Dag lieve mensen, Ik wilde eigenlijk inschrijven op een soortgelijk topic, maar kwam al gauw tot de conclusie dat deze er niet is. Ik ben nu een aantal maanden samen met mijn vriend, ben ondertussen van anti conceptie veranderd. Ik slikte eerst de pil, maar na wat zelf onderzoek kwam ik erachter dat ik daar zoveel bijwerkingen van kreeg, dat ik overgestapt ben naar de Nuva ring. (ideaal!) De afgelopen 1,5 a 2 weken heb ik zo'n kramp in mijn onderbuik, ik kan dus niet meer op mijn buik slapen. Echt een extremere vorm van menstruatiepijn. Ik dacht er eerst niet echt over na, ik dacht het zal wel over gaan, maar niet dus. 2 weken geleden had ik ook 2 dagen helder rood bloed... Niet veel, echt een paar druppels en het laatste bloed (sorry voor de nasty details) was een sliert slijmerig donkerbruin bloed. Nu had ik eind december ongesteld moeten worden, maar heb ''door geringd'' omdat ik mijn menstruatie uit wilde stellen i.v.m. gezamelijke vakantie om dus wat vaker ''gezellig'' te kunnen doen. Daarnaast heb ik wat dingen waar ik nooit last van heb, maar nu dus wel; - Met kleine vlagen misselijk - Lage rugpijn - IJzersmaak in mijn mond (na wat drinken vooral) - Duizelig (met opstaan, vooral nadat ik gehurkt heb gezeten) - Vreselijk rommelende darmen en bijkomende lucht technische ongemakken Ineens ben ik een kattenmagneet, kinderen zijn niet bij me weg te slaan en vinden me leuk. Mijn moeder vindt dat ik ''klapperende eierstokken'' uitstraal en dat mijn haar zo leuk krult de laatste tijd... m.a.w. HELP! Is dit iets? Zou ik al kunnen testen eventueel? Heeft iemand hier ervaring mee of een soortgelijk verhaal? Hoor jullie bevindingen graag!
Denk dat je gewoon even moet testen. Stel je bent wel zwanger, dan zul je je ring toch even moeten verwijderen natuurlijk
Mijn zus zit met een baby op de arm die dwars door de Nuva ring heen verwekt is. Testen zou ik zeggen!
Thanks Anzza! Ga ik toch maar even doen, maar kan dit nu al? Mama7, meen je dat nou? Gebruikte ze hem kort of al langer?
Ik heb geen idee wanneer je eisprong geweest zou kunnen zijn. Wanneer zou deze ring eruit mogen? En weet je wanneer je laatste menstruatie was? Ik zou in ieder geval voor de zekerheid gewoon testen, en anders misschien je huisarts even bellen voor advies? Lastig hoor
Ik weet ook niet wanneer dat geweest is.... Deze ring gaat er over 13 dagen uit, dan daarna zou ik weer ongesteld moeten worden. Ik heb dan dus wel een menstruatie overgeslagen i.v.m. het door ringen. (30-12 verwisseld) Ik heb ook ineens best veel afscheiding, wat ik erg raar vindt.... heel anders dan normaal
Oke, bijzonder dat Nuvaring dan toch onder anti-conceptie valt... Lees er best veel over dat het niet naar behoren werkt nu ik er op google. Maar goed, zou ik nu al kunnen testen en hebben de hormonen van de ring daar geen invloed op?
Nee, je kunt gewoon testen nu Kruidvat 2 voor 5,- zijn fijne, goedkope testen! Laat je het even weten?
Oh kijk, dat is mooi! Ga ik morgenochtend even doen dan. De testen heb ik inderdaad bij kruidvat gehaald Hoop niet op vage streepjes.... Of duidelijk of niks...
Goedemorgen, Gisteravond test gedaan, negatief. Vanmorgen test gedaan, ook negatief.... Wel nog steeds kotsmisselijk, amper geslapen, au boobs, rugpijn.... Erg vaag dit. Misschien toch een aankomend griepje?
Zou kunnen inderdaad. En anders gewoon even je huisarts bellen, je verhaal uitleggen. Misschien over een week weer testen..
Heb even een foto gemaakt van de test.... Staat bij mijn foto's. Viel me vanmorgen al op.... Vaag krom streepje Vriendinnetje zei: Indroogstreepje misschien...?
Inderdaad een vreemd streepje. Misschien kan je er wat druppels water doorheen laten lopen, kijken of het streepje er dan nog staat en hoe het er dan uit ziet.
nou ik zie wel een streepje maar ik vertrouw die testen ook niet meer. En het is buiten de afleestijd dus ik zeg voor nu negatief en opnieuw testen. je zou de foto eens kunnen plaatsen in het topic met alle testjes.
je moet er ff 2 druppeltjes water in druppen dan trekt dat geel weg en kan je het beter zien want volgens mij als ik het zo zie is het een kromme lijn van geel naar wit zeg maar
Moet de test ff opzoeken in de prullenzak dan Maar op de foto vertekent het een beetje. Zoals het er bij mij uitziet was het net alsof er iemand met een rood potlood een lijntje heeft getekend... Maar even opnieuw testen van de week....