Dat klinkt niet fijn !! Ja lees vooral dat de meningen erover verschillen. De een heeft er geen last van, terwijl de ander er wel weer heel veel last van heeft. Dus probeer er maar niet teveel bij stil te staan. Hebben ze bij jou ook wat kunnen vinden, of was verder alles goed ?
Ze hebben wat verklevingen gevonden.. endometriose. Maar alleen de eerste met behulp van het ziekenhuis. (Hormonen spuiten) de andere zwangerschappen allemaal natuurlijk. Zie je er tegenop?
Ja heb dat onderzoek ook gehad. Bij mij viel het echt reuze mee. Ik zag er echt heel erg tegen op maar eigenlijk weinig last gehad. Volgens mij las ik toen veel dat mensen waarbij er wel wat was geblokkeerd het inderdaad veel pijnlijker was dan bij wie dat niet had. Ik hoorde ook dat je meer kans hebt op een zwangerschap. Helaas was het bij ons niet het geval. Ik wil je heel veel s6 wensen. Hoop dat je snel zwanger bent en dat het onderzoek mee valt. Kan me nog goed herinneren elke keer die teleurstelling, niet fijn. Toy toy
Had je ook symptomen van endometriose ? Vaak heb je dan een onregelmatige cyclus toch ? Ja zie er wel een beetje tegenop, tegelijk ben ik blij dat ze het doen. Want wie weet zit er wel iets niet goed, dan weten we dat ook weer. Als er uit dit onderzoek niks komt, dan moeten we het nog een half jaar tot een jaar zelf proberen. Onze scores waren heel goed, maar waarom wil het dan niet lukken vraag ik me steeds af. Ik kan niks meer doen dan afwachten helaas.
Gelukkig dat het bij jou mee viel. Ik hoop dat ik ook één van die gelukkige ben. Alleen jammer dat het onderzoek verder niet heeft mogen baten. Is het lang geleden dat je dat onderzoek hebt gehad ? En ben je uiteindelijk wel weer zwanger geraakt, of nog steeds aan het proberen ?
Ik heb het onderzoek 3 jaar geleden gehad moest daarna nog een halfjaar zelf proberen. Mijn man heeft 98% misvormd maar volgens hun konden we gewoon zwanger raken. Na dat half jaar begonnen met lui en uiteindelijk zwanger geraakt via icsi omdat het zaad te slecht was voor ivf. Nu weer zwanger spontaan en ook nog een tweeling het kan dus blijkbaar wel
Heb je morgen dat onderzoek? Meis komt echt helemaal goed. Je moet maar zo denken je weet niet hoe het voelt misschien valt het allemaal best wel mee. Toy toy laat even weten hoe het was.
Ja dat is ook zo. Probeer het ook gewoon los te laten, wie weet helpt het moeder natuur een handje Ik zal je zeker op de hoogte houden !
Nou heb het onderzoek achter de rug gelukkig. Heb wel even last gehad tijdens het onderzoek , maar was gelukkig snel voorbij. Alleen krijg nu wel weer last van buikpijn en een opgezette buik. De arts die het onderzoek deed kon wel zien dat een van de eilijders goed was en over die andere twijfelde ze , omdat het niet duidelijk te zien was. Dus maandag krijg ik de definitieve uitslag
Fijn dat het achter de rug is. Viel het je mee? Was je niet onder narcose trouwens? Ik duim voor een goeie uitslag maandag. Bij mij zeiden ze direct na het onderzoek dat ze verklevingen hadden gezien en op welke plekken. Ik had (en heb nog steeds) inderdaad onregelmatige cyclussen. Veel buik/rugpijn als ik ongesteld moet worden en ook tussendoor vaak bloedingen met stolsels. Hoop dat je snel herstelt en vlug zwanger mag raken nu.
Ja het viel op zich wel mee ... Op het moment dat ik dacht nu trek ik het niet meer, was het gelukkig al voorbij. Alleen vanaf vanmiddag opgezette buik en een menstruatie achtige kramp. Ja ze zei dat ze over de ene kant wel zeker was dat dat goed zat, maar de andere kant kon ze niet 100% zeggen. M’n baarmoeder ligt een beetje gekanteld en daardoor was de andere eileider niet helemaal goed te zien. Ja ik hoop dat die positieve test snel mag komen natuurlijk ... Wie weet
Wat fijn dat alles achter de rug is. Ik had die dag ook last van mijn buik maar dat was de volgende dag dacht ik weer over. Ik hoo0 dat je maandag een goede uitslag krijgt. Moet je het dan nog zelf proberen? Hoelang zijn jullie nu bezig voor kinderen?
Ja hoop het ook !! Ja we moeten nog een half jaar tot een jaar zelf proberen. Mijn eisprong was goed en mijn vriend zijn zaad ook, onze kansen op een natuurlijk zwangerschap waren 55,6%. Alleen waarom het dan niet wil lukken , is voor mij een grote vraag
Ik heb vorig jaar april een vroege miskraam gehad, vanaf toen zijn we het eigenlijk echt gaan proberen. Dus nu iets langer dan een jaar zijn we al bezig. En jij ?
Ik heb vandaag de uitslag gekregen en ik krijg een laproscopie, ze hebben waarschijnlijk een poliep bij m’n baarmoeder gevonden en wat verklevingen bij mijn eierstokken
Ow nee dat is geen fijne uitslag... kunnen ze daar wel iets aan doen? Die poliep sowieso wel neem ik aan. Maar die verklevingen?
Aahh jeej meen je niet. dat is even schikken. Volgens mij is bijde goed te behandelen toch? Dikke knuffel