Hallo meiden. Ik zit hier wat te wachten op mijn nod en wat het forum af te struinen. Nu kom je natuurlijk heel veel "gewone" zwangerschapssymptomen tegen, maar wie heeft er rare symptomen? Dus dat je ook inderdaad zwanger bent. Ik zelf had bij mijn zoontje bijvoorbeeld enorme drang naar appelsap en kippensoep (nee, niet tegelijk) en mijn eczeem verdween als sneeuw voor de zon. Zoiets dus, gewoon om eens af te wijken van de "normale" lijsten. Mag echt alles zijn, vanaf eisprong tot aan de bevalling. Kom maar op, gooi het in de groep......
Ik vond zoute haring ineens heerlijk. En voor die tijd vond ik het echt niet te (vr)eten. Ik lust het trouwens nu wel nog steeds :-s
Ik laat ineens constant boeren. En ik denk bij het zien / ruiken van chocola alleen nog maar "BWEGH" (En dat heb ik normaal echt noooooit!)
Bedenk me net zelf nog dat ik vanaf eisprong zo'n koude handen en voeten had terwijl het zomer was toen.
Ik hoop dat mijn eczeem ook weggaat, haha. Maar ehm: misselijk zijn en toch een roombroodje weten weg te krijgen.
Ik heb heel erg last van haaruitval Weet niet of het een 'raar' symptoom is maar het valt mij wel op in ieder geval!
Hier absoluut geen zin meer in frietjes /patat... Terwijl ik daar anders zo verzot van ben Maar ik begon wel plots zoete pompelmoezen te eten, terwijl ik dat daarvoor absoluut niet lustte
Zo'n zin in Yogo (of melk met een smaakje) sinds ik zwanger ben... Terwijl ik dat na m'n kindertijd niet meer kan zien! Oh ja, macaroni kan ik niet meer maken. De lucht op het moment dat de groente bij het gehakt gaat kan ik echt niet meer hebben... Terwijl ik daar nooit problemen mee had!!
Ik heb sinds vorige week onwijs veel last van droge ogen en een trillend ooglid. Heel gek en ook best lastig met contactlenzen...
Het is zeker raar! Maar het gekke is dat ik me juist dóór die droge ogen af ging vragen of ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik kan niet uitleggen waarom maar het leek me een voorbode... Inmiddels ben ik een week en vier positieve testen verder dus het voorgevoel bleek te kloppen . Ik kwam er daarna dmv een beetje googelen trouwens achter dat "het hebben van droge ogen" bij sommige vrouwen inderdaad een symptoom van zwangerschap kan zijn, helemaal vreemd ben ik dan dus blijkbaar niet..
Ik ging af en toe een paar minuten dubbelzien, ging vanzelf weer over maar zo gek... Alsof mn ogen verschillende kanten op draaiden.
Ik vind alles van koekjes, snoepjes, chocolade en bijvoorbeeld taartjes eigenlijk allerlei lekkere dingen echt SUPER smerig mja helpt misschien wel om de kilootjes tegen te houden. En normalerwijze hou ik al van fruit maar nu...wow!! Heeeerlijk (alleen haalt dat nu het gevoel niet weg van ohhh ik wil wat lekkers, maar serieus van alles 'lekkers' ga ik over m'n nek)
in het begin zin in chips(anders nooit zin in) daarna echt in niets vettigs meer,enkel appelsienen en pompelmoezen(zonder suiker!)dat laatste heb ik nooit lekker gevonden. kou. wakker liggen s'nachts overal jeuk!!
Ik kan in mijn eentje ingezet worden bij een oorlog tegen Syrië. Ik laat zulke vieze winden: gas!!! Chocolade vind ik echt heerlijk maar nu niet... bleh sowieso is snoep niet mijn ding nu... wel HEEEEEL koud water! en mijn eerste symptoom was: jeuk aan mijn schenen... vreselijk
Ik heb ineens vet haar, terwijl het altijd droog was. En een enorme honger en drang in gezond eten en ik ben een ontzettende snoepkous.