buikband ideaal. De band begint net iets over mijn navel en eindigt ongeveer bij mijn schaambeen. Ik heb de band gisteren gehaald bij Prenatal, nr. 1.
     
  13. Mamamarin

    Mamamarin VIP lid

    5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    prenatal nr 1 is vrij strak ja. Daar pas ik niet meer in......
    Maar ook ik draag ze onder de shirtjes. Anders vind ik het geen gezicht zeker niet met deze dikke buik.Hij gaapt dan toch autmatisch aan de bovenkant.
     
  14. daantje78

    daantje78 Fanatiek lid

    23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Als ik em over m'n shirt draag sla ik em altijd dubbel...Zodat het bovenste deel om het breedste gedeelte van m'n buik zit ( snapje :) :) )
    Meestal draag ik em alleen ook onder m'n shirtjes
     
  15. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Bij mij zijn ze ook redelijk groot ja.
    Gebruik ze vooral om me broek boven te houden.
    Vooral de broeken waar alleen maar een buikband in zit die zakken nogal eens naar beneden haha.
     

Deel Deze Pagina