lekker luchtig: rare symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Esther15, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #1 Esther15, 15 apr 2013
    Laatst bewerkt: 15 apr 2013
    Hallo meiden.

Ik zit hier wat te wachten op mijn nod en wat het forum af te struinen.
    Nu kom je natuurlijk heel veel "gewone" zwangerschapssymptomen tegen, maar wie heeft er rare symptomen? Dus dat je ook inderdaad zwanger bent.

Ik zelf had bij mijn zoontje bijvoorbeeld enorme drang naar appelsap en kippensoep (nee, niet tegelijk) en mijn eczeem verdween als sneeuw voor de zon.

Zoiets dus, gewoon om eens af te wijken van de "normale" lijsten.
    Mag echt alles zijn, vanaf eisprong tot aan de bevalling.

Kom maar op, gooi het in de groep......

2. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vond zoute haring ineens heerlijk. En voor die tijd vond ik het echt niet te (vr)eten:p. Ik lust het trouwens nu wel nog steeds :-s

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hahaha nee dat heb ik echt nog nooooooooit lekker gevonden.

4. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vond het ook best apart haha maarja zo zie je maar wat een zwangerschap met je doet.......:)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.129
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik laat ineens constant boeren. En ik denk bij het zien / ruiken van chocola alleen nog maar "BWEGH" (En dat heb ik normaal echt noooooit!)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Bedenk me net zelf nog dat ik vanaf eisprong zo'n koude handen en voeten had terwijl het zomer was toen.

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik hoop dat mijn eczeem ook weggaat, haha.

Maar ehm: misselijk zijn en toch een roombroodje weten weg te krijgen.

8. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb heel erg last van haaruitval :( Weet niet of het een 'raar' symptoom is maar het valt mij wel op in ieder geval!

9. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hier absoluut geen zin meer in frietjes /patat... Terwijl ik daar anders zo verzot van ben :)

Maar ik begon wel plots zoete pompelmoezen te eten, terwijl ik dat daarvoor absoluut niet lustte :p

10. saard

saard Actief lid

19 jan 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n zin in Yogo (of melk met een smaakje) sinds ik zwanger ben... Terwijl ik dat na m'n kindertijd niet meer kan zien!

Oh ja, macaroni kan ik niet meer maken. De lucht op het moment dat de groente bij het gehakt gaat kan ik echt niet meer hebben... Terwijl ik daar nooit problemen mee had!!

11. Ilse29

Ilse29 Lid

11 jan 2013
    23
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb sinds vorige week onwijs veel last van droge ogen en een trillend ooglid. Heel gek en ook best lastig met contactlenzen...:p

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat lijkt me inderdaad heel raar ja.

13. Ilse29

Ilse29 Lid

11 jan 2013
    23
    0
    0
    Rotterdam
    Het is zeker raar! Maar het gekke is dat ik me juist dóór die droge ogen af ging vragen of ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik kan niet uitleggen waarom maar het leek me een voorbode... Inmiddels ben ik een week en vier positieve testen verder dus het voorgevoel bleek te kloppen :).

Ik kwam er daarna dmv een beetje googelen trouwens achter dat "het hebben van droge ogen" bij sommige vrouwen inderdaad een symptoom van zwangerschap kan zijn, helemaal vreemd ben ik dan dus blijkbaar niet.. ;)

14. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou normaal best van brocolli, maar ik vind het nu echt heeeeeeeeel erg vies..... ;)

15. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik ging af en toe een paar minuten dubbelzien, ging vanzelf weer over maar zo gek... Alsof mn ogen verschillende kanten op draaiden.

16. Hopefulness

Hopefulness Actief lid

29 dec 2012
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind alles van koekjes, snoepjes, chocolade en bijvoorbeeld taartjes eigenlijk allerlei lekkere dingen echt SUPER smerig :( mja helpt misschien wel om de kilootjes tegen te houden. En normalerwijze hou ik al van fruit maar nu...wow!! Heeeerlijk (alleen haalt dat nu het gevoel niet weg van ohhh ik wil wat lekkers, maar serieus van alles 'lekkers' ga ik over m'n nek)

17. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    in het begin zin in chips(anders nooit zin in)
    daarna echt in niets vettigs meer,enkel appelsienen en pompelmoezen(zonder suiker!)dat laatste heb ik nooit lekker gevonden.
    kou.
    wakker liggen s'nachts
    overal jeuk!!

18. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    yogo had ik ook :D
    en overal pukkeltjes en puistjes om aan te prutsen ;)

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik kan in mijn eentje ingezet worden bij een oorlog tegen Syrië. Ik laat zulke vieze winden: gas!!!

Chocolade vind ik echt heerlijk maar nu niet... bleh

sowieso is snoep niet mijn ding nu... wel HEEEEEL koud water!

en mijn eerste symptoom was: jeuk aan mijn schenen... vreselijk

20. XoXo

XoXo Niet meer actief

Ik heb ineens vet haar, terwijl het altijd droog was. En een enorme honger en drang in gezond eten en ik ben een ontzettende snoepkous.

Deel Deze Pagina