Steekjes in borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by , Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb sinds ongeveer 6 dagen steekjes in mijn borsten, met name "achter" mijn tepels, steekjes in mijn liezen, vlagen van duizeligheid en misselijkheid. Met name overdag gloeiende wangen en oren, maar 's avonds werkelijk steenkoud. Ben zo bang dat ik het mezelf allemaal aanpraat. Wie herkend dit?

liefs
    Marijn

2. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

dat zijn inderdaad tekenene van een zwangerschap!
    ik hoop het in ieder geval voor je! :)
    als je hebt getest laat ons zeker dan iets weten :)

groetjes

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ikke :)
    Succes met testen

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik herken het ook!
    maar ik weet ook dat mijn lichaam me goed kan foppen, helaas!
    Maar ik duim voor je!

5. Niet meer actief

Zodra ik meer weet, horen jullie het! Wil geen hoop hebben, want anders ben ik zo teleurgesteld, maar ook niet voor mijn NOD testen, je weet maar nooit.

Liefs

6. Niet meer actief

Heb nu al sinds dinsdag middag ongi krampjes (wel een beetje vroeg voor mij, meestal heb ik dat pas op de dag van ongi worden zelf), dus ik denk dat ik morgen gewoon ongi ga worden....

7. zibella

zibella Actief lid

Aug 30, 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik voel me 'raar' maar ik weet niet wat ik moet denken?!? Pijnlijke borsten, af en toe steekjes in mijn onderbuik en lies. Ik ben moe, hoewel ik genoeg heb geslapen. Heb ook een raar gevoel in mijn lichaam, kan het moeilijk omschrijven. Maar ook bij mij kan het vals alarm zijn. Het is zo moeilijk om te weten of het zwangerschapssymtomen zijn, want ik ben nooit eerder zwanger geweest.
    Succes dames! En degenen die zwanger zijn: proficiat!

zibella

8. nata

nata Actief lid

Oct 22, 2007
    493
    0
    0
    Hi Marijn,

Ik heb sinds een paar dagen ook steken 'achter' mijn tepels.. en nu ook aan de bovenkant van mijn
    (.)(.) waar ze nu veel voller zijn dan anders (en superzacht en strak sinds twee weken) én hele scherpe steken in mijn tepels, superpijnlijk. Mijn liezen worden steeds gevoeliger.. alsof ik al weken spierpijn heb in mijn liezen. Eerst voornamelijk rechts, nu in beide. Inderdaad ook vlagen van misselijkheid.. redelijk vaak en nog nooit meegemaakt.

Mijn onderbuik trekt, mijn oksels doen zeer en verrek steeds spieren. Ben een week extréém moe geweest.. hoeveel ik ook sliep en voelde me helemaal niet ziek, dat was ik ook al geweest. Daarbij hoofdpijn en af en toe licht in mijn hoofd en één keer onwijs duizelig. Ook last van stemmingswisselingen.

Allemaal heel duidelijk. En for the record.. als ik ongesteld moet worden heb ik nooit ergens last van! Hooguit gevoelige borsten als ik erop druk en een paar steekjes in mijn buik die ik meestal niet opmerk.

Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, zou wel ongeveer nu ongesteld moeten worden..

Share This Page