Hey Zijn er al mensen die echt nergens last van hadden maar toch lekker zwanger??? Denk dat het toch niet zoveel voorkomt!! Geen last van gevoelig borsten, niet misselijk,... Zijn er zo'n mensen?? Dat zou ik graag eens weten!! Greetz Cate
tja, ik heb ongeveer alles, maar mijn vriendinnen, (5 in totaal) bij al hun zwangerschappen (9 kinderen in totaal nu...) helemaal niets. nergens last van. allemaal als een zonnetje.... het komt volgens mij best veel voor, want ik ken niemand persoonlijk met een zwangerschap met kwaaltjes... of ze wonen natuurlijk allemaal hier op een kluitje.... groetjes, lidwina
Ik hoor juist alleen maar over kwaaltjes, misselijk, moe enz... Van vriendinnen maar ook hier op het forum heel veel. Vandaar dat ik geen hoop meer had voor deze maand (voel helemaal niks!). Maar het kan dus toch blijkbaar???!!
Ja hoor, hier nog zo een. Nu 4 weken en 5 dagen zwanger, maar nog steeds nergens last van. Voor mijn NOD had ik wel wat dingetjes, maar niet bijzonderder dan normaal voor ik ongesteld moet worden. Hier waar ik 'last' van had: - Iets meer witte afscheiding - Vanaf mijn eisprong ongesteldheidskrampjes in mijn buik (vooral 's nachts als ik stil lag) Je ziet het, dat was mijn lijstje al... Niet echt bijzonder! Zelfs nu voel ik eigenlijk niets: ik ben niet moe, niet misselijk, niet chagrijnig, helemaal niets! Soms voel ik een krampje, maar zoals nu zou ik gewoon kunnen vergeten dat ik zwanger ben! Maarja, volgens de testen (vier verschillende op verschillende dagen) ben ik toch echt zwanger! Gek hoor, terwijl ik andere maanden dat ik gewoon ongesteld werd wel van alles voelde! Dus ja, het kan echt!
ik had in de eerste zwangerschap wel veel last van kwaaltjes:misselijk,flauwvallen,brandend maagzuur. van de tweede.nergens last van buiten de pijnlijke borsten,en wat brandend maagzuur. en nu alleen af en toe de bloeddruk wat te laag en weer pijnlijke borsten,en moe maar verder gaat het tot nu goed veel liefs mariska
Ik had en heb ook nergens last van hoor. Vooral helemaal in het begin vind ik dat ook niet gek, het is dan nog zo pril.
Ik had ook geen kwaaltjes.. krijg er nu wat last van. Maagzuur en mijn benen tijdens het slapen beginnen te tintelen. In het begin nergens geen last van gehad, was al een week over tijd en had nog niet getest.. voelde geen gekke dingen dus had ook niet de behoefte om te testen. Maar moest mezelf op het laatst toch over tuigen, aangezien mijn menstruatie uit bleef. En wat ik toen zag.... Groetjes Kalush
ik kreeg bij me eerste zwangerschap rond de 3 mnd last van maagzuur verder nooit geen kwaaltjes gehad teminste in de eerste 3 mnd en de 2de 1 week misselijk verder super zwangerschap gehad nergens last van en met Caitlin alle kwaaltjes die je maar kan verzinnen
Toen ik zwanger was van mijn dochtertje had ik tot 6 weken nergens last van... maar owee daarna, kon niks meer binnenhouden, zelfs geen glas water, dit bleef zo tot ik bevallen was. Liefs Kirby
Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik eigenlijk ook nergens last van gehad. Alleen op het eind, toen was ik wel snel moe en kreeg wat last van mijn rug. Maar niet misselijk of pijnlijke borsten. des te raarder is het dat ik nu wel heel erg aan het zoeken ben naar kwaaltjes bij mezelf (zoonlief kwam door de pil heen, was dus helemaal niet bezig met zwanger worden)... Best vreemd dus!!