Hoi allemaal, Ik heb een vraagje ben 8 dagen overtijd en mijn cb test geeft aan dat ik niet zwanger ben. Ik heb geen symtomen dat ik zwanger ben, ik ben voor de rest best wel regelmatig ongesteld . ben van 38 dagen na 3 maanden naar 37 dagen gegaan. Kan ik dit wel of moet ik nog wachten met testen. Ik begrijp er niets meer van. Ik ben al zeker ook 6 a 7 maanden van de pil dus ontpillen kan het toch ook niet zijn? En als ik zwanger zou zijn hoeveel weken ben ik dan zwanger. Moet ik tellen vanaf eisprong? :
hoi sommige meiden doen er 2 weken over om een positieve test te krijgen. ik zou zeggen , doe de test over een paar dagen weer, en als ie dan nog negatief is, ga dan naar de dokter voor een bloedtest, dan weet je het zeker. als je wel zwanger bent rekenen ze de 40 weken zwangerschap vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie. ik hoop dat het raak is
voor de CB test heb je meer hcg nodig mischien eens testen met een gewone test van kruitvat ik was 7 dagen over tijd en heb een test gehaald bij kruitvat en er gewamen 2 lijntjes waarbij de ene beetje vaag
Hoi Visitor, Deze vraag heb je ook aan de verloskundige gesteld. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic zet ik op slot. Elvira