bekkenpijn en rugpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dienares, Aug 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dienares

Dienares Actief lid

Jul 23, 2008
    255
    0
    0
    Ik ben nog maar net zwanger en loop al waggelend (ik wil het egt niet!), dit komt door bekkenpijn en rugpijn. Maar kan t al zo vroeg?
    Ik vind dit egt heel naar, lijkt net of ik me aanstel, maar dat is egt niet zo! Het lukt gewoon niet normaal te lopen door de pijn.

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja, dat kan... Ik zou de fysio even bellen.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Idd je fysio bellen, hoe eerder je erbij bent hoe beter.

Ik kreeg ook rond een week of 7 al klachten, heb toen bij 10 weken de fysio gebeld, en is sindsdien alleen maar erger geworden ( wil je vast niet horen )

maar de fysio kan je wel oefeningen mee geven om de schade te beperken, bv. goede buk en til oefeningen

en bereid je mannetje maar vast voor, ik mocht vanaf week 10 niet meer stofzuigen en dweilen.

4. evepientje

Apr 14, 2008
    78
    0
    0
    Hilversum
    ik had ook heel snel pijn en mag ondertussen niet echt huishoudelijk werk meer doen en boodschappen.......verder werk ik nog tot 15.00 uur en ga dan lekker naar huis. Ik loop bij de fysio en zij doet de behandeling via mijn voeten ( reflex) Perfect! Ik merk met alles bij elkaar echt verschil en waggel dus niet meer. Ik zou dus gewoon lekker even rustig aan gaan doen en de Fysio bellen. Take you're time, je moet nog even.

5. jojo8

jojo8 Actief lid

Jul 15, 2007
    445
    0
    0
    ik heb t ook sinds een paar weken en t lijkt alleen maar erger te worden... maar de vk en de fysio dat als t niet wil dat ik halve dagen moet gaan werken.

maar raad je sowieso aan om naar de fysio te gaan!

Share This Page