is het geen leuk idee om hier elkaar tips te geven hoe je de laaste dagen voor je nod te kunnen overleven. als ik zo het forum leest hoor ik best veel over afwachten en spanningen. ik weet dat die spanning er blijft maar misschien zijn er toch goede tips dat je zegt van heeeeeeeeeeeee. begin ik zelf maar met tip een: doe een winterslaap!!!!!!!!!!!!!!!!! en als je wakker ben ben je misschien wel al een paar maanden zwanger....
voor mezelf geldt: bezig blijven, druk zijn... dan kan ik tenminste niet op het forum rondhangen en mezelf er gek mee maken. Dus, maakt niet uit wat, zorg dat je iets te doen hebt. Al is het nog zo'n rotklus. Denk dat ik zaterdag de zolder of het schuurtje maar op ga ruimen (afhankelijk van het weer). Maar ik sta open voor alle andere tips!
Nou je kunt gaan aftellen 8) 4 dagen 22 uur 23 minuten en 46 seconden 4 dagen 22 uur 23 minuten en 45 seconden 4 dagen 22 uur 23 minuten en 44 seconden 4 dagen 22 uur 23 minuten en 43 seconden just kidding. Dit is mijn eerste echte ronde dus heb geen ervaring hiermee ga ineens op visite bij iedereen, dan vliegen de dagen en avonden voorbij. avondje naar de film even je collectie CD's op alfabetische volgorde leggen. Je kledingkast op kleur sorteren kortom blijf bezig!!
Ja idd iets gaan doen waar je anders nooit aantoe komt (dus zolder/schuur opruimen, keukenkastje van binnen soppen) Eindeeeeelijk dat boek eens lezen/dvd kijken. Nieuwe hobby beginnen. SHOPPEN !!
ja shoppen gaat wel lekker de tijd snel maar als je thuis kom denk je aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat heb ik gedaan. heb gisteren ook echt lekker shopping day gehouden. heerlijk lekker voor me vakantie en ze hebben ook al zoveel leuke winter kleding. liep wel op de positie afdeling te snuffelen. oeps ik liet me weer even gaan. xx
Sporten werkt ook wel vind ik. Lekker hard hollen, of lekker je agressie kwijt (omdat die dagen, uren, minuten maar niet opschieten) Ach en dan levert het ook nog wat op he (leuk figuur) En ook niet zo duur als stevig shoppen.
ja kunnen we eerst een mooi verguur kweken om het daarna weer lekker ornd en bol te maken hihi. shoppen was weer even nodig had weer wat zomer dingen nodig. maaar als ik zo naar buiten kijk denk ik hmmmmmmmmm ach het word weer lekker weer zeggen ze en dus gaan we daar maar weer vanuit he.
Ja hoor we krijgen vast weer mooi weer. Maar is wel een goed plan hoor eerst mooi figuur kweken en dan zwanger worden, anders heb je een zwanger buikje met vetrollen Maar nu ff over je vraag: beatydag met vriendinnen is ook niet een verkeerde afleiding.
het is dat het moet: werken. ik werk s`nachts (weinig tijd om eraan te denken) en ik slaap overdag. ook een ideale bezigheid en je verdient er nog geld mee ook
Helemaal mee eens!!! Helaas beginnen mijn trainingen pas weer half augustus en ik ben geen alleen-sporter. Dus tot die tijd... de schuur opruimen zoals vandaag. Het gaf een heeeeel voldaan gevoel, dus ik kan het jullie aanraden
Da's ook leuk ja!!! Klein nadeeltje: je gedachten kunnen wel afdwalen... zeker als je kleine nichtjes/neefjes op die foto's staan
Ik ben het helemaal met Nemo eens! Lekker sporten werkt voor mij eigenlijk wel 't beste hoor Die tip over foto's inplakken ga ik trouwens ook onthouden, want dat is in mijn geval écht hoog nodig
Hoe overleef ik......de laatste dagen voor mijn NOD... Nou, gewoon lekker veel klussen, voor de zekerheid
ja das ook een goeie lekker veel klussen.hihi maar wel genoeg over houden voor de volgende ronde dan he....