Ja idd balen ... Ja ze gaan die poliep weghalen en naar het lab sturen. En die verklevingen kunnen ze weg knippen of branden. Maar het kon ook endometriose zijn en dat kunnen ze dan eventueel ook wegbranden
Ja had dit niet verwacht. Omdat ik vrijdag te horen kreeg dat de arts dacht dat m’n eilijders gewoon open waren.
Als ik nu iets zeg wat kwetsend is mag je het zeggen hoor. Want ik snap echt je verdriet en angst enzo. Maar als ze beide goed kunnen behandelen is het dan ergens niet ook een fijne gedachte dat je kansen daarna op een zwangerschap ineens veel groter zouden kunnen zijn?
Ja tuurlijk ... Dat is niet kwetsend . Je hebt ook gelijk. Want misschien klinkt dit raar , maar als er verder niks uit dat hsg onderzoek gekomen was had er dus niks mis geweest. En hadden we het gewoon weer een half jaar tot een jaar zelf moeten proberen, en dan zou ik me alleen maar afvragen waarom het niet wilt lukken terwijl alles goed is. En nu kan het zijn dat de kans op zwangerschap minder is door de verklevingen die zij gevonden hebben, en daar gaan ze nu wel wat aan doen. Dus het is alleen maar goed. Maar vind het toch wel een beetje eng en spannend allemaal. Aan de andere kant ben ik blij dat dit door die onderzoeken allemaal naar boven komt, anders hadden we het ook nooit geweten