steekjes in de zij

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Wolkjuh, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

hoi

Zijn er hier vrouwen die zeurende pijn in de zij links en rechts hadden [en nog hebben] als zwangerschaps symptoom? Dus niet in de buik zelf, maar echt richting de middel, en het straalt uit naar de onderkant van de rug

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

Sep 5, 2008
    700
    0
    0
    Toevallig! Dat heb ik nu ook. Inderdaad zeurende heupen uitstralend naar onderrug. Geen idee of dat een symptoom is of een menstruatie. Ik hoop het eerste.
    Heb je nog ergens meer last van? Ik plas me sinds vandaag echt een ongeluk.

3. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    @wolkjuh, ja ik had dit op de dag van de test, had zo last van me zij echt in het midden zeurende en straalde uit naar onderrug , toen ging ik testen en was zwanger , had het nog nooit eerder:D gehad! Dus wie weet!

4. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

#4 Wolkjuh, Jan 16, 2013
    Last edited by a moderator: Jan 16, 2013
    Lies wat toevallig, en het is iets wat boven de heupen bij mij, dus echt de middel. Ja ik moet ook vaker plassen en heb daarnaast een zeurende gevoel in de onderbuik zo nu en dan, een soort van spierpijn gevoel:) Wat vind ik het weer spannend worden zeg, het kan beide kanten op nog

Sunshine gefeliciteerd met jouw zwangerschap : ) meid je berichtje klinkt hoopvol al durf ik niet te hopen dat het bij mij ook raak is

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    @wolkjuh dank je meid, ik duim voor je maar volgens mij kan het dus zeker een symptoom zijn, het was ook echt in mijn middel ja boven de heupen en voelde idd ook als of het beurs was en zeurende pijn! Ik hoop voor je dat het raak is!

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

Oct 15, 2012
    748
    6
    18
    Ik had dat ook! Dat was de reden dat ik ging testen.. Nu heb ik het nog steeds, op dit moment vooral veel last van mijn onderrug maar ook af en toe nog de steken in mijn zij :)

7. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Denise gefeliciteerd! : )

Bedankt voor het reageren lieve meiden, ik wil na het weekend testen. Het mag overmorgen, maar ik wacht liever tot na het weekend

Ik laat het jullie weten : ) : ) : )

xxx

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    Ik duim voor je, laat je het weten!

9. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Toch leuk om dit te lezen ^^ Ik heb sinds een aantal dagen ook last van vervelende steekjes.. Moet nog even geduld hebben voordat ik kan testen :)

10. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Hier helaas toch ongesteld geworden, op naar de volgende ronde.
    Pinokkio spannend, succes : )

11. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

Mar 27, 2012
    1,284
    0
    0
    @wolkjuh echt balen meis! had je wel een mooie cyclus?

@ pinokkio , duim duim duim spannend!

12. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

@ Wolkjuh: Echt balen zeg!!

Ik heb nogsteeds last van die steken en gister deed mijn onderrug erg vervelend :p.. Vraag me af of het toch niet menstruatie krampen zijn, maar loop er al een paar dagen mee.. Kan me niet heugen dat ik dit normaal ook heb, dacht het niet.. Zit mezelf nerveus te maken haha..

Share This Page